Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

MissFrodo: kan me voorstellen dat je schrikt. Als je je er zorgen over maakt, gewoon de vk even bellen. Maar waarschijnlijk is er niets aan de hand hoor! Misschien een bloedvaatje wat geknapt is of zo...

Lefbekkie: fijn dat de echo goed was. Wat zeiden ze verder over dat niertje? Een vriendin van mij moest ook terugkomen voor het niertje, maar dat was toen allemaal in orde. Ze konden het de eerste keer gewoon niet goed zien.

Mamasu: zomaar een kort bezoekje aan Parijs? Wat leuk?! Wij willen misschien dit weekend naar Parijs gaan.

Jeetje alweer iemand met 25 weken in het ziekenhuis?! Zal het zo eens gaan lezen... Had zij al wat meer klachten van het begin af aan, of helemaal niet? Jeetje het is wel raak bij de december mama's!

Nee nog geen nieuws van Annika. Heb haar nog een pb-tje gestuurd, maar nog geen reactie.

Gisterenochtend lag Roy met zn oor op mn buik te luisteren, hij dacht het hartje te horen. Kan dat of kan hij dat zo helemaal niet horen?

Vandaag niemand een echo of wel?
    AnneLiesje haar eerste yoga les. Kun je dat nu wel doen eigenlijk? Gaat het alweer ietsjes beter of heb je er nog veel last van?

Ik heb nog niet gehoord wanneer de yoga begint, zal eens gaan bellen.

2. Niet meer actief

Ik heb 4-sep de 20-wkn echo San, ben nu nog niet zo zenuwachtig, maar dat zal ik dan echt wel zijn! Je hebt al zo'n band met dat kleintje hè!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Linda het zou wel kunnen geloof ik hartje horen Mark hoort alleen mijn hartslag of mijn darmen haha

4. Niet meer actief

Hij zegt dat het vrij snel klonk, maar ik weet natuurlijk ook niet of hij nou mijn hartslag heeft gehoord of echt het hartje...

5. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik moet as vrijdag voor de 20-weken echo maar de zenuwen gieren 8-[

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Linda ik weet niet of je het hartje wel kunt horen met je "blote oor". Ik weet wel dat ik mijn eigen hartje heeeeeel goed voel nu als ik mijn hand op mijn buik leg. Kan me voorstellen dat je dat wel zou kunnen horen. Misschien dat dat is wat hij hoort. Geen idee hoor, zou je eens moeten vragen als je naar de VK gaat.

Die babyschoentjes maat 62 dat is nog heel erg klein. Zo noemen ze de allerkleinste maten ook wel, ze houden dan de kledingmaat aan.

Oehhh morgen de echo! Wel spannend maar vind het wel fijn dat ik zometeen eerst nog naar de VK moet. Dan heb je al weer iets meer geruststelling. Ben wel zooooooooooooooooooo ontzettend nieuwsgierig. Ik word er gewoon beetje labiel van. Gisteravond lag ik in bed en toen tikte ik op mijn buik en vroeg: "Joehoe, als je Sten bent dan geef je een schopje en als je Maud bent doe je niets". Edwin lag helemaal in een deuk, maarrrrrr ik kreeg wel een schopje. hahaha hoezo, hormonen? Nog maar even geduld.

Gisteren waren we bij Edwin zijn zus en jawel hoor..... over 2 weken krijgen we de meubeltjes! Alweer even geduld hebben. We hebben het ook niet makkelijke he? hihihi

Ga nu snel even wat doen, want anders loop ik wel heel erg achter met de voorbereidingen voor school, hmmm kan me nog niet echt op mijn werk concentreren. Hebben jullie daar na de vakantie ook zo'n last van?

Later!

7. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey hoi

het weekend alweer voorbij.
    lees leuke dingen zoals roy die het hartje hoort.
    en weer meiden die zijn wezen winkelen en leuke dingen hebben gekocht.
    Wat erg voor die decembermama...als wij er maar niet door in de stress raken toch?
    hoop dat alles goed kom met die baby.
    Ik heb het weekend weinig gedaan, vandaag moet er weer wat meer gebeuren dus, afspraak staan en ik moet ff naar een vriendin.
    Volgens mij is bij de overburen (ken ik niet) een baby geboren, zo druk in huis zo vroeg op de morgen.

Ik moet woensdag voor de 20 weken echo, best wel spannend, zit er naturlijk wel over in omdat mijn bloed geprikt is met 10 weken ongeveer ( ja wist toen nog van niks) maar toen was mijn foliumzuur te laag. en ik heb toen die pillen geslikt om de boel (baarmoeer) op te schonen van binnen.
    maar goed heb wel echo's gehad en je ziet dan wel een baby maar toch....

liefs anita

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

marij, haha wat leuk zeg, zou leuk zijn als het dan een jongetje is he...haha maar als je het anders om zou doen dan krijg je misschien ook een schopje.
    Denk je zelf dat het een jongentje is....?
    Ik hoop ook zo dat ik het woensdag te horen krijg

gr

9. 12309

12309 Niet meer actief

Marij: leuk verhaal hahaha.
    Linda: ik heb op 5 sept ook de 2o wknecho, ik moet om 12.30 en jij?
    Zo en nu snel naar school............

10. Niet meer actief

Ik heb de 20-wkn echo 4-sep, om 9:00 uur...

11. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Heeeeeel herkenbaar... ben al 1,5 uur op m'n werk maar heb nog niets gedaan :oops:

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Krijg zojuist een smsje van mijn zwager dat de weeën bij mijn schoonzusje zijn begonnen!

Ik denk dat er vandaag helemaal niets meer uit mijn handen gaat komen.
    Spannend, spannend, spannend :whistle:

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    roxyrox9 Kijk eens naar mijn banner..we zijn precies even ver!
    En ik heb weer heerlijk genoten hier van alle verhalen...ik schrijf niet zo vaak, maar lees wel altijd mee.

Wij hebben ook al geshopt!
    We hebben al een kamertje in kersenkleur met wit.

En een prachtige maxi cosi: http://www.babycare.nl/product_info.php ... cts_id=759

En een prachtige quinny kinder wagen: http://www.babycare.nl/product_info.php ... cts_id=888

Met deze dreami: http://www.babycare.nl/product_info.php ... cts_id=594

Ben benieuwd of iemand toevallig dezelfde heeft.(maxi cosi of kinderwagen)

[/quote]

14. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goedemorgen.

Thanks voor de reacties op het beetje bloedverlies. Heb het daarna niet meer gezien, behalve toen ik later weer een grote boodschap deed en toen was het echt zo'n restje dus ik denk dat er daar een adertje gesprongen is. Nouja doet geen pijn en voel me verders prima dus niets aan de hand.

Jeetje weer een decembermama, wat erg is dat toch. En 3 van die groep dus al....Tot nu toe gaat het hier bij ons beter.

Had gisteren de buikbaby cd aangezet en dat was een groot succes, madam blijf maar ronddartelen in mijn buik. Jan was even weg en die kwam terug, ziet hij mij met zo'n grijns van oor tot oor op de bank zitten met die cd aan.....Hij had echt zoiets van wat ben jij nou aan het doen? Ik uitleggen en hij lachen. Hij heeft nu 2 keer de baby een heel klein beetje gevoeld en kan niet wachten tot hij het echt goed kan voelen ;)

Krijg strakjes mijn pa en ma op visite en vanmiddag ga ik verfstaaltjes scoren en het kaartje uitwerken, denk dat we er uit zijn maar moet nog even kijken.

Iedereen een hele fijne dag vandaag en Moonie we horen het wel he van je schoonzusje ;)

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wat is die buikbaby cd? volgend mij heb ik iets gemist?

16. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Zie mijn album! Wij hebben de Papillon serie van Quinny Buzz en Maxi Cosi.

17. Niet meer actief

Spannend Moonie!

Wij hebben ook de Papillon serie.

Ik vond die buikbabycd erg lachwekkend MissFrodo. Onze baby reageert er ook nog niet op hahaha, ja trouwens... ik voel het nog niet, dus misschien heeft ie wel groot feest in mn buik als ik die cd op zet.

Die cd hoort bij een boekje 'Oortjes onder water' Berna.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aah oke en hoe kom ik aan dat boekje?

19. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0