Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goedemorgen allmaal,

Berna, ik heb de cd die bij het boekje zit nog niet aangehad, dus weet niet of de beeb er op reageert. In het boekje zelf staat niet zo heel veel nieuws vind ik, maar wel leuk om te lezen wanner de beeb op dingen reageert.
    Miss Frodo leuk dat je beeb zo reageert!

Mark voelde gisteren ook een schopje, is de 2e keer dat we de beeb voelde, bijzonder hoor!
    Linda, Mark dacht ook het hartje te horen...

Spannend weer een aantal echo's vd week, ik mag donderdag.. was het maar zover.

Moonie, spannend hoor, kan me voorstellen dat er van werken niets meer komt!

Vanavond eerste keer yoga, heb er wel zin in. Ik moest van de fysiotherapeute even aangeven dat ik bekken klachten heb en als ik het gevoel heb dat het niet gaat, gewoon even niet meedoen.

Weet even niet meer wie het vroeg, maar ik heb pijn rond mijn hele bekken zeg maar, binnenkant van bovenbenen, liezen, billen rond de schaamstreek. BIj jou klinkt het als zw. ischsias. Dan is er een zenuw afgeklemt waardoor je inderdaad pijnscheuten kan voelen met opstaan enzo.

Zo ik heb lekker gespijbeld vandaag! Ben nog lekker dagje thuis.

2. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Pff wat duren die werkdagen lang....erge buikpijn vandaag. Echt zo'n zeurpijn gelijk weer in de zenuwen.

Woensdag 3D ECHO! Ik kan niet wachten, echt zo spannend!

Van dat niertje, hij was iets vergroot zeg maar waarschijnlijk werd er net urine afgegeven of zoiets, is waarschijnlijk niets maar toch voor de zekerheid even kijken.
    We zullen zien!

Miss frodo he tkunnen heel goed beginnende aambeien zijn, heb er zelf ook al wat last van maar ik kan me je schrik goed voorstellen.
    Meiden die voor de 20 weken zijn, hou goede moed, in de meeste gevallen is het echt goed hoor!

Succes vandaag ik ga ff relax want anders red ik de middag niet.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoi meiden.

Daar ben ik ook weer!
    Hoe is het met jullie?
    Heb best druk gehad de afgelopen dagen.
    Dus ga niet alles terug lezen.. :oops:

Heb nog wel iets heeeeel leuks gekocht tussen de drukke dagen door..

Moet het echt even met jullie delen, ben er helemaal verliefd op, zoooooooooooo mooi!

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Wat een lief jurkje!

5. Niet meer actief

Mooi jurkje Meliske! Echt heel lief!

Hier gaat het helaas nog niet echt veel beter... Ik geloof dat Roy en ik echt ff in een dipje zitten... :cry: Misschien toch de spanningen van de zwangerschap?

6. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    @Linda
    Vervelend dat jullie in een dipje zitten. Sterkte en hopelijk klimmen jullie er snel uit en kunnen jullie weer lekker genieten van de zwangerschap!

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ooo kjoetie meliske! echt leuk

@ Linda dat is vervelend zeg... moet juist zo'n mooie tijd zijn samen... ik hoop dat jullie er snel uitkomen.. iig blijven praten he!

8. Niet meer actief

Ja maar praten is moeilijk met iemand die niet zo'n prater is... Maar we doen ons best...

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    dus je weet niet wat hem of wat jullie dwars zit?
    pff lastig hoor

10. Niet meer actief

Jawel ik weet wel waarom ik me bijvoorbeeld ontzettend kl*te voel op het moment en dat komt door iets wat Roy gedaan heeft. Maar er goed over praten is heel moeilijk, waardoor ik me er zo onder blijf voelen... En daarbij komt dat Roy volgens mij gewoon een burn-out heeft op dit moment, dat maakt het ook niet altijd makkelijk...

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    he dat maakt het zeker niet makkelijk....en als praten dan ook moeilijk is zeker als het gaat om iets wat hij gedaan heeft pff dat is erg frustrerend...

ik hoop zo dat je snel alles op de rails krijgt dat jullie genieten van jullie wondertje in je buik wat een teken is van jullie liefde voor elkaar!

12. Niet meer actief

Ik probeer me er in ieder geval nu niet al te druk over te maken, want dat is natuurlijk niet goed voor de kleine... En dat lukt me ook aardig, die kleine geeft me toch een bepaalde rust!

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He gatsie Linda, vervelend hoor dat jullie zo in een dip zitten samen. Ik hoop dat er snel verandering in komt. Gooi hier je verhaal (wat je kwijt wilt natuurlijk) maar gewoon in de groep hoor. Kan alleen maar opluchten.

Moonie spannend hoor, hebben jullie al nieuws?

Ik ben vanmorgen naar de VK geweest. Mijn moeder ging mee, want die vindt het allemaal nog veel spannender dan ikzelf geloof ik, hihihi, lachwekkend gewoon. Kwamen we binnen, blijkt de verloskundige een neef van mijn moeder! hahaha lachen hoor. en dat was meteen een voordeel voor mij want hij wilde ons wel even matsen. We mochten even een korte echo, zodat de "oma in spé" ook even live mee kon genieten van het geschop. Ahhhh onze puk is al zo groot! (24 cm al, ongelooflijk hoor, loop contstant met een liniaal rond vandaag, hihi) Wat gaat het allemaal toch snel he? Wel erg jammer dat Edwin er nu niet bij was. Maar goed, morgen mogen we alweer voor de 20-weken echo en dan gaat hij natuurlijk wel mee. Ben erg nieuwsgierig of ik gelijk heb. Ik heb zelf inderdaad het gevoel dat het een kereltje is, maar twijfel steeds meer hoor. En ja (ik weet niet meer wie het zei) als ik mijn vraag andersom had gesteld dan had hij/ zij waarschijnlijk ook geschopt. Maar het was wel lachen. Vooral omdat je soms ineens zelf ook in de gaten hebt hoe idioot je kunt doen nu he?
    Tot straks maar weer (ik heb nog steeds weinig uitgevroten vandaag, schaam)

14. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Meliske wat een schattig jurkje! Geweldig zeg.
    Linda koppie op hoor. ELke relatie heeft af en toe zn dip, maar hoe moeilijk ook probeer te blijven praten ook hoe jij je eronder voelt anders ga je dingen opkroppen en gaat het zeker mis.
    MOcht je willen praten hier of pb kom maar en gooi het eruit.
    Ik denk aan jullie, succes!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo marije wat leuk dat je zo gematst bent! leuk voor de oma!
    succes morgen he! en het gevoel met een lineaal lopen ken ik whahaha

16. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Linda ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat het praten een beetje gaat lukken. Ik heb zelf ook een keer tegen overspannenheid aangezeten door omstandigheden en ik probeer nu als me iets dwarszit daar eerder over te praten. Lukt niet altijd maar het scheelt wel merk ik. Hopen dat Roy dat ook gaat doen.

Vandaag de hele dag al last van maagzuur, net van iemand een Rennie gekregen en het lijkt te helpen.
    In het begin had iemand een keer een link over hoeveel je gemiddeld aankwam na bv. 12 weken, 20 weken enz. Weet iemand die link nog?

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Marije ik mag morgen om 13.30 , dus na het werk ;)

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Dag lieve meiden,
    ben net terug van mijn eerste werkdag weer en helemaal gesloopt. Heb niet goed kunnen lezen wat jullie allemaal geschreven hebben (heb soms nog wel lichtelijk last van ADHD)...
    Ik las een heleboel over bewegingen, heerlijk toch die beebjes die zo lekker rondspartelen!

Meliske wat een ontzettend lief jurkje!

Ik heb nu aardig op een rijtje hoe ik mijn verlof wil gaan doen, moet alleen nog kiezen tussen 4 of 6 werken van te voren opnemen. Ik neig naar 6 weken, omdat het toch december is.
    Na mijn verlof wil ik 4 dagen werken en dan tot de zomervakantie met ouderschapsverlof 2 dagen. Dan kan mijn moeder ook lekker oppassen (wat ze heel graag wil) en heeft Rinaldo ook een dagje met de baby (wat hij heel graag wil).

Moet nog even een zwangerschapsverklaring regelen. Kan dat tussendoor of moet dat echt met een afspraak?

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hmm weet ik niet moet ik ook nog regelen die verklaring...

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik had bij mijn vorige bezoek om de verklaring gevraagd, maar was die vergeten, kreeg m vorige week met de post.
    Misschien kun je even bellen en dat je hem 's middags ophaalt?

Linda, misschien is het een idee (kan natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken) om samen eens lekker een weekendje of nachtje weg te gaan. Lekker naar het strand uitwaaien, dan komen de gesprekken meestal vanzelf los! Succes in ieder geval.

Melis, wat een lief jurkje!

Zo alles klaar voor mijn yoga, moet er om 20.30 zijn. Laat jullie morgen weten hoe het was!

Deel Deze Pagina