haha van mij mag ie het lezen. Die eikel moet zo nodig een dagje naar de efteling terwijl ie net 3 weken vrij is geweest. Laat ie mij met de zooi zitten. En ben helemaal alleen, we zitten normaal met zijn 6en! En dan nog zeggen jij kan wel in je eentje de afdeling draaiende houden.. slijmbal
anneliesje wat een vervelende baas heb je zeg.... nu zit je alleen en kan je ook doen wat je wil...wat voor werk doe je eigenlijk. meliske, fijn dat je de kleine meid elke dag voelt, heerlijk. voor de rest ben ik het weer ff kwijt....sorry hoor... ik ben vandaag aan de grote schoonmaak, voel me vandaag (nog) goed, hihi. Gisteravond op bed naar het hartje geluisterd van de beeb, en het ging zo snel, net of was het een paard wat het op het hollen zette....ik kon het niet tellen haha.... Zijn er vandaag meiden die een echo hebben, zal zo ff kijken.... in ieder geval succes. Ik mag morgen....pfff komt steeds dichter bij. liefs anita
lexie en marij....jullie hebben de echo vandaag....veel plezier. en snel wat laten horen hier... gr anita
hey meliske, bij de vk lag het de vorige keer rechts maar ik probeer nu links steeds en heb het in 1 keer te pakken. 2 koptelefoons er aan en mijn vriend luisterd gelijk mee...haha
he dat is wel een slim idee, 2 koptelefoons! Dan kunnen andere ook meeluisteren! Ik doe het wel ooit aansluiten op de laptop, dan kan me vriend ook meeluisteren, maar op een of andere manier, komt er dan steeds een hele harde ruis doorheen. Ga morgenavond is proberen met een extra koptelefoon! Hoe is het met je buikkie? begint ie al aardig te groeien? willen jullie weten wat het word?
Guppie: ook al neem je 4 weken van te voren dan krijg je ook die 2 weken erbij hoor, kun jij er wat aan doen dat je kleine besluit wat langer te blijven zitten dan zou je daardoor uiteindelijk alsnog 6 weken van te voren zijn gestopt? Je spreekt nl af wanneer je verlof begint en dus ook eindigd, komt ie 2 weken later heb jij 2 weken langer verlof, op de site van szw kun je dit vinden met voorbeelden. Voor mij is trouwens vermoeidheid ook een reden dat ik 6 weken van te voren stop. Tante moonie: gefeliciteerd! Anneliesje: bah wat een vervelende vent je baas! Lexie en marije: succes en veel plezier met de 20 weken echo!
ik denk maar zo...je kan altijd proberen om tot 4 weken door te blijven werken. Als het niet lukt, val je vanzelf terug, toch?
waaa ben zenuwachtig! Is het nog geen half 2? Moon van harte! Anneliesje irritant zulke mensen die je met het werk laten zitten. Heb er hier ook regelmatig last avn. Nou voel ik me zelf ook veuls te verantwoordelijk voor deze toko, dat helpt dan ook niet... pffffffff af en toe. Meid ik voel je. Dames ik laat zo gauw mogelijk wat horen, maar mn vriendin (diezelf geen kids kan krijgen) gaat mee en die zal nog wel ff blijven hangen enzo, dus verwacht het niet á la minuut, ik denk rond eind vd middag. Tot latersssss!
op de laptop heb ik nog niet gedaan, mijn zusje heeft me die kabel er niet bij gegeven, maar ik heb hier zelf wel wat liggen denk ik. zal het ook eens proberen. enne mijn buikje ja di eis niet meer te verbergen. zal vrijdag wel weer ff foto maken....of morgen kan ook dan ben ik 20 weken. komt goed. En ja we willen wel weten wat het word maar of we dat morgen te horen krijgen weet ik niet....hoop het wel. in de brief staat van niet, maar wie weet. gr
ja en als je baby eerder komt ben je die tijd kwijt toch...? ik werkte bij mijn jongste met 37 weken nog, maar niet veel daarna (39 weken )lag ik ook in het ziekenhuis...heb er 11 dagen gelegen en Lisa was 4 dagen te laat.
oh ja moonie, van harte gefeliciteerd, leuk zeg...! trouwens weet iemand hoe het met die december mama is..? gr
anita, denk wel dat je het te horen krijgt morgen bij de 20 weken echo. meestal vragen ze dan wel of je wilt weten wat het wordt. Anders moet je er gewoon zelf naar vragen. lexie, wat leuk dat je vriendin meegaat! veel plezier!
Linda, ik heb geprobeerd je een PB te sturen maar is geloof ik mislukt. Mijn tip voor een hotelletje in Parijs is Hotel du Printemps (www.hotel-paris-printemps.com). Is wel niet heel luxe maar wel prima. Luxere hotels zijn zo ontzettend duur in Parijs en dit kost dacht ik rond de EUR 70 per nacht. Het ligt in een prima buurtje. Daarvandaan neem je heel makkelijk de metro naar alle richtingen in het centrum. Metrohalte is Nation. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Ik wil mijn verlof ABSOLUUT 6 weken van tevoren laten ingaan. Waarom ik dat zo zeker weet? Mijn zoontje is 6 weken te vroeg geboren en ik zat net 1 dag thuis met verlof toen hij werd geboren, vandaar..... Die laatste weken van mijn zwangerschap vond ik toen heel zwaar, zo vanaf 30 weken. Ik hoop dat dit kindje gewoon lekker 40 weken wil blijven zitten, of anders toch minstens 37 weken. En ik hoop dus ook dat ik dan die laatste paar weken even rustig thuis van mijn verlof kan genieten... Die 2 weken die je dan na je bevalling minder hebt kunnen mij niet zoveel schelen. Daar is desnoods altijd wel een mouw aan te passen, dan neem ik wel extra vakantie op ofzo.
lexie spannend! ik kon het niet laten liep langs de H en M in de pauze en 2 hele schattig pakjes gekocht voor de kleine en sokjes hihi die had ik nog niet dus dat mocht wel haha en dan is het morgen ook nog korting bij hema online.. gaat mijn salaris weer lol