Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

kon het niet vinden maar heb het nu gevonden, hoop echt dat de baby nog ff blijft zitten.

gr

2. anita1975

ik ga het ook wel vragen hihi....maar omdat hier in de brief staat dat ze het niet zeggen...nouo ja lijkt mij een kleine moeite....

3. anita1975

leuk berna, ja er moeten wel sokjes komen hoor, warm is het vast niet meer in januari.

ikw as net in het dorp, want had lisa naar de psz gebracht en kreeg ineens weer zin in een gebakje...
    lekker stukje slagroomtaart van de bakker.....
    dus die eet ik ff op met een bakje thee en zal dan boven ff weer aan de slag.

gr

4. Niet meer actief

Thnx Mamasu, je pb-tje heb ik ook gehad!

Ik heb net zo'n leuk setje gekocht bij de Prenatal! Een donkerpaars jurkje (overgooier), met een lilapaars truitje en een lilapaarse dikke panty (hoe schrijf ik in godsnaam ma...ot?) Zo leuk! Jammer dat ik het vanavond weer af moet geven...

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    ;) Hihi! Het is 'maillot'...! Lekker woord inderdaad he...

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dat is nou net wat ik zoek...precies ook die kleur!
    Ga denk ik van de week maar is kijken ;)

meiden ik ben werken.
    Tot 10 uur vanavond.
    Ik zie jullie of vanavond en anders morgen als ik terug kom van de VK.

doei doei!

7. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
  8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    leuk moonie! wij hebben de koe besteld maar dan lekker voor onszelf hahaha

9. angela1980

28 aug 2007
    5
    0
    0
    zeefdrukker
    cuijk
    hoi,

ik ben 9 januari 2008 uitgerekend,
    van mijn eerste, we weten al dat het een jongetje word,
    druk bezig om een leuke naam te vinden

groetjes angela

10. Niet meer actief

Welkom Angela! We houden hier een lijst bij van alle januari mama's, zal ik jou daar ook bij zetten?

@Meliske: dit was een setje van Mexx gekocht bij Prenatal. Het was net nieuw binnen, maar ze zei dat het de deur uitvloog, dus ik zou maar snel gaan kijken!

11. angela1980

28 aug 2007
    5
    0
    0
    zeefdrukker
    cuijk
    Welkom Angela! We houden hier een lijst bij van alle januari mama's, zal ik jou daar ook bij zetten?

zet er maar bij

groetjes

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh meiden, ik kan het echt niet bijhouden allemaal...

Moonie gefeliciteerd!
    Ik ga ook eens op die site neuzen...

Berna, ik ben bang dat het er bij mij deze maand ook snel doorgaat. Als het goed is weten we vrijdag het geslacht, dus ik ben benieuwd of ik me dan in kan houden!

Ben benieuwd naar de 20 weken echo's!

Anneliesje, jammer dat de groep minder was. Mijn cursus zal ook wel snel beginnen, ben erg benieuwd!
    Enneh leuke baas idd... zou ik ook niet blij van worden!

citroentje, thanks voor de info!

Ik ben vandaag weer zo mega moe, ik ga echt wel 6 weken van te voren verlof nemen... Vandaag voor het eerst de klas gehad, echt hieper de pieper zo druk zeg! Het duizelde me helemaal achteraf. De oudere leerlingen reageerden echt superleuk, meteen vragen hoe het gaat enzo, zo lief!

Ik ga maar even rusten, vanacht mijn ouders en zusje van schiphol halen en morgen weer naar huis!

13. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    We zijn dr weer.

IT'S A GIRL!!!!!!!!!!!!!

Heel duidelijk, geen twijfel over mogelijk aldus de echo-mevrouw en eigenlijk heb ik dat zelf ook wel steeds gedacht. Of dat nou de wens was of voorgevoel.... laat ik in het midden, ik weet het echt niet.

Anyway ze is wel ruim 3 kwartier bezig geweest met de echo echt alles goed in beeld proberen te brengen. Maar beebje was enorm in beweging en daardoor af en toe wat moeilijk de juiste onderdelen in beeld te krijgen.
    Uiteindelijk is het alleen bij het schedeltje niet helemaal gelukt om het juiste beeld te krijgen en daarvoor wil ze dat we volgende week nog een keer terugkomen.
    Het meissie ligt nu hartstikke laag en dat maakte het erg lastig. Volgende week kan dat weer heel anders zijn.
    NIets om ons zorgen over te maken gelukkig, wat ze gezien heeft is allemaal in orde; 4 hartkamertjes en 2 hartkleppen die het goed doen, geen hazenlipje enz enz

En goh wat vervelend volgende week donderdag weer een echo, vind ik echt niet vervelend hoor. Lekker weer ongegeneerd van ons meissie genieten, ha!

14. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ow en voor de lijst donderdag 6 sept om 13.45 uur nogmaals een echo
    Wat ben ik een mazzelkont!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo super Lexie van harte met je dochter! Eindelijk wat meer meiden erbij he hahah

En oo wat jammer dat je nog een keer moet ( not)
    Gelukkig alles in orde lekker genieten!

16. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    lexie gefeliciteerd met je meiske! en dat alles goed was! en natuurlijk niet erg om nog een keer te komen hahahaha.

Ik ben vandaag op controle geweest. geen echo dit keer jammer genoeg! (ik ben zoooo nieuwschierig naar het geslacht haha) maar alles is goed, baarmoeder groeit goed, hartje klonk prima, bloeddruk wel iets gestegen maar nog steeds goed. kortom, goedgekeurd.

wel het advies om een paar uur per dag minder te werken ivm mijn moeheid. ik heb snachts veel last van een slapende arm waardoor ik steeds wakker wordt. dan duurt het een uur of anderhalf voor die arm weer gewoon doet en ik verder kan slapen. dat twee a drie keer per nacht schiet niet op. ik ben inmiddels dan ook echt dood en doodmoe! die arm komt kennelijk van het vocht vasthouden wat je doet als je zwanger bent. dat vocht kan dan een zenuwbaan blokkeren waardoor je een dode arm krijgt (vooral snachts). ze kunnen hier niets aan doen, als straks de baby is geboren is het weer weg. ze adviseerde me dringend om echt iets te regelen op het werk, zodat ik wat meer mijn rust kan pakken.

denk dat mijn werkgever niet blij zal zijn. had gisteren al laten vallen dat ik zo moe ben en graag iets minder wil werken, maar hij was nie tblij (want ik moet nog zolang) en zei dat ik maar naar de arboarts moest gaan. hij vertelde tussen neus en lippen door nog even dat de arboarts ene potige dame is, die al eerder iemand gewoon fulltime liet werken omdat je bij moeheid best achter je pc in slaap kan vallen, want dan gebeurd er toch niks ernstigs?!? grrr. ben redelijk bang dat er een heel gedoe uit voortkomt, maar ik ben ondertussen ook zo moe dat ik me morgen toch maar voor 2 uur per dag ziek ga melden. kan me niet voorstelle ndat ze een advies van de gyn in de wind slaan. en zo wel, dan vraag ik een second opinion bij de UWV arts, die zullen helemaal niet aan het advies van de gyn voorbij gaan denk ik. maar goed, leuk is anders. had gehoopt dat het in goed overleg wel op te lossen viel..... :cry:

17. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    :D It's a boy!!!! :D

hahaha ik gooi weer roet in het eten voor de meisjes mama's onder ons. Oh wat ben ik blij oh wat ben ik blij. Mijn kleine ventje heeft dus goed naar me geluisterd laatst in bed (met dat schopje). hihihi

De echo was niet heel duidelijk doordat ik een heel dikke buikwand heb en ik moet dus ook nog een keer terugkomen als ik 30 wkn ben :confused: :confused: . Zolang wachten dus nog. Nou ja, het zag er verder wel goed uit hoor. Hij kon alleen het hartje niet goed genoeg zien en het lipje niet duidelijk. Absoluut geen reden voor bezorgdheid. Het hoofdje is nu 5 cm doorsnede (wat overeenkomt met 21 wkn :eek: :eek: , dus ben een week verder dan we al die tijd dachten). De dikke teen is nu 3 mm, aaaaaaaaaahhh wat een frummeltje he? Het weegt nu 410 gram. Zo leuk om dat allemaal te horen he. Hij was eerst bang dat hij ons het geslacht niet kon vertellen, maarrrrrrrr opeens was het overduidelijk. We hebben het voor oma nog net verborgen kunnen houden. De arts zei haar precies op tijd dat ze even niet mocht kijken en toen wees hij met een pijltje naar dat kleine pieleke. Hihihi schattig hoor.
    Helaas hebben we ook geen foto's gekregen, behalve de ene met het pieleke erop, hihi. Ik wil dus heel graag over een paar weken de pretecho doen om die 10 weken voor mezelf te kunnen overbruggen.

Ben zo ontzettend opgelucht, en zo ontzettend blij!
    Lexie van harte met jullie meid! Heerlijk he, te weten wie er nu binnenin je leeft?

Tante Moonie, ook van harte hoor! Erg leuke naam ook.
    Wij hoeven gelukkig niet meer verder te bekvechten over een meisjesnaam, want daar kwamen we eigenlijk niet uit samen. De naam is voor ons nu OVERDUIDELIJK, heeeeeeeeeeeeeeerlijk.

Nou ik kan nog wel even verder schrijven, want ik zit er helemaal vol van (verrassend he? hihi) Maar ik zal jullie daarmee niet lastig vallen hoor.
    Kom zo nog wel ff weer om de hoek kijken.

Later!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marije van harte! yeah weer een jongen haha ze zijn echt in de meerderheid. fijn dat alles goed was!
    @ marij: vervelend zeg van je werkgever ik hoop toch dat je tot een goede oplossing kunt koment.. het word je niet zomaar gezegd dat je rustig aan moet doen.. sterkte met je arm. MOet zeggen dat ik ook steeds sneller last heb van slapende armen of handen zeker als ik per ongeluk op de bank in een verkeerde houding in slaap val..

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi dames, ik laat mijn neus weer even zien!

druk druk druk met die nieuw folder, je word er gek van!

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Lexie en Marije gefeliciteerd!
    Super die goede echo's.

Mijn man vroeg zich net af of het tegenwoordig standaard is dat er gewacht wordt met het doorknippen van de navelstreng totdat deze is uitgeklopt. Ik dacht van wel maar weet niet zeker. Hij wil waarschijnlijk voor de zekerheid een plan maken met al die wensen erop.

Hebben meer meiden last van supergevoelige voeten? Ik kan echt geen schoen aan of ik het een blaar (of 2 of 3 of 4). Zelfs in Crocs krijg ik momenteel blaren.
    Loop nu dus gewoon nog op mijn slippertjes maar ja als het kouder wordt...

Nou misschien wiebel ik straks nog even langs, is er al nieuws van Annika?, ga nu eerst de kaartjes regelen :)

Deel Deze Pagina