Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 12309

12309 Niet meer actief

Annelies: bedankt voor de tip, ik ga zo even de oefening doen.
    Meliske: ik ga vrijdag naar de huisarts, ik kwam er vannochtend amper tussen en toen moest ik alweer naar school.....
    Lexie: gefeliciteerd, fijn nog een echo volgende week, dat is zeker geen straf toch? ;)
    Marije: gefeliciteerd met je kleine ventje, hij luistert nu al naar je!

Op school reageren de kinderen erg leuk. Mijn mentorklas hoopte dat hun lessen dan uitvielen in mijn verloftijd, helaas pubertjes......
    Ik heb meteen maar even een stempel gedrukt en ze waren heerlijk rustig aan het werk.
    Vandaag gaf mijn baas de tip ouderschapsverlof, doen jullie dat ook?
    Ik ga zo op verjaardagsvisite, lekker bijkletsen!

2. 12309

12309 Niet meer actief

Ik had trouwens Annika geen PB gestuurd, omdat Linda dat al had gedaan. Ik probeer het alsnog, wil graag weten hoe het met haar is.

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    neeeeeeeeeeee, dit is toch niet te geloven. Hebben jullie het gelezen van juffie? Het schijnt ook een verzonnen verhaal! Oh alsjeblieft laten we allemaal met beide benen op de grond blijven hier. Je spoort toch niet als je zulke dingen kunt verzinnen?

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

huh, dus ze is niet zwanger, of wat er gebeurt is is niet waar?
    zal zo ff lezen....

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marije en Lexie gefeliciteerd! Super leuk zeg!

San, mijn leerlingen vroegen ook meteen of ze vrij hebben als ik er niet ben, de grapjassen!

Marij, ik heb ook vaak zo'n slapende arm, zo komt dat dus...
    Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt naar ieders tevredenheid. Niet leuk voor je baas misschien, maar toch ook niet leuk voor jou!

Is dat verhaal van juffie nep? Dat is toch te bizar zeg... Ik ga gauw lezen!

6. anita1975

nou ik kan het weer niet vinden hoor.....
    iemand de link voor me of is het nu verdwenen...

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    het staat er nog hoor, maar geen uitleg. De moderators hebben het gesloten vanwege ongeloofwaardigheid.

Ik zie net dat het vliegtuig van mijn ouders eerder verwacht wordt, dus moet opschieten nu!

8. Niet meer actief

Het verhaal staat er nog wel, maar met een slotje erop. Er is alleen een berichtje van 1 van de mods dat ze twijfelen aan de echtheid van het verhaal en verder niks....
    Vreemd....en als het dus verzonnen is: Hoe ziek kan je zijn! Echt zielig hoor.....

9. Niet meer actief

Haha dat zeg ik :p

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ja zag het ook net van jufffie in de lounge. Vond het al zo raar dat er een slotje voor stond. Bij de decembermama's snappen ze er ook niks van. Het tamponverhaal was wel een raar verhaal, maar verder hadden ze geen redenen om aan haar te twijfelen. Vind het maar vaag hoor. Hoop niet dat dit weer zo'n verzonnen verhaal is net als toen met Benthe.

Zag dat we er weer een meisje en een jongen bij gaan krijgen. Geweldig! Hoop voor alle januari-mama's met echo's op goed nieuws!

Wie zou nu de lijst bijhouden? Ik wilde weten wie er morgen een echo heeft. Iemand enig idee?

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik heb net weer even bij de decembermama's gelezen. Sweetangel schijnt contact gehad te hebben met juffie. Karima, een vriendin van juffie, heeft sweetangel via hyves een berichtje gestuurd. Sweetangel wilde het adres van juffie zodat er een kaartje gestuurd kon worden. Hier kreeg ze eerst geen reactie op, maar las nu net dat Karima een adres heeft gegeven en dat ze echt in het ziekenhhuis van Leiden schijnt te liggen. Ik hoop maar dat het verhaal dus wel gewoon waar is. Niet dat het niet goed gaat met een kindje, maar wel dat er niet weer iemand zo ziek is om dit soort verhalen te verzinnen...

12. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Is er nog wel iemand online hier?

Oja Moonie: GEFELICITEERD!

13. anita1975

ja ik had dat van dat adres vanmiddag ook gelezen, en heb net bij de decembermama's ff gelezen....hun spreken daar ook over die benthe enzo...
    Echt als je zoiets gaat verzinnen ben je echt ziek....

http://www.krabco.com/lijst/ hier de link van de lijst....sla hem ff op in je favorieten....
    de lijst vervangt toch iedere keer de updates....

trouwens ik moet morgen voor de echo om 11 uur

Meliske - 29 augustus - Derde afspraak vk 8.45 uur

Anita1975 - 29 augustus - 20 weken echo 11.00 uur

gr anita

14. anita1975

vandaag weer een jongen en een meisje erbij...leuk hoor...
    en nog een keer voor een echo...nee is niet erg..haha
    Ik mag morgen en hoop ook te kunnen vertellen wat we krijgen....spannend allemaal.
    Mijn oudste dochter wil ook graag weten wat het is...of ze wil de namen weten voor een jongen of meisje...
    nu zat ze op internet te kijken en ze weet dat de namen beginnen met een T en zo noemde de meisjes naam op....die vond ze wel leuk...haha

gr

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Dank je Anita!

Spannend morgen je echo! Probeer er echt van te genieten hoor. Zo'n half uurtje lijkt lang, maar als je eenmaal je kindje weer ziet zou je hopen dat het nog 24 uur zou duren. Ik kon er in ieder geval geen genoeg van krijgen!

16. anita1975

nee de tijd gaat snel dan...
    ben blij dat het in de praktijk van de vk is...want bij de gyn is maar 1 scherm en kon ik vorige keer niks zien.... :(
    ga zo maar slapen denk ik haha des te eerder is het morgen....en gelukkig mag ik al in de morgen,...

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Dat is dan ook sneu. Ga je bij de Gyn kijken naar je kindje kun je zelf niks zien :S Inderdaad wel lekker dat het dan bij de vk is......

Slaap lekker zo meteen!

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    De lijst mag weer aangepast bij mij:
    Het is een meisje, ik ben inmiddels 5,5 kg aangekomen en mag 6 sept om 13.45 weer een echo

Marije van harte met je zoontje!

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    het topic over Juffie is weer geopend nadat er info is binnengekomen lijkt het toch allemaal wel echt te zijn, las ik net..

20. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Marije en Lexie gefeliciteerd met de mooie echo's!
    Angela welkom bij de januari mama's
    Maf hoe verschillend bazen kunnen zijn. De 1 wilt niet dat je minder werkt en de ander kaart zelf ouderschapsverlof aan.

Deel Deze Pagina