Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @moby je kunt trouwens kiezen om je bestelling online te betalen en thuis te laten bezorgen of te betalen in de vestiging naar keuze. Ik heb voor het laatste gekozen.

2. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik kon er niet eens op reageren, zo boos was ik!
    Moest gelijk aan dat verhaal van Benthe denken.
    Dus ik begrijp je reactie heel goed.

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @meliske het is toch niet zo gek als kinderen in een stuit liggen met deze zwangerschapsduur?

4. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik heb sinds een paar dagen behoorlijke bandenpijn. Toen ik
    speurde op internet kwam ik het volgende stukje tegen.

Rond de 20e week gaat de baarmoeder ineens heel snel groeien,
    je ziet jezelf dikker worden.
    Hierdoor komt er zeer veel spanning te staan op de banden
    (soort spieren) die de baarmoeder op haar plaats houden.
    Vooral de banden die langs de zijkant van je baarmoeder lopen
    kunnen pijn veroorzaken.
    Bandenpijn is een scherpe, stekende pijn die wat langer aanhoudt
    (het is dus geen komen en gaan van pijn zoals bij weeën).

Niets om je zorgen over te maken maar wel erruuug pijnlijk.
    Hebben jullie hier ook last van? Ik durf me amper te bewegen of
    te lopen.

5. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @moonie: heb er gelukkig nog geen last van gehad. Wel eens dat ik een steek voel in lies of schaambotje, maar nooit zo erg dat ik er niet meer van zou kunnen lopen. Heb je verder ook last van je heupen/bekken?

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb ook geshopt op hema online heb het tot 60 euro weten te beperken haha maar inderdaad veel was er niet meer ...

7. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Op de een of andere manier kan ik niet heel de pagina zien van de hema dus dan zie ik bv maar 3 producten :confused:
    Hebben jullie dat niet?

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @moby: ik zag gewoon een heleboel per pagina. ik ben absoluut niet handig met computers dus ik zou ook niet weten waarom jij maar 3 dingen ziet

9. Niet meer actief

@Meliske: maakt dat wat uit als die kleine in een stuit ligt?
    @Little hope: wat vervelend joh! Doe maar goed rustig aan!
    @Moonie: ik heb er gelukkig ook nog niet zo heel veel last van. Lijkt me erg pijnlijk.

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

Hey meiden,

ik ben er weer,alles was goed en ik mocht zelfs nog een keer maar dan op een anders apparaat, dat was een nieuw apparaat en die ging ze ff bij mij testen. Dat was wel leuk en zo hebben we ook nog 2 3d foto's gekregen, niet in kleur maar wel in kleur gezien....leuk hoor...
    Dus een dubbele echo....

ik heb nog gevraagd (na de eerste echo) of ze het geslacht wouden zeggen, maar dat doen ze niet, omdat ze het bij de 1 niet met zekerheid kunnen zeggen en bij de andere wel, en daar hebben ze in het begin problemen mee gehad.

Maar goed ik mocht dus nog een echo hebben op het andere apparaat, en ze vertelde die andere twee mensen wat ik gevraagd had en omdat ik bereid was de echo te doen konden ze wel ff zien wat het is...
    er waren bij de 2e echo dus 2 vrouwen en 1 man....
    gezellig
    Maar goed uiteindelijk werd het door alle 3 bevestigd en we krijgen een JONGEN, wat we zelf ook dachten.
    Heb in totaal 9 foto's mee gekregen.... zal vanavond ff scannen...
    zo eerst mijn meisje weer ophalen.

liefs anita

11. Niet meer actief

Gefeliciteerd Anita! Weer een jongen erbij! Was verder ook alles goed?

Ter info voor iedereen, ik heb net de lijst bijgewerkt en de stand is nu:
    10 jongens en 6 meisjes.

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hé Anita wat leuk! en weer een Boy! Leuk hoor!

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    we hebben wel ijzersterkte januarikindjes gemaakt he! alle 20 weken echo's goed tot nu toe!

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Ja we mogen trots zijn op onszelf he?! Tjonge wat fijn om te horen dat alles weer goed was. Van harte hoor Anita, met jullie knulletje. Was je dochtertje ook blij? (Zij hoeft niet boos te zijn dat haar speelgoed straks ingepikt wordt, hihihi, bij wie was dat ook weer?)

Oh jee, het is dus toch waar van Juffie. He gatsie, ik heb me er zo vreselijk boos over gemaakt. Nou ja, voor haar natuurlijk duizend keer erger. Maar hopen dat het toch allemaal nog goed gaat komen. Ik ga zo ff lezen.

Meliske, mijn kereltje ligt ook nog in een stuit hoor. De gyneacoloog zei dat dat heel normaal was nu in dit stadium. Dus nog helemaal geen zorgen over maken hoor!

Later!

15. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Moonie ik heb ook steeds sterker wordende stekende spierpijn in mijn buik. Voel me net een oud wijf als ik op wil staan. Mijn buik groeit inderdaad erg hard. Een heleboel mensen die ik een tijdje niet heb gezien reageren heel verrast, ohhhhhh wat groei je al goed! Hahaha kan er nu echt van genieten, durf mijn buik nu ook wel te laten zien.

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    @Anita: gefeliciteerd met je knulletje! En wat super dat je gewoon een dubbele echo hebt gehad. En zoveel foto's...... :D

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    maakt ook niet uit als de kleine in stuit ligt, maar me VK zei wel dat als dit echt de voorkeurshouding is van de kleine dat de kans groot is dat ze straks op het eind ook nog zo ligt.

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anita, wat fijn dat alles goed was met je kleintje!
    Gefeliciteerd met je mannetje! lekker genieten he!

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Even kijken of ik uit mijn hoofd alles nog weet;

Meliske, onze meid ligt ook steeds in een stuit maat wij kregen te horen dat dat helemaal nog niets zei over de eindpositie.

Vanmorgen vroeg, 7 uur, heb ik bij Hema online besteld en toen was alles er nog van wat ik hebben wilde. Onee 1 dingetje niet maar ach, kwam op 50,66 uit.

Wat een toestand met Juffie, hoop maar dat alles goed gaat. Ergens ook erg voor haar dat wij allemaal dachten dat het nep was. Dat krijg je natuurlijk als dat soort mensen rondlopen, dan vertrouw je verhalen niet meer zo snel.

Anita, fijn dat de echo goed was.
    Sjee wat lopen de meiden achter...

Net gesprek gehad met de ouders van de kindjes waarvan ik nanny ben.
    Ik werk nu 3 dagen van 10 uur.
    Vanaf half september gaat dat veranderen in 2,5 dag, met behoud van salaris.
    Na mijn verlof werk ik ook 2,5 dagen en dan alleen om de kinderen naar school te brengen, te halen, eten te geven, weer te brengen en dan om half 4 weer te halen. Dit ook met behoud van mijn 30 uur salaris. kan dus gewoon straks tussendoor even naar mijn werk. Dit in ieder geval tot half augustus volgend jaar en daarna zien we wel weer. Geloof dat ik het best getroffen heb ;)
    Jan werkt tegen die tijd waarschijnlijk ploegendienst en zal dus regelmatig gewoon thuis zijn zodat ik even naar mijn werk kan en anders kan de kleine wel even door een van de oma's opgevangen worden. En op dagen dat dat allemaal niet lukt kan ze mee naar mijn werk.

Little Hope rustig aan en hopelijk blijft de kleine gewoon waar hij/zij voorlopig nog hoort.

Volgens mij ben ik nog wat mensen vergeten, excuus weet het niet meer.

20. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Ik heb bericht van Annika terug gehad, ze lag in het ziekenhuis.
    De nieuwe kleren zijn op school goedgekeurd door de pubers (ik draag nu zwangerschapstuniekjes voornl). Lln zijn erg benieuwd en vragen de oren van je hoofd, erg leuk!
    Verder geen nieuws hier. Nog 1 week voor de 20wekenecho, wat gaat het langzaam.....

Deel Deze Pagina