Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh jee San,
    was het wel weer goed met Annika? Wat had ze als ik vragen mag, of wil ze dat liever niet kwijt?

2. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    oh Linda, even voor de lijst. Mijn "geslacht" (uhm wat klinkt dat raar he, hihihi) mag ook vetgedrukt worden in "jongen".
    Ik moet 1 oktober voor de derde keer naar de VK. Mag dus een keer aangepast worden als je tijd hebt.

Ik heb zojuist een brief van de Yoga gekregen. Ik moet 11 september voor het eerst en het gaat door tot 20 november (dacht dat het doorging tot het einde van de zwangerschap...) Ben benieuwd hoe dat is.

3. Niet meer actief

@Marije: dat heb ik al aangepast, dat kunnen jullie alleen niet zien op de lijst... Dat wordt pas weer zichtbaar als Marieke weer terug is!

@San: gaat alles wel goed met Annika?

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Little Hope, dat is schrikken! Doe lekker rustig aan meid!

Anita, wat fijn dat alles oké is, gefeliciteerd met jullie jongen!

Dus volgens dat stukje moeten we nu allemaal als een gek gaan uitdijen aankomende tijd :confused: wahaha wel gaaf! Ik wil een nog mooiere buik! 8) :)
    Ik wil pronken!

En ja wat is er aan de hand met Annika dan, dat ze in het zh lag? Misschien kan ze dat ook beter zelf vertellen, maar wordt nu wel benieuwd. Ik hoop niet dat we ons zorgen hoeven te maken!?!

Wij hebben vandaag een leuk pakje gekocht roze met grijs, een broekje met truitje en jasje, echt een meisjes setje :D

Ow en voor de POohliefhebbers en creatievelingen onder ons, ik heb een leuk en erg complete scrapbookset te koop van Pooh en zijn vrienden, advertenties staat bij te koop aangeboden en foto's in mn album. Het is mn laatste vandaar dat ie voor een leuke prijs weg mag.

Fijne avond allemaal!

5. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Voor de meiden die nieuwsgierig zijn.
    Ons kaartje staat op www.kaartmix.nl en dan bij collectie Babywhisper en dan nummer 32.

Hopelijk is het niet ernstig bij Annika.

6. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    oeh ik schrik wel van het berichtje van annika! hoop dat alles nu goed is met haar en dat er niks ernstigs aan de hand is?

Jahoe, weer een jongetje erbij! anita gefeliciteerd! en wat fijn dat alles goed is! Leuk hoor, ik wil het ook zo graag weten, maar ik krijg pas 24 september mijn 20 weken echo..... aaaaargh! duurt nog laaaaaaang! ;)

Little hope, jeetje wta zul jij geschrokken zijn! fijn dat het nu weer rustig is in je buik, maar blijf alsjeblieft rustig aan doen! en ook fijn dat je extra controles krijgt, dan wordt je toch wat gerustgesteld gelukkig! hou vol he! sterkte meid! dat wordt een hele spannende periode voor je. ik zal aan je denken meid!

vandaag me voor 25% ziek gemeld. mijn werkgever klonk vandaag een stuk begripvoller en zei dat als de arboarts mij niet ziek wilde meldne, hij het alsnog zelf zou doen, omdat hij (ook gezien mijn vorige zwangerschap) het echt niet op zijn geweten wilde hebben als deze zwangerschap mis zou gaan. Nou dat geeft mij ook weer wat geruststelling. 14 september kan ik bij de arboarts terecht. ben benieuwt!

vanmiddag lekker geslapen 1.5 uur. dat voelt ook goed. nu ben ik niet zo bekaf als normaal om 20.00 uur, dus dat scheelt alweer.

7. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik hoop dat alles goed is met Annika en de kleine. Is ze nu wel gewoon weer thuis? Of ligt ze nog steeds in het ziekenhuis?

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo wat leuk zeg! Bestel je hem ook via internet en wanneer ga je bestellen toevallig waren Mark en ik ook net bezig met uitzoeken wij vonden deze wel erg leuk;

alleen tekst verzinnen pfff en we zijn ook uit over de tweede naam;
    jordi dus Jesse Jordi

( staat in het wit hierboven f selecteren
    )

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik heb de kaartjes al besteld, mocht het toch een mannetje blijken dan wordt het de jongensversie van deze.

Ze raden aan om het zeker 8 weken van te voren te doen zodat je alle tijd hebt om tot het juiste ontwerp te komen, met correcties enzo.
    Wij hebben het nu gedaan vanwege de verbouwing vanaf oktober.

Das ook een leuk kaartje trouwens.

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou, nou, wat ik vandaag weer te horen kreeg!

mijn nieuwe filiaalmanager is er niet blij mee dat ik na mijn verlof op maandag, dinsdag en donderdag blijf werken! dit terwijl ik van mijn assistent filiaalmanager voordat hij op vakantie ging mondeling toestemming heb gehad om dit te kunnen gaan regelen op het KDV.<dit omdat mijn oude filiaalmanager weg is gegaan en hij verving, bovendien, hoe later ik het zou regelen hoe kleiner de kans was op een plekje voor mijn kleine>Hij is nu nog op vakantie en kan hem dus ook niet bereiken.

Mevrouw is het hier niet mee eens en vind dat ze daar niet op kan bouwen en vind dat ik ten alle tijden klaar moet staan als zij mij belt wanneer er zieken zijn! ik heb haar gezegt dat er altijd wat te regelen moet zijn als er nood aan de man is, maar vind het wel onredelijk van iemand die zelf ook kinderen heeft gehad.<ja die zijn allemaal rond de 20 jaar en de deur uit en dus daar geen omkijken naar!>

bovendien maakte ik het voor haar nog makkelijk om de dagen te blijven werken wanneer het echt druk is en we iedereen nodig hebben die kan werken!

grrrrrrrrrrr, ik kan me hier zo druk om maken! nu ga ik denk ik maar echt achter de overplaatsing aan.....

11. 12309

12309 Niet meer actief

hoi,

Wat er precies is met Annika weet ik ook niet helaas. Ze had het over misselijkheid. Ik heb haar nog een pbtje gestuurd en nog geen reactie gehad.
    De hormonen werken hier volop. Ik had net schoonzus aan de lijn en mijn kleine nichtje zat te huilen, want ze had dorst. Ik begon zelf er bijna van te huilen..... :oops:
    Ik ben volgende week jarig en ik weet dus echt niks te vragen.... Dat is me nog nooit gebeurd. Ik heb tegen vrienden en fam gezegd dat ze me mogen verrassen. Van manlief wil ik denk ik wel een leuk sierraad, er is hier een heel leuk winkeltje met o.a. Otazu. Vorig jaar kreeg ik ook een mooi setje daar, dus hij wil dit jaar wat anders geven, ik ben benieuwd!

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

verrassen? spannend! ik vraag meestal iets van cadeaubonnen of geld. vaak worden er dingen gekocht waar ik niet echt zo van houd.

13. 12309

12309 Niet meer actief

Ik heb wat dat betreft gelukkig wel vriendinnen die mijn smaak kennen. Meestal vraag ik ICI Paris of miss Etambonnen, maar nu boeit het me niet zo. Ik ben veel te blij om iedereen weer te zien en mijn buik te showen.

14. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Hoi allen, even frustratie kwijt! 3d echo was echt waardeloos. Nou ja in tegendeel, 90 euro voor bijna niets. Ons eigenwijs geval (volgens mij nu weer een meid en volgens manlief een jongen haha) lag met het ruggetje naar de camera en weigerde zich op. Paar foto's maar niet 1 keer het gezichtje compleet. En dan nog een hoop geld dokken....grrrr sorry weet dat je dat risico loopt maar is gewoon niet leuk.

Anita gefeliciteerd! weer een jongen! Gaaf hoor.
    Dat meisje bij ons is voor max 3 weken, we blijven crisisopvang niet langdurig.
    Ik werk als vrijwilligster in de jeugdhulpverlening, straatwerk. (www.care-van.nl) We zitten elke week in een carevan op meerdere plaatsen en ontmoeten daar hangjongeren etc. Vanuit die ontmoetingen (doen we nu al ongeveer 2 jaar) elke week krijg je de contacten en de problemen en komen er gesprekken door de week, hulpverlening praktisch (zoeken baan oid) en huisbezoeken (momenteel ouder op sterven en dan gaan we met jongere mee naar huis) maar ook veel ernstiger.

De initiatiefnemer heeft een baan binnen de officiele jeugdhulpverlening waardoor we een brede achterban hebben waarbij we jongeren ook makkelijk door kunnen verwijzen. Voor de rest ook contacten met politie, jeugdzorg, riagg, gemeente noem maar op.

Waarom? omdat wij geloven (lees we zitten er niet om te evangeliseren of zo) vanuit ons geloof voelen wij de roeping om naar de mensen in dit geval de jongeren toe te gaan. Jezus ging ten slotte ook naar de mensen toe en ging niet thuis zitten afwachten tot de mensen bij hem kwamen, vandaar dus naar de straatjongeren toe en van daaruit vaak ook bij ons en anderen van het team thuis hoor, etentje/filmavond/voetbalavonden enz enz.

Geweldig mooi werk en erg leuk om te doen, je krijgt er ook zoveel van terug. Ik sta hier op dorp in 2 jaar tijd bekend als de vrouw van de CV of de vrouw van die grote hond haha.

Maar ook veel ongelovigen die eerst sceptisch tegenover ons stonden zijn nu enthousiast het werkt, we hebben contact met de jongeren en kunnen vaak echt praktisch helpen of juist niet maar gewoon luisteren.

Goed heel verhaal.
    Ik ga bedje in ben kapot, tot later!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo wat vervelend lefbekkie jeetje zeg ! dan is 90 euro een hoop geld!
    Roxanne: das inderdaad niet eerlijk van je leidinggevende zeg pff misschien draait ze nog wel bij

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Wat goed van jullie Lefebekkie, dat jullie zoiets doen!
    Mag je niet nog een keer terug komen voor de echo? Bij ons doen ze dat wel.

Anita, gefeliciteerd met jullie knul!

Roxy, vervelend zeg zo'n mens op je werk, hopelijk komen jullie eruit.

Wij willen zelf een kaartje ontwerpen, maar moeten daar zo onderhand wel mee beginnen denk ik...

Little Hope, rustig aan! Goed naar je lichaam luisteren.

Weet niet meer of ik Marije en Lexie al gefeliciteerd had met de goede echo! Maar bij deze...

Ga zo naar bed en morgen ochtend om 9uur is het zover... Spannend hoor.

17. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey hoi allemaal,

allemaal bedankt voor de felies...

Ik hoop dat het met annika allemaal mee valt en ze gewoon weerterug komt hier.

lexie ook niet leuk van die leiding gevende...jakkes zou haar wel wat willen doen.

lefbekkie, ja je betaald een boel en soms krijg je weinig te zien, jammer maar wel heel balen.
    Ze zeggen hier dat 3d met 25 - 26 weken het mooiste is.

18. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Ze reageerde er niet eens op toen ik het zei dat ik het toch een beetje vond tegenvallen. Er zitten toch mooie foto's bij zei ze.....nou ja mn man was ook pissed~! misschien hadden we ook te hoge verwachtingen van te voren.

Ach anneliesje ik vind het niet zo goed, het voelt gewoon goed manlief zit niet bij de carevan maar vind juist dat opvangen bij ons in huis zo leuk, maar je gaat ook wel eens flink op je bek, je haalt ze toch je huis in tenslotte, maar we vinden het bovenal fijn om te doen.

19. anita1975

20. anita1975

oh lefbekkie, nog bedankt voor de uitleg

Deel Deze Pagina