Hoi, Ben een paar dagen niet kunnen komen hier, dus het is moeilijk om op iedereen te reageren. Zag dat er weer 2 jongetjes bij zijn, proficiat! En Anneliesje ook gefeliciteerd en fijn dat alles goed was! Hier is alles goed: ons kleine meisje beweegt volop en daar geniet ik enorm van. Zondag aanstaande ben ik al 5 maanden. Hoe hoog zou de baarmoeder nu moeten komen? Ik denk dat ik hem voelde, zo'n 6 cm boven mijn navel, kan dat kloppen? Groetjes Juni
Dag dames daar ben ik ook weer eens.... Voor iedereen die ondertussen weer een echo heeft gehad: Gefeliciteerd met de jongens, meisjes en nog iemand die het ook niet wilt weten dus met de baby haha Ik kom net van de HA omdat ik al paar dagen last heb van harde buik, en heb dus een blaasontsteking... Had geen pijn bij plassen enzo, alleen een harde buik en omdat ik vroeger erg veel blaasontstekingen heb gehad dacht ik dat dit iets anders was. Maar het is dus echt zo dat de symptomen veranderen als je zwanger bent. Zit trouwens steeds aan Annika te denken, zij was toch ook degene die toen opgenomen moest worden omdat ze zo veel moest overgeven en toen opgenomen werd ivm uitdrogen? Misschien is dat nu weer? Degene die vandaag echo hebben, veel plezier en succes!
ben jij al eerder zwanger geweest juni? ik ben met 20w 6d bij de vk geweest en toen zat mijn baarmoeder 1 cm boven mijn navel. Ik zat precies op schema zei ze. Vind 6 cm boven navel wel erg veel dan voor jou zwangerschapsduur, maar misschien kan het wel hoor. Heb er verder ook geen verstand van......
Vervelend mss79 een blaasontsteking. Ik heb er vroeger ook veel last van gehad. Nooit ab gekregen, ging altijd na 2 dagen vanzelf weer over. Waren die harde buiken de enige aanwijzing?
ik moest wel meer plassen, maar deed geen pijn dus dacht dat het erbij hoorde.... Ik belde dus idd naar de vk omdat ik harde buiken heb en die zei dat ik mn urine moest laten controleren.
Hmmm misschien moet ik mijn urine dan ook maar eens laten controleren. Ik heb geen harde buiken bij het plassen en ook geen pijn, maar ik moet wel vaak naar de wc (vooral 's nachts). Iedere 2,5 uur zeker. Dacht eigenlijk ook dat dit er gewoon bij hoorde. Overdag weer bijna niet, dat is dan wel weer raar. Nou ja, beter een keer teveel gecontroleerd als te weinig. Geloof dat blaasontsteking vroegtijdige weeen kan veroorzaken, dus weet het dan liever zeker.
Fijn dat alles goed is AnneLiesje! Roy en ik gaan helaas niet meer weg nee... Ik word zo stapelgek van die bedrijven die hun facturen niet op tijd betalen! De portemonnee laat het even niet toe dus... Maar we hebben allebei het hele weekend niets gepland, dus we doen thuis lekker rustig aan!
Dat heb ik dus ook ja s'nachts, echt super vervelend. Maar ook overdag heb ik het... maar idd het is een kleine moeite voor de assistente van de ha om even te kijken! Ik wordt net teruggebeld door de HA zelf en ze willen nog even wachten met medicijnen geven, tot de kweek binnen is, zodat ze gerichter medicijnen kunnen geven ivm mn allergie en zwangerschap. Zolang de harde buiken niet erger worden kan het nog wel een paar dagen wachten (de VK zei dit ook net) Dus afwachten maar....
Ik ben wel eerder zwanger geweest maar dat was een miskraam op 9 weken. Misschien is het toch niet mijn baarmoeder hoor die ik voel.
Oh dames, hier even een berichtje van een verliefde en zeer opgeluchte januarimama! Ik heb me zo druk gemaakt om de 20-weken echo, echt, ik probeerde maar om er zo weinig mogelijk aan te denken. Vanochtend dus behoorlijk zenuwachtig richting het ziekenhuis gegaan. En alles zag er prachtig uit! Wat een geweldig nieuws zeg. Het kleintje lag er schattig bij, met de knuistjes voor het mondje, en af en toe een beetje bewegen. Alle orgaantjes zagen er mooi uit, niertjes, hersentjes etc. De groei ging ook prima, het buikje lag zelfs iets voor op schema! Ze bleef op een gegeven moment wat langer kijken bij het hartje, en toen begon ik me wel zorgen te maken. Maar uiteindelijk zei ze dat alles er prima uitzag! En jaaaaaaaaaaaaa we waren natuurlijk heel nieuwsgierig naar het geslacht! Ze heeft even moeten zoeken, maar zei toen dat ze met 90% zekerheid kon zeggen dat het... EEN MEISJE is!!!! Het zag er ook heel anders uit dan bij ons zoontje. Daar zagen we overduidelijk een piemeltje, tja en nu stak er dus niets uit. Ze zei het wel met enige voorzichtigheid, want die 3 streepjes die je bij een meisje vaak ziet, waren ook niet heel duidelijk te zien. Ze zei dat ze het bij jongetjes eigenlijk voor 99,9% zeker kon zeggen, en bij ons wilde ze niet verder gaan dan 90%. Maar echt, ik vind het allebei fantastisch! Dus ook als het toch een jongetje blijkt te zijn straks, zal ik de gelukkigste moeder van de wereld zijn als het kindje gewoon gezond is. En een meisje is natuurlijk ook geweldig! Ik heb me wel gelijk even uitgeleefd en een heel lief meisjessetje gekocht. (stel dat het toch een jongetje is straks, dan zijn er hier vast wel een paar vrijwilligsters die het over willen nemen, haha!). Zo grappig, met mijn zoontje heb ik natuurlijk altijd alleen naar de jongenskleding gekeken. En nu ging er ineens een hele nieuwe wereld voor me open met al die meisjeskleding! Erg leuk moet ik zeggen. Het lijkt er dus op dat ik de balans jongens-meisjes weer wat terug ga brengen! Ik ga weer even verder zweven op mijn roze wolkje....
Gefeliciteerd mamasu! Mooi he, ik loop al heel de dag te stralen, ben zo verliefd! Volgens mijn zus en mijn beste vriendin wordt het een meisje bij ons! Nog een paar maandjes geduld dan weet ik het... Linda, een paar daagjes samen is ook lekker toch? Ik hoop dat alles goed komt tussen jullie. Denk aan je! Mss79, hoop dat je blaasontsteking snel weer over is! Wilde klein wonder het geslacht weten? Ben benieuwd hoor.
Gefeliciteerd mamasu! oo echt super een jongen en nu een MEISJE! geniet ervan en heel fijn dat alles ook bij jou helemaal goed was!
Gefeliciteerd en geniet lekker van je meissie! Ik moet morgen en ik voel aan mijn vruchtwater dat er dan nog een meissie bij komt
De stand is tot nu toe 10 jongens en 7 meisjes! Weet iemand hoeveel er tot nu toe waren die het een verrassing laten, dan zet ik die er ook bij op de lijst!
Moonie, zou het? Hoe laat moet je? Spannend hoor! Oja onze beeb weegt nu 355 gram! Vind het al heel wat!
Ik in ieder geval! Misschien kun je dat een ander kleurtje geven en verrassing bij geslacht zetten ofzo? Maakt het duidelijk denk ik. (heb tot pagina 351 terug gelezen... maar heb alleen lefbekkie gevonden die het geslacht niet wil weten.)
Thnx AnneLiesje! Heb jullie de kleur oranje gegeven. Als er nog meer waren dan Lefbekkie en AnneLiesje die het geslacht niet willen weten, dan hoor ik het wel!