Hoi! Hier weinig nieuws, was vandaag erg moe, heb vsn 19.00 tot 20.45 vast geslapen en ben er weer. Linda: we krijgen al veel voor de baby en ik vind het leuk om elke keer wat mee te nemen! Vanmiddag flessen, flessenreiniger, reservespenen, monddoekjes, 6 paar sokken, speenhouder, melkpoederbakjes meegenomen. En wij willen het ook niet weten wat het is (ok alleen manlief wil het niet). Ik hoop stiekem dat ze zich verspreken bij het maken van de 20 wekenecho. Ik word elke dag door de bovenbouwleerlingen verliefd aangekeken richting buik. Ze vinden het helemaal geweldig! Ook de zwangerschapstuniekjes vinden ze erg leuk. Ik ben niet de populairste leraar (ik ben streng en geef veel huiswerk), maar mijn fanclub stijgt nu aanzienlijk hahaha. Vandaag vroegen een paar meiden of ze het kleintje wel mogen zien in levende lijve, uiteraard ik ga de uk dan zeker showen! Morgenochtend werken, dan snel naar huis en met de honden lopen en dan snel naar de stad om schoenen te scoren! Een vriendin van me is al in de stad en we zoeken elkaar gezellig op!
hey meiden, ik ga op mijn bedje. kom morgen wel ff reageren op jullie berichten.... liefs anita en allemaal welterusten.
guppie veel plezier vandaag! Kinderen bij mij waren gisteren zo onder de indruk van de echo foto's echt geweldig
Wij mogen vanmiddag om 16.00 uur! Ik hoop wel dat de dag vandaag een beetje snel gaat. Ik ben nu aan het werk tot half 12 en daarna gaan Ger en ik naar ons paardje voor wat afleiding. Ik kan goed merken dat ik erg gespannen ben want de beeb heeft zich gisteravond nauwelijks laten voelen. En ben vanochtend opgestaan met een fikse koppijn Hopelijk is alles goed en kan ik jullie vanavond aankondigen wat wij krijgen
moonie, guppie veel succes vandaag met de 20 weken echo. En citroentje, jij hebt 3d echo veel plezier.. geniet ervan meiden. Kan me voorstellen dat je gespannen bent moonie, rustig blijven, straks zie je een mooi kindje in je buik. Mijn zusje komt vandaag met de kleine meid langs,... fijne dag, GR Anita
Ladies geniet van de echo's vandaag. Hopelijk komen jullie later allemaal met goed nieuws. Kwam er gisterenavond na het eten en werken niet meer aan toe om even te babbelen hier. Dus dan nu maar. Niet dat ik veel te melden heb overigens. Als het goed is komt straks de post met mijn Hema bestelling.
wat leuk missfrodo! Lekker snuffelen in de nieuwe spulletjes! Weet iemand een leuk, kort gedichtje, het liefst van 2 regels, voor op het geboortekaartje, waarin komt te staan dat we liever geen kleertjes willen, omdat we gezien de situatie al heel veel kleertjes hebben
Moonie en Guppie: veel succes vandaag! Hebben we gisteren nog wat gehoord van klein wonder, of heb ik dat nou helemaal gemist? Hé bah, het begint hier ineens kei hard te regenen!
Wel goed hoor. We hebben het er niet echt meer over gehad eigenlijk en ik merk dat het dan een beetje naar de achtergrond verdwijnt... Het heeft waarschijnlijk ook geen zin om er zoveel bij stil te staan. Wil het er nog wel een keer goed met hem over hebben hoor, maar dat komt wel op het goede moment... Bedankt dat jullie zo meeleven! Zit net weer te lezen over weer een november-mama die aan het bevallen is... Sjonge jonge zeg, we mogen hier tot nu toe nog echt van geluk spreken geloof ik hoe het hier met iedereen gaat. Ik hoop dat dat zo blijft!
ja pfff en zij heeft het al eens eerder mee gemaakt... pfff eng hoor! wat lijkt me dat moeilijk om 2 keer te moeten meemaken!
Klein wonder, hoe was het gisteren? We hoeven ons toch geen zorgen te maken? Guppie en Moonie, veel plezier! En citroentje ook met de 3d echo. Tot nu toe gaat het echt super he met de jan. mama's vnaaf het begin eigenlijk al. Ik zat destijds bij de sept mama's en de eerste week waren daar iedere dag meerdere met een MK.... Wel een beetje raar idee, ik was 13sept uitgerekend, nog 2 weken.... Net weer naar fysio geweest, ze heeft er echt op aangedrongen om minder te gaan werken, misschien voorstellen tot 15.00uur. Ik vind het zo moeilijk ik kies er voor om zwanger te worden, daar wil je dan niemand mee lastig vallen... Vanmiddag voor het eerst oppassen op mijn buurjongetje van 15 maanden! Heb er zin in.
ow die kleine meid, die trapt me toch veel! Echt de hele dag door! en snachts is ze lekker rustig! echt heerlijK! Zelfs me vriend heeft het gister voor het eerst gevoelt. Dat was, toen ik zwanger was van danischa*, niet gelukt omdat ze een heel rustig kindje was. Echt zoooo fijn dit!
anneliesje, dat zal wel even een moeilijke dag zijn denk ik. Je weet ons dan te vinden he! Veel plezier vanmiddag met het oppassen!
Melis, dat is zeker fijn zeg. Lekker van genieten hoor! Ik voel nog bijna niets eigenlijk, maar heb een grote placenta zei ze en die ligt er ook nog eens precies voor.