Echo dames van vandaag, veel plezier! Jippie ik ben op de helft vandaag! Ik voel ons meissie op het moment best regelmatig, vaak sochtends of savonds. ZO schattig Iedereen een fijne dag!
bij jou komt het ook wel hoor bij mij ligt de placenta ook voor, maar dit is schijnbaar echt een hele drukke. Mijn VK stond er echt van te kijken dat ik het al iedere dag, de hele dag door voel, omdat dat meestal niet is als de placenta voor ligt.
De foto's van de echo staan in mijn album! De echo heeft me wel erg gerustgesteld merk ik! Ben nu eindelijk aan het genieten.
mooie foto's Anneliesje! Ik moet zeggen dat ik na de echo ook steeds beter kan genieten. Het heeft er ook mee te maken dat ik nu sowieso eens in de 2 dagen wel leven voel in mijn buik. Mijn vriend heeft het vannacht voor het eerst gevoeld. Hij zei wat schopt het zachtjes, waarop ik zei ja gelukkig nog wel Citroentje veel plezier bij je 3d echo Moonie en Guppie: veel plezier bij de 20-weken echo. Geniet ervan, het is zo weer voorbij!
Hoi meiden, Wie van jullie heeft een lage dracht? Voelen jullie de baby dan erg laag schoppen? Dat heb ik namelijk en de schoppen voel ik overdag en 's avonds erg laag. Als ik vervolgens wakker wordt de volgende ochtend voel ik de schoppen ongeveer iets lager als mijn navel! Net alsof mijn baarmoeder hoger is komen te liggen en overdag 'naar beneden zakt'....beetje vaag verhaal maargoed.... wie herkent dit en en is dit normaal?
lexie vanharte! nu mag je aftellen hihihi meliske ik voel mijn ventje ook dehele dag overdag en dan vlak voor het slapen nog even en dan is ie rustig als ie dat na de geboorte ook maar is haha!
Gefeliciteerd met je 20-wkn Lexie! AnneLiesje: dat zal idd dan wel een rare dag worden... Het gaat hier idd echt goed met de januari-mama's. Ik weet nog toen bij de november-mama's dat er toen in het begin ook heel veel een miskraam kregen en nu gebeurt er nog steeds genoeg bij de november-mama's... Laten we duimen dat het hier allemaal goed blijft gaan! Ik begin het ook steeds spannender te vinden, dinsdag de 20-wkn echo... Ik voel het eigenlijk nog helemaal niet, en ik weet dat dat niets is om me zorgen over te maken, maar toch...
Zit hier trouwens op de bank samen met de hond een pak speculaasjes op te eten De hond is er net zo gek op als ik, dus we zitten samen te smullen hahahaha
Meiden met de 20w echo: veel plezier! Anneliesje: ik zie dat jij ook eerst bij de september mama's was. Ik was bij de eerste zwangerschap (die mis ging met 9 weken) ook uitgerekend voor september, de 8ste. Raar idee dat we dan nu hoogzwanger zouden geweest zijn. Maar ik sta er niet te veel bij stil; als deze zwangerschap maar goed blijft gaan, het blijft toch altijd afwachten he, en die verhalen van vroeggeboortes zijn soms wel verontrustend moet ik zeggen. groetjes juni
Melis, er schoot me ineeen keer iets in mijn hoofd, je vroeg over het geboortekaartje: Het is nu al een echte meid en kleertjes kunnen we echt niet meer kwijt! Zoiets? Nog niets van de echo dames? Linda, lekker he zo saampies op de bank ennuh speculaasjes kan ik deze week ook niet van afblijven. Juni, ik sta er ook niet te veel bij stil, maar wat je zegt dat je nu hoogzwanger had kunnen ronlopen is wel een raar idee Medsje, als ik het voel dan is het zo'n 10 cm onder mijn nvael, wet niet of je dit laag is? Busybusy, leukdat je vriend het ook gevoeld heeft! Zo ik ga mijn thee opdrinken en dan oppassen. Fijne avond!
Jaaaaa we krijgen een meisje! Het was best goed te zien, ik had het al gezien voor de vk het vertelde... Een heel druk meisje dat wel, ze was veel beweeglijker dan gemiddeld. Alles was goed te zien, omdat ze zo heerlijk veel bewoog en alles was helemaal prima. Alle orgaantjes, voetjes, beentjes enz enz rond de 21 weken. Wat heerlijk zeg! Ik was niet heel erg zenuwachtig, maar ik heb sindsdien een dikke smile op mijn gezicht!
Gefeliciteerd Guppie! Leuk, nog een meisje erbij. En goed dat alles in orde was. Ik zag inderdaad ook al de 3 streepjes nog voor de gyn het zei. Heb vandaag nog 3 paar babysokjes gekocht en verder nog een zwangerschapspanty, een truitje, en een buikband voor mezelf. Vanavond op babybezoek bij een ex-collega. Maar ik heb het kindje wel al 2 keer gezien.
Meliske, ik ben niet goed in gedichtjes, ben al heel trots op het algemene gedichtje wat we hebben. Wel fijn dat je de kleine goed kunt voelen. Jij hebt dus ook een druktemaker San, ik merk ook dat mijn populariteit op school stijgt haha. Wel veel leerlingen zitten aan mijn buik, heb jij dat ook? Lexie gefeliciteerd, ook al op de helft! Anneliesje, fijn dat je kunt genieten! Mesdje ik voel de baby ook alleen laag, terwijl ze wel echt hoog zit al. Met de echo lagen de voetjes al omhoog, maar ik voel het alleen laag. Echt schoppen is het dus nog niet, meer bewegingen. Ik voel het wel elke dag en echt regelmatig. Ik denk trouwens niet dat we een pret echo gaan laten maken. De beeb beweegt zo ontzetted veel, de VK kon niet eens een mooie foto maken. Dat zou ik echt zonde vinden van de 110 euro die het kost. Moet nog wel even mijn man om praten natuurlijk. Misschien dan een 2d echo met dvd ofzo, dat is ook wel leuk voor familie. Linda, het gaat idd goed met ons hier! ik was wel een beetje bang ook, ik dacht als al die echo's goed zijn zal de mijne dan.... Maar dat is natuurlijk onrealistisch! Ik ga trouwens zondag de kinderwagen uitzoeken, had ik dat al verteld? Ik denk dat we ook wel andere dingetjes gaan shoppen. Het bedje wilde ik echt jongens of meisjes achtig aankleden met lakentjes en hemeltje, dus dat wordt nu lekker tutten!
guppie, gefeliciteerd met je drukke meisje! anneliesje, bedankt voor het meedenken..maar zou toch nog net iets anders...
Hier schopt ie ook altijd heel laag hoor. Ergens net boven mijn schaambotje. Meestal ook op dezelfde plaats. Voel hem ook wel eens een paar centimeter eronder of erboven, maar nooit op navelhoogte.
Guppie gefeliciteerd met je meid! Echt leuk de meiden zijn weer aan het inhalen haha! Kellox zat toch ook eerst bij ons? Zag dat zij ook weer zwanger is. Leuk hoor. deze kwinky is ookz oooo druk, voel hem eigenlijk ook al de hele dag door, vaak laag maar ook soms zijkant. Nog steeds geen tante trouwens, ze is gestript 1cm uitsluiting maar komt maar niets. Kindje was ingedaald maar nu niet meer vaag woensdag moet ze naar de gyneacoloog als er nog niets is. Ik ga lekker aan de pizza!