grrrrrr.......belt gisteren laat in de middag het echoburo op dat de echografiste ziek is en we pas over 3 weken terecht kunnen voor de 3d echo......Luc (mijn vriend) nam de telefoon aan en had best boos gereageerd, we zitten er tenslotte al een paar weken naar uit te kijken. Maar het heeft wel zin gehad, we krijgen de DVD nu gratis en kunnen 12 sept komen. Wel balen hoor en zeker als ze zo laat nog afbellen. Zo moest ik even kwijt. Missfrodo: ik zag vanmiddag bij het kruidvat wipstoeltjes staan, weet niet wat ze kosten, het waren gewoon simpele in 2 kleuren geloof ik. guppie: gefeliciteerd met jullie meid. Moonie: gefeliciteerd met jullie knul. Ik heb vandaag alles wat we kado en te leen hebben gekregen uitgezocht, nu blijkt dat we bijna alles al hebben, nog een paar rompertjes in maat 62, wat sokjes en wat kleertjes kopen en dan de kleine komen. Onze kickboxer lijkt vandaag wel bezig te zijn met de wereldkampioenschappen kickboxen in de buik, zag net zelfs mijn buik gewoon bewegen! wel leuk om te voelen en te zien! Iedereen die ik vergeten ben......mijn excuses.
Gefeliciteerd met de goede echo's van de afgelopen paar dagen! Vandaag op kraambezoek geweest, wat een schatje, al lekker veel haar. Vooral die kleine handjes met die hele kleine nageltjes zijn zo schattig. Morgen verjaardag van mijn vader die 70 wordt, voor het eerst zonder mijn moeder dus het zal een rare verjaardag worden.
Hoi! Vandaag in de stad weer een leuk tuniekje gescoord (ook moeder wil er mooi bij lopen!) en vannavond schoenen en een pakket van de bodyshop. Moonie en guppie gefeliciteerd! Guppie: de kinderen durven niet aan mijn buik te zitten. Wel roepen ze vaak in de gang naar andere kinderen: Kijk uit ze is zwanger hoor pas op! Als ik een sprintje trek door de gangen word ik door de kinderen terug gefloten, ze zijn bang dat ik val en dat er wat met de baby gebeurd. ik groei elke week steeds meer. Ik merk met sporten (ik step nog steeds) wel dat ik achteruit ga. Dit houd ik niet de hele zwangerschap vol, maar het is voor een goed doel! Linda: ben jij al zenuwachtig? Ik wel. Vannochtend nog wat mafs gedaan. Via de hond kwam ik per ongeluk in aanraking met opgedroogde kattenpoep. Hup meteen mijn handen 3x gewassen. Toch maar in alle stress mijn moeder gebeld. Zij adviseerde er alcohol op te doen. gewone had ik niet van de drogist, dus heb ik poolse wodka over mijn vingers gegooid. Ik moest toch naar de dokter, daar het verhaal verteld, bleek dat ik me voor niks had druk gemaakt.....De beste man moest erg lachen, maar ondertussen rook ik wel naar alcohol en ik moest werken..... Ik heb er maar veel parfum op gespoten... Het plekje op mijn hoofd was helaas de psoriasis, dat is na jaren nu heftiger terug.............
guppie ken je gevoel hoor hoe blij ik ben met een jongen je denkt wel aah geen roze geen getut zal iedereen toch een beetje hebben maar ach we hebben nog kansen zat hierna voor van allebei 1 haha nee hoor 2 jongens is ook prima heb genoeg meiden om mee te tutten in de omgeving maar een wens zou toch allebei zijn ooit maar gezondheid staat voorop.
Guppie en Moonie gefeliciteerd met jullie meid en jochie! Fijn hoor. Ja ik ben ook wel benieuwd naar degenen van wie we nog niets gehoord hebben! Hopelijk alles goed. Voor de lijst eventjes trouwens: 20 september (onze 1e trouwdag ook trouwens!) controle gyn 6 oktober pretecho! Ik voel ons meisje ook steeds meer bewegen trouwens! Kon laatst niet slapen, en toen kreeg ik daar toch ineens allemaal schopjes! Dus toen kon ik al helemaal niet meer slapen, maar ik vond het ook eigenlijk heel grappig en schattig. Ik vind het nog zo'n grappig idee dat het hoogstwaarschijnlijk toch echt een meisje is! Ik heb natuurlijk al een zoontje, en dan ben je toch veel meer jongensdingen gewend. Als ik nu over het kindje in mijn buik praat ben ik ook geneigd om 'hij' te zeggen. Maar ik vind het wel superleuk!
goeiemorgen meiden, poosje niets van me laten horen. vreselijk druk met van alles en nog wat. volgende week mag ik mijn pakket met de laatste babyspulletjes ophalen bij de HEMA en dan hebben wij alles voor de beeb in huis. zo'n fijn gevoel dat het dan klaar is.kan alleen nog geen leuke gordijnen vinden en een leuke lamp voor aan het plafond. moonie:nog van harte met je nichtje Floortje en met jullie zoontje natuurlijk. anneliesje:mooie echo's hoor! guppie:van harte met jullie meisje. pacific:gefeliciteerd met je vader. meliske:bij de geboorte van mijn zoontje had ik dit op het kaartje gezet en denk dat we dit nu weer doen: De kamer staat al vol alles zit al in de kast als je iets meebrengt kijk of het in een envelopje past het zijn wel een paar regels meer. dinsdag een afspraak maken voor een pretecho met dvd.ik vond de 20-weken echo's minder en zo ziet paps zijn zoontje ook in mijn buik spartelen. meiden allemaal een fijn weekend. knuff.kristy meiden allemaal een fijn weekend
hoi hoi, ik ben een weekendje weg, naar het darten in utrecht. Maandag ben ik weer terug! Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen allemaal! Meliske veel plezier! Berna, lijkt mij ook super hoor een jongen en een meisje! Ik wil wel graag meer kinderen als we daar de ruimte en tijd voor hebben, maar idd gezondheid is het belangrijkste! San, dat is bij mij ook hoor, dat leerlingen elkaar waarschuwen! En idd ook dat ik van hen bepaalde dingen niet meer mag doen. Denk dat onze leerlingen iets makkelijker zijn in het aanraken. Het is toch speciaal onderwijs... Citroentje, idd niet netjes van het echobureau! Zeker omdat je er naar uitkijkt. Gelukkig nog een mazzeltje erbij, dat scheelt dan weer!
hey dames sorry ietsie later. Maar het is geweldig gegaan.Alles is helemaal perfect. Ben helemaal in de wolken. De baby was/is erg druk overdag. S'avonds niet ik slaap nog wel aardig goed. Maar met de echo was contstant aan het draaien schoppen. De vrouw die mij hielp zij ook al wel een bezig dinkie of niet. O het was zo geweldig. We willen niet weten wat het word. Voor degene met mooie echo van harte gefeliciteerd. Ik reageer nog wel een andere keer iets meer. Erg druk de laatste week. knuffel dames
nou Meliske, dan kan je bij mij wel een bakkie komen doen. woon practisch naast de vechtse banen hihi!
Klein wonder, fijn dat bij jou ook alles goed was! Ik kon het niet laten, heb net een jurkje en roze shirtje gekocht, zo schattig!
klein wonder wat fijn dat alles goed is.leuk he dat de kleine zo beweegt. guppie wat verleidelijk he al die kleine kleertjes. moest mezelf gisteren ook inhouden bij prenatal. x
Fijn dat alles goed was Klein Wonder! Ik zou het ook niet kunnen laten Guppie! Denk dat ik, als dinsdag alles goed is, ook helemaal los ga (en die klanten hun facturen eindelijk eens betalen )
ik wacht nog even met kopen van jongens kleding, wil donderdag nog even afwachten voor de zekerheid.....