Yes! We hebben een mooie tweelingwagen gescoord voor maar 30 euro! Nieuw zijn ze zo'n 220 euro, dus mooi koopje dacht ik zo. We gingen vanmorgen even kijken naar de wagen. In ons hoofd hadden we bedacht er maximaal tussen de 80-100 euro voor te willen betalen. Maar we lieten het een beetje van haar afhangen, en zij begon toen over die 30 euro! Nou gelijk verkocht natuurlijk. Ben er erg mee in mijn nopjes! Hij ziet er netjes uit en zo lekker goedkoop!
Krijg net de praxis folder binnen en voor de Disney fans onder ons is er genoeg in de aanbieding. Ook Winnie the pooh. Niet mijn ding, maar denk meld t ff haha
haha oke...hm folder van vorige week staat nog meer zie ik! Maar ja das een beetje te laat hihi Goed ik ben uitgespeeld op de laptop heb ff alles netjes opgeruimd en op cd's gebrand en nu verveel ik me ook haha
ben vriendlief op de hoogte aan het houden van de tussenstand van ajax. hij zit nu zelf bij utrecht namelijk. ach je moet wat he?
Dus jij moet verplicht voetbal kijken ow wat erg haha Heb net ook mn babydagboek bijgewerkt, daar liep ik ook al achter mee, nu alleen nog wat foto's erin maar die moet k eerst nog even afdrukken. Zo maar eens avondeten verzinnen.....
nee hoor, ik houd online teletekst bij hahah en heb normaal gesproken ook een seizoenskaart voor FC Utrecht maar omdat ik de 2e helft van het seizoen niet kan gaan ivm de geboorte van de baby ga ik af en toe op een los kaartje mee. wel de intressante wedstrijden hoor! vandaag was t de graafschap, nou dan ga ik liever mee tegen ajax of feijenoord.
ik kijk eigenlijk alleen als mn man ook kijkt, of kijk met schuin oog vanaf de laptop mee haha Ging ook wel s mee naar wedstrijden, maar ze staan altijd en dat vind ik veeel te lang duren dan haha
hahahaha, ik vind het altijd gezellig! we zitten met 1 grote groep, meiden van de mannen zitten altijd bij elkaar!
jaaa we hebben de kinderwagen al in huis! En het is toch een bugaboo geworden. We hebben uitgebreid uitleg gehad (echt heel erg lang), maar het kiezen was niet echt moeilijk meer. De quinny viel toch snel af. De urban jungle vond ik wel erg stoer, maar voor mij te zwaar. Ik wist dus echt niet dat je de bugaboo makkelijk om kan keren zodat de luchtbanden aan de voorkant komen. Ideaal dus, kan ook gewoon in het bos. Er zit zelfs een strandstan op. Ook van de reiswieg waren we erg fan, omdat deze lekker ruim is. De cameleon hebben we trouwen, in grijs/oranje. Was op vooraad, dus Rinaldo is er al druk mee bezig. We hebben alle assecoires erbij genomen (gave luiertas!) en een maxi-cosi. Mijn ouders hebben alles betaald, wat ik echt niet nodig vond, maar ze wilde het heel graag. Ben er echt helemaal in de wolken van! Berna, ik heb de urban jungle met barok printje gezien, gaaf zeg! Alleen dus veel te zwaar voor mij... Mooie buik heb je trouwens! Bedankt ook voor de uitleg van de babyzegels en de echo foto's! Stom dat ik daar zelf niet naar gevraagd heb... Mamasu, lekker zeg zo'n koopje! Ik weet ook nog niet hoe ik het winterjas probleem ga oplossen. Ik moet bijna alle dagen op de fiets, dus koud zal ik het wel gaan krijgen. Ik moet ook nodig weer eens op de weegschaal. Ik maak me er niet echt druk om, ik heb nog steeds een taille en volgens mij ook geen dikkere kont ofzo. Ik sport echt helemaal niet meer. Lopen met de hond doe ik wel, maar soms laat ik het Rinaldo ook wel doen. Ze gaat nu een keertje vaker met de uitlaat mee, omdat ik aan het eind van de dag echt geen lange wandeling meer trek. Wel sneu vind ik het, maar minder beweging vind ik helemaal zielig. Wat ik trouwens ook een heel goede tip vond bij het kinderwagen shoppen dat sommige kinderwagens in beide richtingen kunnen, dus naar je toe, maar ook van je af. Is wel fijn met wind en zon lijkt me!
Dat scheelt ook al want ik was altijd de enige meid! Ach miss krijgen we ook wel een jongen, dus dan kom ik er nog vaak genoeg over paar jaar haha