Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

mijn man zit op ijshockey, maar heb liever niet dat ons kind dat gaat doen haha maar ach we zien wel wat de voorkeur wordt eerst maar eens afwachten of het jongen of meisje is! Ons gevoel zegt nl meisje....

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

owja, jullie wilden het niet weten toch?

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aah helemaal geslaagd dus guppie lekker zeg!

4. Niet meer actief

klopt idd we willen t niet weten, we hebben 22 sept pretecho, benieuwd of hij zij het verborgen kan houden voor ons haha
    We zouden het niet erg vinden als we het per ongeluk zouden zien hoor, maar we proberen zo lang als mogelijk te wachten....

Heb ook maar eens een buikfoto in mn album gezet!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ook al een mooi buikje mss79!

Ik zal ook eens een foto maken.

6. ProudMum

idd een mooi buikje!

7. Niet meer actief

Ja eindelijk begin je het te zien! Moest van de week naar de tandarts en hij was de eerste die het zag zonder dat ie t wist! Jipieeee haha

8. ProudMum

haha de tandarts!

en die zie je maar 2 keer per jaar!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mooi buikje zeg!

Ben benieuwd naar die van jou guppie!

10. ProudMum

pff begin steeds meer een emotie doos te worden!

normaal huilde ik niet om liedjes, films of iets dergelijks....mijn moeder zei altijd dat k emotieloos was hahahahaha

11. Niet meer actief

ja kom op met die buikfoto's!

Ja de tandarts haha hij deed de deur open en zei, Goh t gaat goed met jou zo te zien? En hij keek naar mn buik hihi

Andere mensen die weten dat ik zwanger ben, zeggen allemaal van goh je hebt nog steeds niet echt een buik he? Draag nu expres strakke truitjes hihi

12. ProudMum

mensen kletsen maar wat! de een zegt dit, de ander zegt dat!

iedereen wil aan mijn buik zitten, ga een band halen met don't touch erop! word er gek van

13. Niet meer actief

Das idd ook super irri ja dat mensen aan je buik willen zitten, mn moeder doet dat ook steeds! Loopt ze langs en hoppa weer die hand erover! Grrrrrr! Idd ja zo'n buikband is een idee!

Heb er al een paar liggen maar ze passen nog niet echt goed helaas....

14. ProudMum

dat mike en mijn moeder eraan zitten vind ik best, maar als ik aan t werk ben bij kruidvat zitten de klanten er ook aan. grrr ongevraagd ook nog!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo das niet fijn zeg bij mij zit er behalve Mark niemand aan haha

16. ProudMum

maarja, hoe zeg je dat nou vriendelijk? het is wel een klant natuurlijk

17. Niet meer actief

Klanten? Jeetje wat onbeschoft!
    Hoop niet dat ze dat bij mij ook gaan doen, dan hebben ze aan mij de verkeerde haha

Mn moeder mag het wel maar wel eerst even vragen en niet meerdere keren per dag haha

En mn man en de hond mogen ze vaak ze willen :D

18. ProudMum

tja, Utrecht he?

19. Niet meer actief

Tja, gewoon zeggen van Mevrouw wilt u dat niet doen! Ik vind dat niet echt prettig....

20. anita1975

anita1975 Niet meer actief

meiden wat hebben jullie veel geschreven zeg dit weekend....
    heb het wel gelezen allemaal maar te veel om op te reageren hoor...sorry...
    Gister een dagje niksen eigenlijk, alleen eind de middag moesten we ff naar de stad om gympen voor Mariët en we zijn daar gebleven omdat we 'savonds een verjaardag hadden van mijn zusje.
    Zo laat waren we niet eens thuis maar ik heb geslapen tot 10 over 12 ongeveer haha....mijn vriend kwam 2 uur uit bed geloof ik.
    en drinken doen we niet eens...
    Maar goed vandaag ff op zolder geweest en daar vond ik nog een zwangerschapsbroek. zal hem ff uit wasen en dan kan ik die weer aan. Ook de andere babyfoon gevonden en die ff schoongemaakt en ff getest. Is wel een handige...1 die aan geeft hoevee graden het is op de babykamer en de luchtvochtigheid.
    Loop nog steeds in mijn nachtkleding ( nou ja t shirt) en heb een trainingsbroek aan. Niet best...haha
    zal zo dan ook ff douchen, lekker fris weer.

nou meiden ik kom snel weer en klets weer mee..

trouwens hebben jullie mijn maxi cosi gezien, voor maar 20 euro...

trouwens die tweelingwagen is ook niet duur....koopje hoor kan me voorstellen dat je trots bent, ben ik op de maxi cosi.

gr Anita

Deel Deze Pagina