Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

was het leuk meliske?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

tot morgen dames! ik ben gordon kijken over een paar minuutjes!

3. Niet meer actief

Dat was ik over de hond vast zetten. Mn man had dit gehoord van de rvd...En tijdje geleden stond er iets over in de krant. Misschien duurdt t nog wel een jaar hoor dat weet ik niet zal eens zoeken op inet

4. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Net als Roxyrox ga ik ook Gordon kijken ;)

Tot morgen!

5. 12309

12309 Niet meer actief

ik heb het toen wel in de krant gelezen. Was ik erg blij mee, want tot die tijd gebruikte ik de bench met de vakantie in veronderstelling dat het veilig was....
    Alvast bedankt mss79 dat je het voor me nazoekt. Wil niet dat ik iets doe met de mannen wat niet mag!
    Ik ga naar beneden bakkie doen. Manlief is thuis van het wandelen met de honden (lekker naar het losloopgebied) en heeft de thee klaar staan. Tot morgen!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    vervelend van je nieren Anita

Guppie ik zou dan inderdaad de 307SW nemen wij hebben nu dus de fabia combi en het is gewoon geen echte station nu is het ideale auto maar straks met kind hond kinderwagen en misschien een tweede kind gaat dat denk ik niet lukken...

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ga mijn hond toch echt niet op de achterbank doen als er een kleine bij zit dus ja of ze het echt verplicht gaan stellen? en anders achterin maar een tuigje...

Morgen extra echo omdat de vk moet oefenen altijd leuk ben benieuwd of ik nog wat anders zie dan met de 20 weken echo

8. Niet meer actief

De hond moet juist vast in de auto, tenminste daar zijn ze mee bezig dat dit verplicht wordt. K ga ff googlen hoe t precies zit, ben zo hopelijk terug met meer info....

9. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ook ik heb morgenvroeg de controle bij de vk om 08.40

iedereen heel veel succes deze week.

xxx

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

dacht ik omdat jullie al wisten dat het een jongen is....

11. anita1975

ik heb het ook gehoord en gezien op de tv laatst over een hond vast in de auto. Nu heb ik zelf geen hond maar ik kan me er wel wat bij indenken...
    je zou maar moeten remmen ineens dan vliegt een hond net als iemand zinder gordel ook zo de auto door.

weet niet meer wanneer het in gaat.

12. Niet meer actief

AMSTERDAM - Veilig Verkeer Nederland wil honden en katten voortaan in dierentuigjes in de auto laten meereizen. Huisdieren en vooral honden worden bij een ongeluk anders levensgevaarlijk door de auto gekatapulteerd. De speciale hondenkooien achterin blijken bij ernstige ongevallen volgens Veilig Verkeer Nederland "levensgevaarlijk" voor de dieren. "Bij botsingen met enige snelheid gaan die bijna als een mes door de hond", aldus de woordvoerder. ......... Veilig Verkeer Nederland, dat de overheid adviseert, raadt een autogordel voor honden wel aan, maar wil die nog niet verplicht stellen”. Bron: Telegraaf, 21 juli 2007

http://www.beestenspul.net/

http://www.blikopdeweg.nl/Nieuws_en_Inf ... voer.shtml

Alstu!

Zit ook met schuin oog Gordon te kijken, as zaterdag vertrekken wij ook naar Kreta! Krijg steeds meer zin nu, maar gelukkig zitten wij niet bij de bomvolle strand, wij zitten iets meer afgelegen...

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    dan een tuigje in de achterbak maar echt niet naast het kind

ja vind Gordon alleen lang niet zo leuk als met Gerard en inderdaad wat een bomvolstrand!

14. anita1975

ik keek naar wegmisbruikers en nu naar de smaakpolitie...
    bah je komt de meest vieze dingen tegen..

gr

15. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Zo was ik ook weer, hihihi Edwin heeft me zojuist voor gek verklaard. Hij was me kwijt... tja en waar zou je me dan moeten zoeken? Jullie weten het vast wel.... juist, op de babykamer! Ik lag op de grond foto's te maken. Hij voelde even aan mijn voorhoofd.... "je spoort echt niet he lieverd?" Ik zal nu de foto's in mijn album proberen te zetten. Ohhh wat is het toch allemaal leuk he? die kleine freubelkleertjes en spulletjes!

16. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Nou het is gelukt hoor. Heb meteen ons lieve Bobje er bij gedaan. Hij mag trouwens gewoon op de achterbank in de auto, om ons kereltje te bewaken.
    Nog een weekje en dan krijgen we waarschijnlijk de meubeltjes ook.... eindelijk inrichten. Wel jammer dat ik die superleuke kleertjes nog moet verstoppen..... Ben wel benieuwd hoe lang ik het nog voor me kan houden hoor. Het is een ware temptation!

17. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Heb nu het geboortekaartje volgens mij ook goed geupload. Heb het als JPEG gedaan nu. Vernam dat het voor een aantal niet zichtbaar was, dus bij deze. De naam op het kaartje klopt nog niet he! hihi

18. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Marije wat heb je ontzettende leuke kleertje. Ik ga ook maar es snel shoppen voor ons mannetje :)

19. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Marije: geweldig hoor ik zie je al in gedachten daar liggen en foto's maken hahaha! Ik ga zo kijken naar het eindresultaat!
    Ik heb vannacht ontzettend slecht geslapen. Ik maakte me onwijs druk over de echo van a.s. woensdag. Vannacht droomde ik dat alles goed was en dat de uk 23 cm was. Daar hou ik me dan maar aan vast.....
    Manlief zei dat tot nu toe alles goed gaat, dus waarom nu dan ook niet?
    Ik merk dat ik met de kleine uk al een echte band heb en daardoor denk ik me zoveel zorgen maak!

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marije mooi allemaal zeg!
    San nog ffies en dan kan je nog meer genieten van je uk!

Deel Deze Pagina