Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Succes Marije. Laat je straks even weten wat de dokter zei?

2. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Moppie en Moonie balen dat jullie zoveel last hebben. Goed naar je lichaam luisteren want dan kan het nog wat bijtrekken. Ik had laatst een boekje over bekkeninstabiliteit besteld dat ga ik vandaag maar even doornemen, kijken of er nog nieuwe inzichten zijn.

Little hope gefeliciteerd met de mooie echo.

Vrijdag ben ik 20 weken en ik ben niet de laatste van de maand dus we zijn er nog niet allemaal. Vandaag thuis gebleven ik had 3 nachten erg slecht geslapen, vandaag tot 14.30 in bed gelegen en ik voel me weer een stuk lekkerder.

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Even de jas showen hoor:

4. Niet meer actief

Mooi MissFrodo!

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ben er net weer van de dokter. Hij wil toch even urine controleren op blaasontsteking. Als ik geen blaasontsteking heb zijn het waarschijnlijk bekkenklachten. En ja mevrouwtje, daar kun je last van hebben als je zwanger bent. Met andere woorden zit niet zo te zeuren wijf. Ahhhhhhhhhhhhhhhhh eikel! Bel de volgende keer gewoon de verloskundige op als ik klachten heb, jeetje wat een computerNERD! Nou ja, ff morgen afwachten en dan weet ik in ieder geval of ik een blaasontsteking heb ja of nee.

Nee dan zijn we inderdaad nog niet allemaal bij de 20 weken beland. Ff geduld dus nog.....

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    mooie jas trouwens!

7. Niet meer actief

Er staat in de lounge een vraag over de jonge gezinnen beurs, wie gaat er naar toe? Het is van 1 tm 4 nov

Wij gaan in ieder geval! op zaterdag de 3e
    Nieuwsgierig wie er nog meer gaan.....

8. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    wanneer en waar is dat dan?

9. Niet meer actief

Ik twijfel nog...

Wat een antwoord van je dokter zeg Marije... Sommige mensen!

10. Niet meer actief

In de jaarbeurs in Utrecht

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ja wij gaan ook naar de beurs, zal waarschijnlijk ook op zaterdag worden.

Is in Utrecht in de Jaarbeurs.

12. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    ja belachelijke rare kerel. Zit alleen maar op zijn scherm te kijken. Heb maar even een keer naar hem gezwaaid om te kijken of hij wel in de gaten had dat ik zat te praten en niet de computer. hahaha je had zijn kop moeten zien...

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    dank je mss79

14. Niet meer actief

Hahaha, hij zal gedacht hebben: wat zit zij nou steeds te zwaaien, gaat het wel allemaal goed met haar?! ;)

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Sjee marije wat een l*l zeg die dokter.
    Die van mij is ook raar maar dit is wel heel erg zeg bah.

16. Niet meer actief

Hé dames, ik weet niet of ik vanavond nog online kom enne morgen heb ik al om 9:00 uur de echo, dus zal ik vantevoren ook wel niet online komen! En daarna gaan we op kraamvisite en ook nog naar de boekhouder, ik laat zo snel mogelijk wat horen! Spannend, spannend, spannend!

17. Niet meer actief

succes en veel plezier morgen Linda

18. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Zet 'm op Linda. Zal voor je duimen morgen. Geniet ervan, want het lijkt lang, maaaaar het is veel te snel weer voorbij. Als het toch even kon wilde ik wel de hele dag een beeldscherm voor mijn neus hebben met mijn kereltje erop....

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Linda heeeeel veel succes en plezier morgen!

Nou echo weer gehad net was heel leuk lag ie 2 weken geleden met zijn hoofdje naar beneden nu lag ie over dwars. Continu met zijn handen boven zijn hoofdje hihi. Het was nog steeds een jochie haha heel apart om hem zien te bewegen en dat meteen te voelen. PLacenta zat toch aan de voorkant maar niet voor het uiteinde ofzo

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    miss frodo h&m mama heeft volgens mij geen winterjassen! Heb je die jas online gekocht? En zoja, waar?

berna, thanks voor de tip! Van de buitenkant ziet de fabia er wel ruim uit vind ik, een ook wel als een auto die ik makkelijk kan parkeren. Ik vind de 307sw best groot. Ik doe de hond ook niet op de achterbank samen met de baby. Baby voorin vind ik dan wel weer een optie, ga ik zelf wel achterin zitten.
    Leuk dat je weer een echo hebt gehad!

moppie wat vervelend dat je zo'n last hebt van steken!

Moonie, ook al zo vervelend zeg, lastig hoor!

Ik doe echt rustig aan op het werk en alles wat 's avonds is houd ik zo veel mogelijk af. Ik vind het ook belangrijk hoor...

mss79, als ik me fit voel gaan wij wel naar de jonge gezinnen beurs. Leuk toch!

Linda, succes morgen. Leuk joh!

Ik werd vanmorgen voor de 2e keer wakker met een harde buik, zo'n apart gevoel... Ik denk dat ik stiekum op mijn buik gedraaid was, want dat doet behoorlijk pijn bij mij.
    Rinaldo kon gisteravond voor het eerst de baby voelen schoppen met zijn hand. Hij heeft niet echt geduld, maar toen hij het eenmaal gevoeld had bleef hij wel doorzetten.

Deel Deze Pagina