berna, leuk zeg ff een echo en dat alles goed was natuurlijk. zo zie je maar die kleine kan alle kanten op nog. Marije een hele dag met een beeldscherm voor je neus, dan benje net de dokter. Maar wat een rare man zeg. ou morgen ff afwachten dus. Ik ben zo straks ook bij de huisarts geweest en heeeeeeel veeeel uitleg gehad, ik had geen blaasontsteking maar moet morgen mijn urine weer inleveren en dat moet op kweek gezet worden en ik moet naar het ziekenhuis om een echo te laten maken van mijn nieren en urinewegen. Dus ik zal morgen ff een afspraak maken. En mocht er niks uit de kweek komen wil dat niet zeggen dat het niks is....en komt er wel wat uit dan krijg ik weer een kuur. En mocht er iets uit de echo komen dan moet ik volgens mij naar een gyn om daar in de gaten gehouden te worden. (volgens mij heb ik het zo goed onthouden, was ook zo'n lang gesprek) dus wordt vervolgd. gr anita
Hoi! Lieve meiden, bedankt voor de lieve opbeurende woorden! Moonie: sterkte meid Little hope: gefeliciteerd met de goede echo! Lefbekkie: mijn mannetje heet ook Jeroen, geinig! mss79: heerlijk Kreta, mag ik mee in de koffer? Moppie: Beterschap! Linda: HEEL VEEL SUCCES MORGEN! Marije: geweldig die acties van je! Ik moest wel lachen dat je gezwaaid hebt naar de ha! Anita: succes morgen ben benieuwd of ze verder komen dan! mss79: ik weet nog niet of ik naar de jonge gezinnen beurs ga. Ik ga wel naar de Winner, nog meer mensen hier die gaan ? (grote hondenshow in de Rai end nov).
Ik heb weer hard gezocht naar jassen, maar kan niets vinden. Heb een positiemode winkel in Zwolle gemaild. Misschien hebben zij iets, of kunnen ze een jas bestellen. (ik hoop het echt....!)
hmm Anita ben benieuwd! Guppie ik had het er even met Mark over net maar de fabia combi is wel langer dan een gewone auto maar hij is zeker niet breder dan de auto die je nu hebt dus denk er goed over na... wij doen hem niet voor niets weg straks... heel handig met de hond hoor maar en hond en kind en reiswieg en wandelwagen gaat lastig worden
dank je wel allemaal little hope gefeliciteerd met de goeie echo. moonie jij ook heel veel sterkte linda succes morgen marije wat shit zeg en idd lachen die reactie. xxx
yep ben er ook bang voor dus we zijn heeel hard aan het sparen want tja hij moet natuurlijk wel zwart zijn met alles erop en er aan en liefst nieuwer dan we nu hebben zucht.. mannen en auto's.....
hahaha, zo kieskeurig is de mijne weer niet. ik weer wel. heb kleurvoorkeuren enzo, voor de rest vind ik het wel best. alsie ons maar brengt waar we heen moeten
haha san das grappig! is een tijd modenaam geweest. Collega heet van voren zelfde als mij en heeft ook man die jeroen heet, echt grappig.
guppie: dat is bij jou helemaal toeval! Bij ons op het werk is de naam Kees (3x) en de naam Frank (2x) het meest. We hebben onze eigen K3! Helaas willen de heren niet op een schoolfeest optreden!
hahaha mijn man is net zo met auto's! Heel toevallig willen mijn ouders hun auto inruilen, en die wil Rinaldo wel erg graag hebben. Is wel erg compleet en nog erg nieuw, denk niet dat we daar zo snel genoeg geld voor hebben. Maar een oude auto kopen we ook echt niet hoor, ik heb nog een trauma van mijn eerste autotje. Ik heb er ook geen haast mee, we zullen ons eerst wel redden (dan maar steeds de achterbank zuigen als de hond erop heeft gezeten) Missfrodo, thanks voor de link, maar een maatje S ga ik niet passen helaas... Even verder zoeken dus. Heb net een poging gedaan de hond te borstelen, heb er tot bloedens aan toe mijn nagel door gebroken, balen!
Jeetje moet je haar zo hard borstelen dan ? hihi hm las net dat ik nu gemiddeld zo'n 7 kilo zou zijn aangekomen nou klopt precies ik ben weer gerustgesteld! Haha
las trouwens vanmiddag een artikel bij de vk over 3d en 4d echo's dat je die niet te lang mag hebben wegens de hele hoge frequentie van stralen ofzo.. hierdoor zouden de botjes van het kindje erg warm worden.. klopt dat dat een 3d echo maar heel eventjes is? Ben het zelf niet van plan hoor maar vroeg het met zo af
pff zou ik niet weten, heb wel een 3d echo gehad met mijn dochter toen en die duurde de tweede keer volgens mij wel een half uur. met de 20 weken echo hebben ze even met het 3d apparaat gewerkt. maar ik heb ook gelezen in het formulier van de SEO (20 weken echo) dat ze niet aansprakelijk zijn voor evt dingen die veroorzaakt kunnen worden door de echo, het is nog niet bewezen dat het schade aan zou kunnen brengen.
3d echo is volgens mij wel 45 minuten. Wij gaan geen pret-echo doen hebben we besloten. Ik heb het boekje en cd oortjes onder water via marktplaats gekocht, eigenlijk nooit eerder gedaan, maar ik ben benieuwd! Ik voelde vanavond de beeb zelf ook met mijn hand, echt een heel leuk gevoel!
He Miss Frodo, ik heb precies dezelfde jas als ik het goed zie! Ik had hem december vorig jaar gekocht, was toen ook zwanger maar kreeg een miskraam... Hij zit erg lekker in ieder geval!
wij doen ook geen pretecho denk ik... maar goed dat kan zo verranderen. duurt ook nog zo lang allemaal. gr anita
Net in de nieuwsberichten dat vrouwelijke ondernemers waarschijnlijk toch een zwangerschapsuitkering gaan krijgen. Ik hoop dat dat snel ingaat. Van mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering krijg ik iets uitkering maar als dit er bijkomt zou dat erg prettig zijn.