Hoi! Pacific: dat is goed nieuws voor je! Het zonnetje schijnt hier al lekker (moet nodig de ramen lappen....) Fijne dag allemaal!
mooi kamertje hoor San ohw ramen lappen, jeetje moet ik ook nodig doen. Nou mijn urine zit weer in het potje. dus dat kan straks weer naar de dokter. zal zo het ziekenhuis nog ff bellen voor een afspraak voor de echo van nieren en urinewegen. Vanmorgen ff met de angelsound geluisterd...hoorde de baby bewegen maar ik voel niks. nou ja af en toe dan. raar he. nou meiden fijne dag vandaag. gr Anita
Goedemorgen allemaal! Nou eindelijk vandaag krijg ik de uitslag san mn urine. Wordt wel tijd ook nu want begint echt pijnlijk te worden....Heb net al gebeld, maar het was er nog niet, dus nu belt de ha zelf naar het lab en belt ze mij straks terug....En dan snel medicijnen! Heb gister na ruim 13 jaar afscheid moeten nemen van mn navelpiercing Mn navel stond helemaal strak. Had al een zwangerschapspiercing klaar liggen, maar dat had niks uitgemaakt. Ik zag het staafje van mn piercing door mn huid heen dus die had er een keer door heen gegaan....Wel vreemd hoor zo'n kale navel! Hoe laat (vroeg) was de eerste echo vandaag?
vervelend mss79 dat je zo'n pijn hebt, staat dat van jou ook op kweek... ik heb mijne vandaag heen gebracht en moet ook op kweek, volgens mij kan het een week duren voor de uitslag er is. volgende week dinsdag om 9.20 uur moet ik voor de echo van mijn nieren en urinewegen. en dan nog wachten op de uitslag....zal mij benieuwen!
Dat van mij is donderdag op kweek gegaan omdat er teveel eiwitten in zitten en een bacterie, en omdat ik allergisch ben voor de meeste medicijnen voor blaastontsteking, moesten ze precies weten welke bacterie erin zit en vandaar de kweek. En de uitslag zou er vandaag zijn. Erg vervelend idd. Heb me gister dan ook ziekgemeld, maar wil morgen weer werken. Jij ook succes dan met de echo enzo, ook vervelend zeg en spannend!
nou ik heb het gister na laten kijken en er zat niks in.maar omdat ik af en toe pijn heb in beide zijen onder de ribben wist hij ook niet wat het was. ook last van de rug, en soms best wel veel. vandaag gaat het dus weg op kweek. Ik wacht het wel weer af. Heb van de vk gehoord dat blaasontsteking over kan gaan op nierbekkenontsteking (wist ik wel ) maar dat dat de weeen op kan wekken en dat wist ik dus niet....maar dat moeten we dus maar niet hebben. en de huisarts zei gister, als je zwanger bent heb je meer kans op blaasontsteking. Nou ja en ik merk het ook niet altijd, maar in de gaten houden doe ik het wel natuurlijk. gr
Voor ik zwanger was, had ik regelmatig een blaasontsteking, maar dan had ik pijn bij het plassen en dan had ik nu niet. Ik belde de vk omdat ik steeds harde buiken had. Het is dus ook zo dat de verschijnselen heel anders zijn als je zwanger bent. Dus idd goed in de gaten houden! En idd tegen mij zeiden ze ook dat het weeen op kan wekken dus ik mag niet meer als 10 harde buiken per dag krijgen, en zolang ik "niks" doe heb ik er niet meer als 5. Zodra ik veel loop wordt t erger....
nou ik heb niet zo'n last van harde buiken alleen wat jij zegt als je loopt, dan merk ik het wel wat. Maar ook niet altijd, de ene keer is het lopen ook vermoeiender ( raar woord) dan de andere keer. nou jij ook succes hoop dat je er snel vanaf bent.
Hoi meiden, Even heel snel, want heb weinig tijd. Maar wilde jullie even laten weten dat de echo helemaal goed was! Oh ik ben zo blij! Enne, zonder het in heel veel woorden neer te zetten, maar ik maak het gat tussen de jongens en meiden weer wat groter! (dan weten jullie wel genoeg hè) Ons voorgevoel over het geslacht was juist dus! Jippie, ben zo blij!
hey linda.... fijn dat de echo goed was zeg...enne een zoon, heb ik dat goed? leuk hoor...gefeliciteerd! geniet er lekker van. gr anita
Gefeliciteerd Linda (met jullie knulletje?)! Fijn dat alles goed was. Geniet van je roze wolk. Hier gaat het wat minder: ik heb erg last van rugpijn onderaan in mijn rug. En mijn hand doet om een onverklaarbare reden ook erg pijn. En ik ben alweer een halve kilo aangekomen, dat maakt 7,5 kilo in totaal en daar ben ik niet blij mee. Maar goed, als alles maar goed gaat met ons meisje dan zal ik alle ongemakken er wel bij nemen. Zijn er nog 20w echo's vandaag? liefs juni
hey juni balen dat je zo'n rug pijn hebt... ik heb het ook maar niet constant gelukkig. last van je hand...ai...ik heb soms ook last van mijn hand, duim ofzo zonder dat er reden voor is. en het is ook zo weer over..nou doet de binnenkant van mijn linkerduim zeer...en morgen is het bv weer weg
hey juni, misschien is je baarmoeder gekanteld naar je rug.....dan zal je ook wel rugweeen krijgen (heb ik me laten vertellen....... ) gewoon lekker rustig aan doen en luisteren naar je lichaam...
over die 20 wkn echo, ik zit heel erg te twijfelen! Het geslacht mag van ons nog wel een verassing blijven en of de baby gezond is hoeven we ook eigenlijkniet te weten; puur om de komende 4 maanden stress te voorkomen, en de baby is toch welkom, wat dan ook...maar.......ik zou zo graag even een kijkje willen nemen daar binnen!