linda van harte met je zoon! leuk! Juni ik ben ook 7,5 kilo aangekomen.. bij 23 weken zeangerschap ongeveer 7 kilo erbij dus zo erg is het echt nog niet we zijn over de helft nog eens 7,5 en dat is 15 kilo niet slecht hoor Mark had net gebeld kamertje is binnen! ze bellen zsm voor een afspraak om te bezorgen jippie!
Linda gefeliciteerd met jullie mannetje (kan niet missen toch?)! Wat een fijn nieuws. Ik liep vanmorgen in de stad en zag daar ook weer de nodige schattige kleertjes, maar heb me heel keurig ingehouden en alleen nieuwe dekbedhoezen en theedoeken gekocht! We willen ons huis in de verkoop gaan zetten en dan scheelt het bij bezichtigingen denk ik toch wel als je beddengoed enzo er netjes uitziet. Dus mooie satijnen hoezen gekocht! Dan moet ons huis nog leeggemest worden en een extra grote schoonmaakbeurt, en dan mogen de kijkers van mij komen!
zo dahct ik eerst ook over die echo... maar het zou toch fijn zijn als je van te voren bv weet dat er iets is. zodat de medici kan kijken wat er moet gebeuen na de bevalling of misschien nog tijdens de zwangerschap. Ik heb zelf geen ervaring met een verkeerde echo maar ken wel iemand die het wel had, en daar is alles in de zwangerschap nog bepaald over wat er gebeuren kan en moet na de bevalling. Als je er na de bevalling achter komt dat je kindje wat heeft, ik spreek hier iet over down of zo maar iets ernstiger bv iets met het hartje ofzo... dan kunnen ze daar misschien in de zwangerschap nog dingen over vertellen en wat je kan verwachten. beetje ingewikkeld verhaal misschien. Maar ik dacht eerst ook zo maar heb toch de echo gedaan. Mocht er iets zijn je leeft er toch naar uit om je kindje in je armen te sluiten, maar dan wil je wel weten van te voren of het weer goed kan komen en wat de mogelijkheden allemaal zijn. gr anita
Ik weet zelf niet hoeveel ik ben aangekomen, heb zelf geen weegschaal thuis en bij controle word ik ook niet gewogen. Ik denk dat het nog niet zo veel is, misschien 3 kilo? Gokje hoor. Maar als je redelijk gezond eet en probeert genoeg te bewegen kun je er verder zelf ook weinig aan doen is mijn ervaring. Bij mijn zoontje was ik de eerste +/- 28 weken niet veel aangekomen, en daarna begon ik enorm veel vocht vast te houden! Dan tikt het dus wel aan. Ach we merken het wel, toch dames?
nou mamasu, wanneer wil je het te koop zetten, en wanneer zou je eruit willen... of denk je dat het wel ff kan duren. nou succes met alles....
Daar ben ik weer! Linda gefeliciteerd! Heb de uitslag van mn kweek en deze is niet goed helaas. Er zitten verschillende bacterien in en ze moeten precies weten welke om het goed te kunnen behandelen. Krijg nu al wel een kuurtje voor een week ivm pijn en dan weer afwachten wat de uitslag van de volgende is...Dus even wachten tot ik moet plassen en dan meteen alles naar het ziekenhuis brengen (gekoeld :s) Het enige nadeel is dat we dus as zaterdag op vakantie gaan dus als die kuur donderdag nog niet aangeslagen is krijg ik meteen weer andere. Wat een gedoe allemaal! Heb nog even duidelijk gevraagd of het schadelijk is voor de baby, maar omdat ik er op tijd bij ben en het hopelijk snel over is, krijgt de baby hier niks van mee.... Nou k ga proberen te plassen en dan naar het ziekenhuis racen!
Bah Mss79, vervelend hoor! Hopelijk knap je snel weer op. Anita, zoeken jullie nog een woning dan? Hihi! We willen zo ongeveer volgende zomer juli/augustus verhuizen. Hopelijk is dat allemaal nog ruim genoeg. Maareh: wie nog een bovenwoning met dakterras in een leuke buurt van Rotterdam zoekt is van harte welkom om me een pb'tje te sturen!
nee ik zoek geen woning en helemaal niet in rotterdam, dat zou wennen zijn. Ik woon nu in een dorpje in friesland en woon hier sinds december en heb me al helemaal voor gnomen om nier weer te verhuizen. mss79 hoop dat het wat minder wordt met deze kuur.
Nee Anita, kan me voorstellen dat je er dan niet op zit te wachten om naar Rotterdam te verhuizen! Klinkt een stuk rustiger waar jij zit...!
ja echt wel... ik zit woon in dorpje waar de doorgaande weg van leeuwarden naar groningen door heen gaat lekker rustig
oohw heerlijk is dat dan. ik moet het zelf doen, of ik kan vragen of mijn moeder ff langs komt haha mijn vriend werkt sinds april in de kunstofkozijnen, en de baas gaat eigenlijk het hele land wel door. wij hebben ook kunstof hier maar van iemand anders en we huren dus kosten voor woningbouw.
owja, heb dit weekend nieuwe hoeslakens e.d gekocht. dit ivm de kraamhulp enzo. wil dan alles lekker nieuw, fris en schoon in de kast hebben liggen..... wat we nu allemaal in de kast hebben is ook nog goed, maar het is toch een vreemde die in je kasten zit....en wil de visite ook voor een deel in de slaapkamer ontvangen. of heb ik het nu helemaal op mijn heupen gekregen?
het is maar net of jij bovenin bed gaat liggen, ik had beneden een bed staan en ben daar bevallen, vanmijn jongste lag in eerst in het ZH. Maar daarna thuis op bed in de kamer. Sommigen vinden het prettig als ze boven liggen en dat daar dan ook de visite komt kijken. maar dat is ieder zijn eigen.
ook wel makkelijk maar ik denk dat ik boven snel uitgekeken ben. lekker beneden op bed ofzo zie ik ook nog wat haha