haha allemaal nieuwe denkbedhoezen! Ik was ook al van plan om een nieuw stel te kopen, idd ook voor de kraamhulp! Linda, gefeliciteerd! Leuk joh, dat jullie het goed hadden! mss79, balen zeg! Ik hoop dat de medicijnen snel verlichting geven... roxyrox is heb het testje ook gedaan en er komt jongen uit, klopt dus niet
ja ik kan niet zo lang gaan kijken want dan kijk ik al snel naar mijn andere oog haha maar goed ik heb het bewijs goed gezien en 2 x jongen 1x meisje moet goed komen dan haha
dus ik ben niet de enige die daar zo over denkt? wil niet dat ze denken dat we een stel tokkies ofzo zijn!
haha zo bedoelde ik het ook niet hoor... ik heb hier ook dekbedovertrekken liggen die ik nooit gebruik.... zal wel eens gaan zien of het andere ermee door kan...en tegen die tijd alle kasten maar weer ff netjes maken.
hihi nee dat snapte ik wel hoor anita, dat het niet zo bedoeld was! Maarja, de bedoeling is ook dat ik thuis beval vandaar. dan kan het gelijk weg gegooit worden en nieuw erop gelegd worden
pfff dat wassen stel ik echt uit tot mn verlof hoor. Ik ken mezelf, als ik het nu doe weet ik zeker dat ik het tegen januari nog een keer wil doen. Ik moet de oude dekbedhoezen ook weggooien eigenlijk. wij hebben nog wel eens kussengevecht met de hond zondagmorgen op bed, en ach... Niet dat jullie nou denken dat onze hond alles kapot kauwt, maar ik vind lol soms belangrijker Ik ben erg moe weer. Ik heb maandag en dinsdag aan één stuk door les zonder tussenuren, ben blij dat ik ze weer achter de rug heb!
nou ik zit nu al hele dagen thuis en werk soms savonds.. maar heb niet altijd zin om wat te doen...haha
oohw morgen alweer 21 weken, 10 weken geleden dat ik er achter kwam dat ik zwanger was (ben) en dan nog 19 weken te gaan + de tijd die ik er over heen zal gaan....haha zal zwaar worden denk ik. maar goed leuke tijd komt straks weer aan...eerst mijn meisje die 3 word in oktober dan verjaardag van mijn oudtse en mezelf en dan alweer kerst lijkt zo dicht bij allemaal maar zal lang duren.
ach ja ik heb dan nog wel dingen uit te wassen zoals dekbedovertrekjes van de baby enzo...nou en die moet ik ook strijken dus ik stel dat allemaal nog wel ff uit tot na de 34 weken.
trouwens wat eten jullie vandaag? wij eten boerenkool, staat al op en het ruikt lekker hier... en er is vast wat over voor morgen om op te bakken op brood...heerlijk.
eeeuh, aardappels met kipfilet en ik denk met spersiebonen erbij. mike moet WEER overwerken, dus zal wel laat eten vanavond