heey meiden, Sorry dat ik lang niks heb laten horen.. Ik heb ondertussen 3 dagen in het ziekenhuis gelegen.. We waren op vakantie en toen hebben we de terug weg een ongelukje gehad.. Mijn vent heeft zijn been verzikt en ik had in 1e insantie niks. Maar mijn bloeddruk was erg hoog. Daar door hebben ze me een nachtje gehouden tot ik snachts naar de wc ging en bloed veloor.. Dus allemaal onderzoeken en nog is 2 dagen ziekenhuis.. Ik heb heel veel last van heimwee en was er kapot van! Het beek niet veel te zijn het kwam waarscheinlijk door de schrik! Dus ik mocht gelukkig weer naar huis en moet heel rustig aan doen en veel slapen! Zo dat was mijn verhaal :S Alles goed hier verder? Liefs, Geraldine
jeetje meid ik schrik ervan, is alles nu goed en heb je geen bloedverlies meer... ook een echo enzo gehad? nou rustig aan en ga maar lekker veel slapen. trouwens wat is er prcies gebeurt... sterkte ook voor je man.
ja toen ik het bloed was veloren hebben ze om het uur mij en onze sput gecontroleerd inderdaat met een echo en het hartje luisteren.. Wij gaan al jaren naar zeeland en rijden dus ook binnen door.. We reden over een 80 km weg en reden gewoon normaal.. tot er een stuk voor ons een ongelukje gebeurd was. Wat er prezies was weet ik niet maar een iedergeval iets met 2 personen auto's. Dus wij alarm lichten aan en stoppen.. Maar een vrachtauto achter ons had het telaat gezien en ramde bij ons de kofferbak in waar door edwin en ik door schoven een bouwbusje in. Dus bijna de motor blok op onze schoot. en de voor kant helemaal ingedeukt was.. Maar we konden er gelukkig nog uit en de vrachtwagen chauffeur had de politie en ambu gebeld niks ernstig maar we moesten wel mee.. En zo is het gegaan. Heel hard schrikken en ik stond nartuurlijk in paniek tegen edwin aan en omdat ik dus zo in paniek was omdat ik dacht aan de kleine hebben ze mij mee genomen en edwin kon niet staan op zn enkel. Zo is het gebeurt..
getver geraldine wat een verhaal en wat een zegen dat jullie er goed afgekomen zijn, al was natuurlijk het ziekenhuis ff niet lekker maar goed jullie leven alle drie nog! Getver wat een verhaal.... Sterkte samen. Namen voor meisje zijn definitief Faja Noémi De jongen stond al vast en blijft hopelijk wel zo haha. zo naar vk ik kom nog wel buurten!
Dat is schrikken Geraldine. Gelukkig dat het met jou en de kleine weer goed gaat en strekte voor je man. Doe maar rustig aan.
anneliesje, mooie buik hoor! je gaat het nu toch al aardig zien he! anita, wow! wat een mooi truitje! en dat voor 1 euro! echt een koopje, heel mooi! geraldine, jeetje das wel schrikken! gelukkig is het allemaal goed afgelopen en zit de kleine nog veilig in je buik! lefbekkie, mooie naam! welke jongensnaam heb je?
jeetje geraldine, dat is schrikken! Gelukkig is alles oké! Ik had vandaag ook weer bandenpijn. Krijg ik als ik veel gelopen heb helaas... Kreeg net ook bericht dat onze baby definitief geplaatst is op het KDV, fijn om te weten!
guppie, ow das zeker fijn om te weten! dan heb je dat iig al vast staan en hoef je je niet druk te maken! lefbekkie, mooie naam ook!
wie van jullie is er ook verzekerd bij de IZZ? dan krijg je ipv 40 of 44 uur kraamzorg, gewoon 64 uur! joehoe! ! ! dat geluk heb ik iig weer
Jeetje Geraldine wat en toestand, gelukkig is het uiteindelijk niet heel ernstig. Schrok wel van je bericht. Mooie namen heb ik voorbij zien komen. En ik heb een vraag; ik las laatst ergens dat de lengte niet meer gemeten wordt bij de geboorte ivm botbeschadigingsgevaar ofzo. Weten jullie hoe dat zit? Wij wilden graag gewicht en lengte enzo op het kaartje laten drukken maar ja als de baby niet gemeten wordt na de geboorte....
ik dacht dat ook altijd, omdat het gevaarlijk schijnt te zijn om de beentjes helemaal te strekken. Maar heb van de week nog een geboortekaartje gehad en daar stond wel de lengte op. Maar volgens mij, als ik het goed heb, maken ze ongeveer een schatting...maar zeker weten doe ik het niet.
nou geraldine, denk je veilig je knipperlichten aan te doen. maar in ieder geval sterkte hoop dat jullie er snel weer bovenop zijn. melis, ik heb de friesland als zorgverzekeraar, en zou niet weten hoeveel uur kraamzorg ik krijg. Ach ja mijn 4e kindje, maar de rust moet je wel nemen. En anders schakel ik mijn moeder wel in.
vergeet ik daar helemaal op te reageren, hihi maar de lengte word niet altijd gemeten, maar met meetlint ernaast is het altijd zo ongeveer. wij doen geen lengte op het kaartje
jeetje geraldine, wat een toestand. Ben wel blij te horen dat jullie er alle drie nog redelijk goed vanaf zijn gekomen! Pfff wat zullen jullie geschrokken zijn. Sterkte saampjes hoor! Mooie namen hoor dames! Ik heb trouwens ook zo'n last onderin mijn buik. Maar vooral als ik een tijd gestaan/ gelopen heb. Dus ik verwacht (aangezien het geen blaasontsteking is) dat het toch bekken-/ bandenpijn is. Ik ben ook zo gegroeid de laatste 2 weken, terwijl ik wel lekker weer afval! Heerlijk. Het zal me toch gebeuren dat ik eindelijk van die *** kilo's afkom! Mijn kleine mannetje mag nog wel ff-tjes zo doorgaan. Heel wat anders, volgen jullie Popstars? Dat meisje Maaike heb ik nog als kleutertje in de klas gehad toen ik mijn eerste stage deed. Leuk he? Zat net nog even foto's te kijken van dat klasje. Grappig joh om te zien dat het nu al zo'n dame is, met een prachtige stem overigens!
Mooie namen heb ik hier zien passeren. Vanmorgen nog eens met de angelsound geluisterd. Ik hoorde ons meissie echt heel dichtbij! Zo jammer dat ik het niet kon opnemen, want mijn vriend was er niet. En daarom mijn vraag: hoe moet je nou precies het geluid van de angelsound opnemen op je computer? Ik neem aan dat je het bijgeleverde kabeltje in de ingang voor de microfoon steekt, maar dan? Moet je er een bepaald programma voor openen? groetjes juni