oooh ja ben ik bij bakker bart ( kennen jullie ook wel toch) zie ik daar al kruidnoten liggen, ik dnek jeetje wat vroeg, ook al hadden ze van die choco noten... Maar ben ik 2 tellen later bij de kruidvat liggen ze daar ook al... wel vroeg al hoor... nou ff en ze hoeven de winkel niet meer uit hahaha
ja ik vind die grotere van de bakker zo lekker, haha nou ik wacht nog wel ff hoor. het is nog maar 6 september...
san, mooi buikje! linda, ja das echt heel makkelijk dat ik op het werk kan testen! monatoetje, fijn dat alles goed gaat! veel plezier morgen met de 20 weken echo! anita, was straks bij de kruitvat en daar hadden ze al kerstkaarten
ik wilde net typen ja over die pepernoten! Was vanmorgen om boodschappen en idd overal pepernoten en gevulde speculaas! En das best gek aangezien ik zaterdag naar Griekenlang op ZOMERvakantie ga hahaha maar zit nu wel lekker aan de gevulde speculaas en thee en warme sokken En half uur geleden stond ik nog mn koffer in te pakken met de zomerkleding hahaha
Haha das lekker tegenstrijdig mss79! Maar een goed vooruitzicht hoor, Griekenland! Oh ik word echt helemaal gek hier zo... Het is op het werk echt topdrukte, ben blij dat niet alle dagen zo zijn. En dan hebben we zaterdag vrijgezellenfeest van mn (aanstaand) schoonzusje, waar op het laatste moment allerlei mensen voor afbellen! Arghhhh!
Ben trouwens bezig met het geboortekaartje, we willen iets met een foto van of de kleine of iets van de kleine doen dat weten we nog niet precies. Ben nu een passende tekst aan het zoeken aangezien ik zelf wat dat betreft niet zo crea ben heb ik een leuke site gevonden: http://www.geboortegedichten.nl/ Misschien hebben jullie er ook wat aan?
Ooievaar? Niks te ooievaar! Papa heeft met mama gestoeid, uit hun liefde ben ik gegroeid! Haha dies wel goed!
Hallootjes. Nog steeds geen laptop, had het dinsdagavond meteen gemeld bij Wehkamp en die riepen dat het woensdag geleverd zou worden waarschijnlijk en anders moest ik weer emailen, ik dus gisterenavond weer email gestuurd maar nog geen reactie, grrr. Wordt er gek van. Morgen wil ik op jassentocht gaan, hopelijk is het weer een beetje leuk dan. Wat zijn mensen soms toch complimenteus, gut meid ben je nou nog niet bevallen? Eh nee gelukkig niet duurt nog wel even hoor. Oh ik dacht dat je in de zomervakantie al moest? Nee januari pas. Oh ja goh nou ja niet dat je al zo dik bent maar je oogt alsof je elk moment kan bevallen. En bedankt weer.... Krijgen jullie soms ook van die rare reacties? Kan mij herinneren dat iemand een rijmpje had voor als je geen kleertjes wilde maar geld. Kan die nog een keertje gepost worden? Wij hebben trouwens het volgende gedichtje: Mijn papa en mama hebben flink gestoeid Zo ben ik in mama's buik gegroeid Nu ben ik eindelijk geboren en ga ik lekker hun rustige leventje verstoren.
Dag dames, Roxyrox ben benieuwd naar je echo-nieuws! Pepernoten, zo vroeg al! Pfff, echt niet normaal zeg... Ik heb vandaag uitgerekend dat ik nog 12 weken moet werken tot mijn verlof (excl. vakanties) en dan is het nog maar net december... Ik ga heel misschien straks even naar de prenatal om te kijken of ze jassen hebben. Mijn broertje heeft nog wel een winterjas van toen hij 20 kilo zwaarder woog, misschien is dat wat voor me. Ik ben vanmorgen op de weegschaal geweest en ik ben niet blij Ik ga er maar niet meer op denk ik. 8 kilo erbij al. Hoeft niet op het lijstje hoor, pfff zoveel! Ik ga echt niet meer snoepen nu.
Nou missfrodo ik had gister ook zoiets maar dan tegenovergestelde: Kwam een man naar me toen in de winkel en die zei goh gaat t allemaal goed? en keek naar mn buik... Ik zeg ja hoor! Hij zegt ja want je bent nog niet zo lang zwanger he zo te zien.... Ik zeg nou ben toch al 22 weken hoor! Ow nou zou je niet zeggen, zegt ie! En ik maar proberen mn buik te laten opvallen, werkt dus toch nog niet echt, draag nu alleen nog maar strakke truitjes!
Ben idd benieuwd naar echonieuws van Roxyrox! Nou vandaag zijn dus de amandeltjes van mijn zoontje geknipt. Het was niet leuk maar ik ben blij dat het erop zit....! Gelukkig ging het heel snel allemaal, voor we het wisten mocht hij al weer naar huis. Thuis heeft hij nog een hele tijd bij me op schoot gezeten en Nijntje-dvd gekeken. Op een gegeven moment begon hij uit zichzelf weer een beetje te spelen! Gelukkig maar. Ben wel echt doodmoe nu! Ik had er toch wel erg tegenop gezien, en slecht geslapen, en dan die spanning. Dus ik duik vanavond vroeg mijn mandje in!
guppie ik zit ook bijna op 8 kilo is echt niet veel hoor echt niet niet druk om maken gaat er straks echt wel af! Niet kijken naar mensen die pas 2 kilo zijn aangekomen gemiddeld ben je nu rond de 7 kilo aangekomen dus das maar een kilootje minder...
Ja, guppie, 't is net wat Berna zegt. Ik ben ook al 7 kilo aangekomen, gisteren nog 7,5 maar vanmorgen was die halve kilo er weer af (zal er morgen wel weer bij zijn). En in mijn boek staat: "U bent nu tussen de 5 en 7,5 kilo aangekomen". Dus het is wel normaal. Ik staar me ook blind op die berichten van die mensen die nog maar 2 kilo erbij hebben, maar ja, misschien zijn die mensen sowieso zwaarder van zichzelf en is het bij hen minder nodig om zoveel aan te komen. Ik zelf had flink ondergewicht, dus het zal wel nodig zijn voor het kindje. Ik had ook heel strakke buikspieren en ben wel eens bang dat ik die niet meer terugkrijg, maar ja, dat zien we dan wel weer. Ik eet vrij gezond denk ik, dus meer kan ik ook niet doen. Ben benieuwd naar de echo van roxyrox. Maar de meesten hier gaan na de 20 weken echo altijd flink shoppen he, dus we horen nog wel weer van haar. juni
Ik vind 8 kilo toch wel veel en heb echt geen ondergewicht hoor Tot nu toe heb ik ook niet echt opgelet qua eten, ga ik nu toch wel doen (al heb ik meteen weer zin in snoep)
guppie ik zal dan maar niet vertellen hoeveel ik ben aangekomen.... 10 kilo en ik ben nog niet op de helft... Je moet maar zo denken als je kindje maar gezond is. Mijn lichaam zal die extra kilo's wel nodig hebben denk ik. Gelukkig zit bij mij alles op mijn buik.