Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo moby wat een mooie buik al! eerste kindje?

2. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Dank je... :) en ja dit is mijn eerste kindje.

3. Niet meer actief

Ook leuk gedichtje MissFrodo!

Nog 12 weken werken Guppie. Wat klinkt dat nog weinig! Ik merk dat ik het echt helemaal gehad heb op 't werk... Eerst kon ik heel goed tegen stress, maar nu echt niet meer!
    En die 8 kilo komt echt niet alleen van het snoepen hoor! Aankomen is nooit leuk, maar het hoort er nu wel een beetje bij ;) En het is maar net wat Juni zegt, ik ben nog maar 2 kilo aangekomen, maar was van mezelf al wel wat zwaarder (1.70 mtr en weeg nu 86 kg).

Welkom ThunderAngel!

Mooi buikje Moby!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja ik snoep ook wel wat meer maar eet daarentegen minder ben 1.70 en weeg nu 81 kilo
    ik heb echt nog niet zo'n buik als jou moby vandaag kwam ik collega's tegen die ik lang niet had gezien en sommigen zagen gewoon nog niet dat ik zwanger was... haha maar dat waren mannen hoor

5. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Misschien heb ik wel veel vruchtwater ? Maar bij jou komt dat buikje ook snel genoeg hoor en nu is hij ook al mooi vind ik!
    Bij mij zit hij soms al in de weg vooral als ik moet bukken.

6. Niet meer actief

Heb even in je album gekeken Berna, maar je hebt ook een mooi buikje hoor! Het ligt ook heel veel aan de kleren die je aan hebt hè, in sommige kleren zie je het bij mij ook helemaal niet. Soms krijg ik opmerkingen van: wow, wat heb je al een flinke buik! En soms van: het valt nog allemaal wel mee met je buik hè...

7. Niet meer actief

@Moby: ik zie jou nog niet op onze 'zwanger-lijst' staan, kan dat? Zal ik jou erbij zetten?

8. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Nu je het zegt idd sta ik nog niet op de lijst. Als het niet teveel moeite is mag je me erbij zetten hoor :)

9. Niet meer actief

Doe ik! Wanneer ben je uitgerekend? En wanneer heb jij je 20-wkn echo, dan zet ik dat er ook meteen op!

10. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Ik ben uitgerekend op 27 januari 2008 en ik heb op 11 september de 20 weken echo. Ik heb echt nog geen idee of het een jongetje of een meisje is.
    Nou de kilo's weet je al :oops: en ik ben 22 jaar en dit word mijn eerste kindje.
    Bedankt dat je mij ook op de lijst zet!

11. Niet meer actief

Je staat erbij :)
    Is wel pas zichtbaar als Marieke terug is van vakantie, want die zet de lijst weer online

@Berna: kijk ik net in mn tas, wat denk je dat ik zie... die cd.... vergeten bij de post neer te leggen dus :oops: Wordt nog een dagje later dus... Zwangerschapsdementie?

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag dames,

Daar ben ik ook weer even, ben er niet zo veel, want heb een ontsteking in mijn hand. Erg pijnlijk en erg lastig typen met 1 hand!

Roxy, ben benieuwd naar je echo!

Ik ben ook al 7 kilo aangekomen hoor, dus is volgens mij echt niet veel. Hoop alleen niet boven de 90 uit te komen maar dat zal wel (nu 82 kg en 1.78m)
    Moby, wow wat een mooie buik!

Melis, was je urine goed?

Linda, ik kan ook niet zoveel drukte meer aan op het werk en net nu zitten we midden in de jaarplannen enzo....

Heb even een vraagje volgens de huisarts mag ik gewoon 8 paracetamol op een dag nu, maar ik voel me daar niet echt fijn bij. maar heb wel weer veel pijn. Wat zouden jullie doen?

13. Niet meer actief

Wat vervelend AnneLiesje!
    Ik dacht dat paracetamol tijdens de zwangerschap juist niet zo goed was... Maar dat heb ik ook alleen maar gehoord, als de dokter zegt dat het mag... Maar als jij je er niet lekker bij voelt, pak je er toch wat minder of heb je er dan teveel last van?

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Haha Linda maakt niet uit ik zie hem wel verschijnen.. lukt dat voor 3 janauri? LOL

Hmm Anneliesje kan me voorstellen dat je dat geen prettig idee vindt...

15. Niet meer actief

ufvlcjvvo7tcdukgj,hliodrtyckvfiluhj

Hahaha de hond wilde jullie ook even groeten denk ik ;)

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    haha wat een creatieve hond heb je Linda!

ik moest eerst kijken of paracetamol helpt anders kijken voor naproxen ofzo, maar dat wil ik dus echt niet. maar ja heb dus al wel 2 nachten wakker gelegen van de pijn.
    Gelukkig kan onze lieve kleine schat mij weer een beetje opvrolijken door 's avonds lekker te bewegen!

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dames ik kom even snel inbreken!

De echt was PERFECT!

ipv een half uur hebben we een echo van een uur gehad omdat degene voor mij niet op was komen dagen!

Heb echt genoten van ons kereltje!

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Fijn roxy!

Moby, idd een heel mooie buik!

Linda, ik ben helaas ook echt niet een van de lichtsten hoor...
    Ga maar gewoon na de zwangerschap weer lijnen en sporten.
    Enneh, 12 weken is bijna 3 maanden nog hoor. Werken valt me zwaarder dan ik dacht. Ben zo ontzettend moet elke dag. Daarom neem ik ook 6 weken van te voren verlof op.

Berna, ik had vandaag een gesprek en vertelde toen ook dat ik over 3 maanden met verlof ga. Zij had het ook nog niet gezien, terwijl anderen juist zeggen dat ik zo hard groei.

Bij de prental geen jassen helaas. Ik denk dat ik mijn eigen jas nog wel een week of 2/3 aankan, en dan moet ik echt wat anders.

Ik ga maar weer naar bed, veel langer kan ik het niet meer uitzingen ´s avonds.

19. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik was ook al in slaapgevallen ga nu ook naar bed maar wil ook de babyfluisteraar zien kijk wel hoe lang ik het red

jeetje lastig zeg van die jassen.....

Roxy fijn dat alles oke was en je een uur mocht!

20. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ben ik ook weer even.

Roxy: Fijn van je goede en lange echo

Ik zag dat er weer wat jongetjes bij waren...ook van linda volgens mij?

Meliske: hopelijk heb je geen blaasontsteking...

Ik zag dat er weer een nieuwe januari mams bij is, welkom.

Ik heb verder vanalles gelezen maar weet ook niet meer op wie ik allemaal wilde reageren.
    Ik ben trouwens net terug van zwangerschapszwemmen, ik ging voor de zwangerschap regelmatig wandelen maar door de vermoeidheid deed ik dit de afgelopen maanden niet meer. Vandaar dat ik ben gaan zwemmen, was wel erg lekker, beetje zwemmen en oefeningen voor je armen en beetje voor je benen en als laatste lekker relaxen, dit houd ik nog wel een tijdje vol denk ik.

Deel Deze Pagina