anneliesje, volgens mij mag je gewoon paracetamol hebben , maar geen asperines, dat is weer anders geloof ik. Ik neem liever niks, had vandaag ook hoofdpijn maar neem niks in. maar vraag anders je vk ff of misschien staat het op internet nou meiden ik kom morgen terug... vanavond met andere pc bezig geweest... truste....liefs anita
Hoi! Roxy: fijn van de echo! Nieuwe mama welkom, mooie buik! Bedankt voor de complimentjes over mijn buik! Ik moest wel lachen, ik weet niet meer wie het zei dat het moeilijk te zien was door de streepjes! Jeroen vindt sommige kleren van ook erg vrolijk maar ook druk hahaha. Vandaag een leuk moment met een derdeklasser. Ik had verteld dat ik de echo gisteren had, komt ze na de les bij me om te vragen hoe het was gegaan. Opeens kijkt ze verlegen en vraagt of ze de buik mag voelen. Ok vooruit dan.... Ze stond helemaal te stralen Oh u bent echt zwanger dat is geen vet hoor juf........... Vannavond de kinderwagen definitief besteld (mutsy college groen). We krijgen de helft van mijn schoonouders. Voor mijn verjaardag krijg ik van hen het dekentje met de rups (babydump). Meteen zelf maar het aankleedkussen, hoofdsteun, aankleedkussenhoes besteld. Wel heb ik nu de luieremmer en de maxi cosi zomerhoes meegenomen. Nooit geweten dat ik met zoiets al zo blij ben hahaha.
Goeiemorgen meiden, Morgen gaan we mega shoppen voor de beeb. We hadden nog weinig gekocht omdat we niet wisten wat we met het kamertje wilde voordat we wisten wat we zouden krijgen. Maar morgen ga ik eeecht de schade inhalen Roxyrox, helemaal super dat je echo goed was! En wat vervelend dat je een uur mocht kijken naar je kleine mannetje Nu lekker gaan genieten hoor!
Oh ja, het begint erop te lijken dat wij ook uit de tweede naam zijn! Wat vinden jullie van: Fynn Leander Fynn=eerlijk Leander=dapper als een leeuw
Hoi Meiden, Ik lees alleen maar goede berichten en zie alleen maar mooie echo's en buiken voorbij komen. Iedereen gefeliciteerd . Voor de meiden waar het even wat minder mee gaat doe lekker rustig aan en probeer lekker te genieten. Ik had mijn man al een paar keer verteld dat ik de kleine kon voelen en dat hij maar eens met zijn hoofd op mijn buik moest gaan liggen. Maar zo eigenwijs als hij is deed hij dat natuurlijk niet. Maar gisteren zei ik het nog een keer toen hij de kleine een weltrusten kusje wilde geven. Hij ging twee tellen liggen en hij kreeg gelijk een schop . Hij schrok er van en ik moest heel hard lachen, hij had niet verwacht dat het zo aan zou voelen. Gelijk durfde hij niet meer op mijn buik te liggen met zijn hoofd (bang dat de baby hem nog een keer schopt ). Maar ik had nog een vraagje ik zie dat jullie al kaartjes en gedichtjes aan het uitzoeken zijn. Hoeveel weken van te voren moet je die uitzoeken? Want wij gaan over een paar weken nog lekker op vakantie en we wilde het daarna gaan uitzoeken (dan ben ik 28 a 29 weken), is dat nog optijd? Groetjes, Jessica
Fijn dat de echo goed was Roxy! Guppie, ik heb dat op het moment ook heel erg dat het werken me heel zwaar valt! Misschien dat ik ook maar eens na ga denken om 6 weken vantevoren met verlof te gaan. Hoorde gisteren sowieso van de moeder van Roy, dat Roy en zn broer allebei een maand te vroeg geboren zijn! Dan zou 6 weken vantevoren helemaal fijn zijn, want wil wel nog ff vrij hoor voordat ik ga bevallen Haha San, ik kreeg gisteren van mn moeder spuugdoekjes en hydrofiel washandjes... Daar was ik al heel blij mee hahaha. Mooie naam Moonie! Vind het echt super dat het hier met iedereen zo goed gaat (op de pijntjes na). Iedereen heeft goede echo's en dat is echt super! Volgens mij ben je dan nog wel op tijd met kaartjes bestellen hoor Kroonj! Wij hebben er ook nog niets aan gedaan... Nou dames, heb vanmorgen weer lekker ruzie gemaakt met Roy... Snap er echt helemaal niets van. We hadden echt nooit ruzie en nu lijkt het wel of we alleen maar ruzie maken. Zouden bij Roy de hormonen ook opspelen
Mooie naam Moonie Hmm Linda ik zou het niet weten moet wel zeggen dat ik iets geirriteerder kan reageren dan anders maar verder valt het bij ons nog wel mee hihi als je erna maar om kan lachen samen
ik voel me echt klote, ben zooooo bang! ik voel de kleine meid nog maar heel weinig. maar heb gister en vandaag het hartje geluisterd en dat klinkt allemaal goed! maar ik wil haar voelen! pfff heb vanacht geen oog dicht gedaan, kan alleen maar huilen! Waarom schopt ze nou niet, terwijl ze het eerst de hele dag door deed...?
Oh meissie toch, kan me voorstellen dat je daardoor heel onzeker voelt! Maar hou in de gaten dat je het nou nog niet iedere dag hoeft te voelen! Kan het niet zijn dat ze wat anders is gaan liggen, wat verder naar achteren of zo? Ze heeft nog zoveel ruimte nu om te gaan liggen waar ze wil. En het hartje klinkt meid, dus dat is goed. En anders gewoon de vk bellen! Sterkte meissie en een dikke knuffel!
Meliske, ben anders je vk even op om je gerust te laten stellen. Hier voel ik de kleine ook wisselend, soms aantal dagen heel erg en dan paar dagen heel weinig. Dat je het hartje goed hoort is toch een goed teken. Mooie naam Fynn Leander. Straks de stad in op jassenjacht en een broek erbij is ook wel fijn, die zomerbroeken worden nu toch te koud aan. Had vanmorgen iets mafs, lig op mijn rug met de handen op mijn buik en voelde echt een harde bult, denk de billen ofzo. De rest van mijn buik was gewoon zacht en zakte zo lekker in. Was een rare maar wel leuke ervaring.
Meid, das echt kl*te! Ik heb zelf ervaren hoe drukker en ongeruster ik ben hoe minder ik de kleine voel. Sinds ik mij beter kan ontspannen (na de goede 20-wkn echo en minder gaan werken) voel ik de kleine man ineens dagelijks! Probeer toch, hoe moeilijk het in jouw situatie ook is, je meer te ontspannen. Ik ga een paar keer per dag 20 min liggen voor mijn bekken en dan concentreer ik mij op mijn ademhaling met mijn handen op mijn buik en dan wordt ie altijd wakker.
MissFrodo wat grappig dat je al echt iets voelt vanaf de buitenkant! Shopse, de zomerbroeken worden inderdaad erg koud nu.
Misschien komt het idd ook wel doordat je je zo druk maakt Meliske... Probeer wat te ontspannen meid, maar ik snap dat dat heel moeilijk is!
hey meliske, kan me je ongerustheid voor stellen hoor en helemaal nu. bel anders je vk ff om je gerust te stellen. Ik voel de kleine de ene dag ook meer dan de andere en als ik er echt op ga letten voel ik het niet. Het hartje klopt meis, dat is een goed teken. Je kan beter ff voor het weekend bellen anders zit je zo in onzekerheid de hele tijd. Liefs anita
dank je meiden. Ergens weet ik ook dat het wel goed zit als het hartje klopt, maar denk dat ik er gewoon even helemaal doorheen zit. Geestelijk en lichamelijk. dat heeft even een paar dagen nodig.. ik ben nu de hele week vrij geweest, vanavond weer werken, van 5 tot 10, dan heb ik een beetje afleidig, misschien helpt het.
hey melis het komt ook wle goed en het zal misschien wel door die week vrij ook komen, dan heb je er echt de tijd voor om erover na te denken en te genieten. Kan het me heel goed voorstellen hoor, de zwangerschapsweek waarin Danischa* is geboren komt voor jou ook dichterbij en de angst is er natuurlijk ook en terrecht. meid lekker werken vanavond en hoop dat het je wat afleid, denk aan je... liefs mij
ja idd die week komt steeds dichter bij... Ook dat maakt het moeilijker. gelukkig heb ijn VK dit weekend dienst, dus kan ik haar het weekend altijd bellen als ik me echt ongerust maak. Heb net lekker effe gepoetst in me huissie en dan denk ik er al niet zoveel meer over na, lekker muziekje aan. Nu gaat het wel weer een beetje, maar ik hoop dat als ik straks gewerkt heb, en ik thuis kom en lekker rustig zit dat ze dan weer flink begint te schoppen, dan pas gata het echt weer beter denk ik. Pfff wat ben ik blij met die angelsound zeg, anders had ik de VK al wel gebeld. Iig heeeeel erg bedankt voor jullie lieve woorden! Dat doet me zo goed! dank je dank je dank je!
fijn dat je eigen vk dienst heeft dit weekend. heerlijk he om ff te poetsen met een muziekje aan, doe ik ook altijd, of als ik me niet goed voel (niet lekker in mijn vel zit) dan zet ik mijn eigen muziek aan wat ik leuk vind, meestal is dat André Hazes. Nou meid rustig aan. liefs anita