Ik zet ze gewoon naar de 'minder actieve' en als er nog meer meiden zijn hier die wel regelmatig meelezen, dan hoor ik het wel! Dan laat ik die staan!
ja ik had het cafe en dat was ook leuk maar toen ging mijn vriend bij me weg en moest ik het alleen doen met 3 kids....en dat was zwaar, kon het niet aan en was gewoon ziek dat hij bij mijn weg gegaan was, moe en voelde me totaal niet goed. Nu ging dat later wel weer maar toch. Toen ik het cafe weg had gedaan zei ik tegen de man van de snackbar tegenover mij iets, en hij begon over goed personeel, hij klaagt altijd, hihi en ik zei ja ik ben goed haha....nou hij heeft ook een kantine en daar mocht ik wel werken dan...makkelijker aan een baantje komen kan je niet. En over mij klaagt hij nooit, want zelfs ik moet hem nog dingen uitleggen haha
Ik ben uiteindelijk minder aktief op dit forum! Dus vind het prima dat ik switch van plekje. De laatste tijd is het ook een vaste kliek die met elkaar kletst. Kan me voorstellen dat jullie een overzichtelijke lijst willen hebben van elkaar! Liefs sterretjes
als je meeleest maakt ook niets uit hoor... het zijn misschien wel dezelfde die de laatste tijd mee kletsen maar dat maakt niet uit toch...
Net terug van de echo, geweldig om de kleine weer te zien vooral omdat ik nog niet zoveel voel. Mijn placenta blijkt aan de voorkant te liggen. Zover ze kon zien was alles gelukkig goed maar omdat de kleine zich weigerde te draaien kon ze niet goed het ruggetje en het hoofdje zien. Nu moet ik heel erg over 2 weken nog een echo laten maken, de dag voor we op vakantie gaan. We willen niet weten wat het is maar ik heb zo'n vermoeden dat het een meisje is, we hadden een blik van onderen tussen de beentjes en daar kon ik niets zien.
Goed om te horen dat het allemaal goed was! En heel vervelend idd dat je nog een keer terug moet Ik denk dat ik het ook niet had gezien hoor, als zij mij niet gewezen had op het piemeltje
oo wat erg zeg pacific hihi maar fijn dat tot nu toe alles goed is moet wel lachen de mensen die niet willen weten wat het is kijken toch stiekem tussen de benen haha
Maar ik denk dat het forum zich nu wel 'gevormd'heeft. De reden dat ik in het begin "afhaakte"was dat het zo massaal was en we voor mijn gevoel langs elkaar heen kletste. Kreeg soms gewoon geeneens reactie op een bericht Maar ik vind het des te leuker om medezwangeren te volgen, vandaar dat ik toch wel ben blijven lezen....zo nu ben ik weer aktief genoeg geweest denk ik....haha NB Jullie willen mij toch niet op de lijst met +1 kilo
Bij mij ligt trouwens de placenta ook op de VW ( en dan bedoel ik niet mijn auto. haha staat zo raar VW!) Ik heb hiervoor als klap op de vuurpijl tijdens de 20 weken echo nog een inwendige echo gekregen om te kijken of hij niet voor de (jaja daar is ie weeer) UITgang lag. Hebben de andere VW-ers dat ook gehad? Vind dat die mannetjes tijdens de echo eruit zien alsof er een soort muffin er tussen hebben, een muffin met een kaarsje erop! Heb ook hartelijk moeten lachen toen ik dus een muffin bij ons op het beeldscherm zag verschijnen. Bij onze dochter dacht ik namelijk dat ik twee balletjes zag.(De echografist:"Euh mevrouw dat zijn de schaamlippen!)
nou sterretjes.... dat heb je heel gauw als het zo veel is en dan plaats je een reactie en dan krijg je bv geen reactie of antwoord, je voelt je dan gauw overbodig, of denk je van he...waarom krijg ik geen antwoord.. nou die +1 kilo mag erbij hoor...jeetje hoe doe je dat....?
Ik laat je nou toch lekker bij de 'actieve' staan Sterretjes Mijn placenta ligt ook op de VW, maar heb geen inwendige echo gehad.
pacifi: fijn dat alles goed was... nou nog ff geduld en je zult weten of het zeker een meisje is dan. Zou wel leuk zijn. Ik had ook goed gekeken bij de echo maar kon niks zien haha.... helemaal toen ze zei dat het een jongetje is en ik er naar keek zei ik nog nou dat moet je ook maar weten haha....nu zie ik het wel maar als je mij die foto zoin handen gaf...nee...
pacific: fijn dat de echo in ieder geval tot zover goed was.en inderdaad erg vervelend dat je nog een keer terug moet Meliske: sterkte en inderdaad gewoon je vk bellen als je het niet vertrouwd misscien helpt het werken wel en voel je je meisje vanavond lekker trappelen. Over het geslacht per ongeluk zien: als ik niet had willen weten wat het zou zijn en het toch per ongeluk gezien zou hebben zou ik het verkeerd gehad hebben hoor. De echografiste zette het beeld stil toen zij het gezien had, het was gewoon even stil zo van en, en, en? het is een jongen...........nou het is dat het me aanwees want ik dacht echt even een meisje! Ik zal de echofoto van het geslacht zo eens in mijn album zetten.
ja ziet daar tegen de onderkant aan zeg maar, dus het kontje en 2 beentjes...en daartussen het piemeltje... hoe kijk je tegen de mijne aan dan? staat in mijn mapje
Oh ja nu zie ik het! En bij jou zie ik het denk ik ook. Tenminste ik zie iets naar voren steken hahaha
linda: je moet gewoon even weten hoe het zit, waar de beentjes zitten, en dan is het volgens mij goed te zien. Anita: die van jouw is idd ook heel duidelijk! We hebben trouwens een site gemaakt voor onze uk, daarop schrijf ik zo af en toe wat. Nu zit iedereen natuurlijk te gokken of we een jongen of meisje krijgen. Voor de gein heb ik er een echofoto van internet op gezet (daar is dus werkelijk niks op te zien!) laat ze maar lekker gokken!