Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    marij:jij hebt wel een hele bijzondere band met je moeder!

stoer hoor het kamertje zo moonie.

roxyrox marieke krijgt 12 september haar 20-weken echo.
    ik heb de lijst opgeslagen onder favorieten zodat ik toch een beetje kan zien hoe het gaat.

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marij dat is apart zeg!

Wij hebben converse baby slofjes van mijn zusje gekregen. Zo lief. We krijgen wel een merk baby ben ik bang...

Ik wilde een buik foto maken, maar de batterijen zijn leeg. Ben benieuwd of er uberhaupt nog een buik foto komt haha!

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Hoi hoi

Wou even hoi komen zeggen, dus bij deze: hoi.
    Ik lees veel mee maar heb weinig te melden, gezien alles hier prima verloopt..

Aanstaande woensdag hebben we onze 20 weken echo..ik ben best zenuwachtig aangezien mijn vader met een open ruggetje is geboren en mijn neefje met een open gehemelte.

Verder zie ik hier geweldige buiken en kamertjes en kinderwagens en en en ...geweldig gewoon allemaal!

Moet mezelf bedwingen om niet alles te kopen wat ik leuk vind haha!

4. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    @Marije78: Ik heb soort gelijk iets gehad....mijn moeder heeft dus een droom gehad over een jongentje en daarin heel duidelijk de naam gehoord....ze werd wakker en vertelde het tegen ons...mijn mond viel wel even open ja.... Juiste geslacht, juiste naam.

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    @Marije78, typisch hoor! Kan me voorstellen dat je dan even moeite hebt om niets te laten merken..!

O ja, en ik heb volgende week ook mijn eerste zwangerschapsyogales en ook ik ben een lekker nuchter typje. Ben dus ook reuze benieuwd of ik na de eerste les gillend wegren daar! Maar je hebt ook wel gradaties in zweverigheid. En lekker wat ontspanninsoefeningen doen, dat lijkt me wel wat! Even relaxen kan nooit kwaad. Dus we zullen wel zien! Zal hier nog wel verslag komen doen na afloop...

Verder hebben we vandaag weer een 'buit' van Marktplaats binnengehaald: een supermooie Baby Bjorn Air draagzak (extra ventilerend) plus wintercover. Nieuw kost dat hele setje zeker zo'n 120 euro, wij hebben het nu voor 50 euro. Toch leuk! Ik ben er erg blij mee.

En morgen halen we een commode op: 20 euro! Hopelijk ziet hij er zo netjes uit als in de advertentie, want dat zou echt een koopje zijn!

Vinden jullie het ook zo'n verslavende bezigheid, dat Marktplaats?

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier nog een die erg van marktplaats houd. Wij hebben er de babykamer gehaald. Waren gewoon mensen hier uit het dorp en kamertje zag er helemaal tip top nog uit! Ook het baby badje en standaard hebben we er vandaan. Het scheelt een hoop geld!

Wat grappig dat sommige ouders dromen van hun kleinkinderen met het juiste geslacht en ook nog de naam. Zou het echt vaag vinden als mijn moeder met zoiets zou komen.....

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Wat maf zeg die voorspellende moeders ;)

Mijn mams is ervan overtuigd dat we een meisje krijgen maar we gaan het lekker niet verklappen al is ze zo nieuwsgierig als wat.
    Mijn schoonmoeder daarintegen is ervan overtuigd dat we een jongentje krijgen.
    Laat ze maar lekker raden, hebben we alleen maar lol van.

Visite is net weg, hehe best vermoeiend en ik wist ook niet meer hoe ik moest gaan zitten met al dat getrappel in mijn buik.
    Wel gezellig hoor zo'n aanwezige dame maar soms ook behoorlijk lastig.

Ik ga lekker zo even relaxen in bed met een boek en dan slapen.
    Jan doet intussen nog even de afwas.

Tot morgen allemaal!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier nog een marktplaats-junkie

kan me voorstellen dat je best wel zenuwachtig bent streepjes! zeg het ze wel gelijk, misschien kunnen ze er direct naar kijken zodat je de rest van de echo niet in spanning hoeft te zitten. moet de beeb wel meewerken natuurlijk

9. ProudMum

vraag je aan de moeders die FV gaan geven;

zijn jullie er al over uit welk merk voeding jullie gaan geven?

10. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    san nog gefeliciteerd met je verjaardag.

11. ProudMum

@ moppie, zijn jullie al over de naam uit?
    kwam namelijk net je poll tegen bij babynamen

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Geweldig zijn ze :thumup:

13. ProudMum

ja inderdaad! kan niet wachten tot die kleine voetjes erin zitten

14. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ja we zijn eruit, alleen het is geen naam geworden die in de poll staat.

er was toch een andere naam die we ineens allebei heel erg mooi vinden.

nu hebben we deze gekozen. mijn kapster had dezelfde naam maar gelukkig krijgt zij een meisje. haha :D

ook wij gaan flesvoeding geven. ik weet nog niet welke merk, ik moet me nog even orienteren op welke merken er allemaal zijn.

xxx

15. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    als het goed is staan vanavond de fotos van de babykamer erop.

even manlief lief aan kijken. helpt altijd. ;)

16. ProudMum

Pff gelukkig! onze favoriet stond namelijk bij jou in het lijstje.

Kreeg net de tip over Kruidvat flesvoeding, maar vind het zo goedkoop overkomen. terwijl ik de klanten die het bij ons kopen groot gelijk geef wanneer ze die pakken bij ons halen.

17. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    wat maakt het uit joh, als we hier dezelfde naam zouden kiezen, we kennen elkaar niet eens in het "normale" leven, toch?

Wij gaan ook flesvoeding geven. Ik heb aan de ene kant zoiets (VK zei ook dat flesvoeding van Kruidvat gewoon goed was) waarom dan niet van de kruidvat? Aan de andere kant geef ik Edwin ook wel gelijk, om een merk te kiezen dat overal verkrijgbaar is (omdat het niet goed is om van merk te wisselen ondertussen). Hier in het dorp zit nu wel een kruidvat, maar ik vraag me af of die altijd blijft (we wonen in een heeeel klein dorpje). Dus als die weg zou gaan moet ik naar een omliggend dorp alleen voor de flesvoeding... beetje te gek, vind ik. De VK zei dat er eigenlijk qua kwaliteit geen betere is, ieder kind reageert anders, dus daar hoeven we volgens haar niet naar te kijken. Ik ga dan geloof ik voor de Nutrilon (? Nog niet echt besloten hoor)

pfff gisteravond BBQ gehad met de buurt. Was wel gezellig, maar lag er pas om half 4 in! Ahhh das niet echt een plus voor vandaag merk ik. Nou ja, lekker luieren vandaag, maar moet nu eerst ALLES nog opruimen....snik, snik. Laat mooi het zware spul voor Edwin en de buurman staan, hihi. Edwin is nu nog naar de voetbal.
    Zie jullie vanmiddag nog wel even denk ik.
    Toedels!

18. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    apart he Sterretjes, die moeders ook!

19. ProudMum

tja, ik ga ook maar iets doen, zit nog in mijn nachtpak. zometeen <fijn, niet dus> naar mijn schoonvader toe. heb die man donderdag ook al gezien. word zo moe van die kerel....

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Qua flesvoeding spreek simulac (of iets dergelijks) me wel aan. Maar ik ga borstvoeding geven, dus ik heb me er nog niet echt in verdiept.

Mijn schoonvader is vandaag jarig, maar ik ga niet mee. Ik heb geen zin om me druk te maken daar om al die vreemde mensen. Ik vind zelf dat ik al wel genoeg op mijn bordje heb en weekend is nu echt ontspannen.
    Misschien gaan we zo even naar het bos, even lekker eruit, al mag ik nog steeds niet ver lopen ivm mijn bekken.

Deel Deze Pagina