wat voor spul gebruik je bij de angelsounds om het te geleiden? hij ligt nu nog op het postkantoor, morgen kan ik hem ophalen.
Hoi, Ik heb een druk weekend achter de rug. Gisteren hebben we de hele namiddag geschilderd in het babykamertje en toen we klaar waren kon ik geen pap meer zeggen: ik kon bijna niet meer lopen van de rugpijn. En toen moesten we 's avonds nog naar een huwelijksfeest en het was half 4 toen ik in bed lag. Vandaag mijn ouders op bezoek gehad en vanmorgen alweer gedweild, gordijnen opgehangen, bed ververst, metals gevolg: weer rugpijn. Het babykamertje is nu in een soort blauw geschilderd, en dan hebben we daarin van die kleine ronde tapijtjes in donkerrood, felroze, en oranje. De gordijnen zouden we liefst ook in felroze hebben. De meubeltjes zijn wit, maar die zullen nog wel niet geleverd worden. Roxane: ik gebruik altijd amandelolie of zwitsal babyolie om met de angelsound te luisteren. Inkie: Welkom hier! Ik zie dat je op dezelfde dag bent uitgerekend als ik. Ik wil graag BV proberen te geven, maar zal voor de zekerheid wel een flesje in huis halen op voorhand. Groetjes Juni
hoi hoi weer een nieuwe januari mama erbij! leuk hoor. mijn zoontje is steeds meer met de kleine bezig.net heeft ie weer liggen luisteren aan mijn buik.ben benieuwd hoe hij donderdag op de pretecho reageert. mijn man probeerde vanochtend nog of ie de kleine kon voelen maar die had geen zin.bij moeders natuurlijk wel zijn zoontje kroop telkens tegen zijn hand aan,benieuwd of deze kleine dat ook gaat doen. ik wil graag borstvoeding geven maar heb voor de zekerheid ook alles voor de flesvoeding in huis.ik heb flesvoeding van nestlé in huis.bij mijn zoontje ook na de bv gebruikt en hij vond het erg lekker.deze voeding ruikt ook nog lekker ik heb wel eens andere een keer geprobeert maar de geur is....(weet niet hoe ik het moet omschrijven)misschien dat de andere moeders begrijpen wat ik bedoel. het gaat nu allemaal wel lekker snel he! nog een paar maandjes en dan mogen we onze beeb vast houden. kijk er best naar uit nu alles klaar is. zal echt zo snel mogelijk proberen om foto's te plaatsen. fijne avond nog allemaal.
de fotos van onze babykamer staan in mijn album. het is er nog wel een beetje druk, maar het mobiel wat aan het bed vast zit komt boven de box, maar ben anders bang dat er iets mee gebeurd. en de schommelstoel hobbelpaard en racewagentje gaan naar beneden volgende maand. tevens ook wat knuffels e.d. dan wordt de kamer iets rustigers. voor het raam komen nog overgordijntjes amar die moet ik nog gaan kopen. ik hoop dat julie de kamer mooi vinden xxx
bedankt.. nee weten t nogniet en willen t niet weten.... we hebben in mn 20e wk de echo gehad. stond eerst in t ziekenhuis voor afgelopen wk omdat t niet eerder kon bij hun,maar van de verloskundige nog een nummer gehad van het STAR waar je sneller terecht kan.toch wel fijner dat t echt met 20 wk kon en niet met 22wk... maar t is zo super!ze liet duidelijk n been zien die lekker aan t schoppen was..haha precies waar zij dat ding hield,zat t lekker te schoppen....zo van"ga nou eens weg met dat ding" we kregen 4 mooie foto's mee.terwijl we met 12 wk in t ziekenhuis er 2 kregen. ze deed echt dr best om mooie foto's te maken... we hebben alles ook gefilmd natuurlijk hihi.iets van ruim 20 min. film.en in kleur.je kon de bloedsomloop zien...vooral in de navelstreng.een kleur van de mijne en een andere kleur van de baby. voor de angelsound gebruik ik gewoon mamacreme van zwitsal...werkt ook prima hoor...volgens mij werkt bijna alles wel hoor..en niet te zuinig met smeren... ik zal van de wk ff wat foto's erbij zetten....ook van de echo... zijn echt erg lief.k heb er een van alleen de voetjes....
Zo weer 3 dagen en 10 pagina's verder! San, nog gefeliicteerd! Lekker uitrusten nu. Melis, gelukkig dat je je weer gerust voelt, kan me wel indenken dat dit een moelijke tijd is. Guppie, doe je wel een beetje voorzichtig! JE hebt alleen jezelf er maar mee als je straks plat moet! Moppie, gezellig kamertje hoor! Roxy, weer bedankt voor de aanbiedingen, heb zaterdag een pakje mini mini pampertjes gehaald bij de kruidvat, zag op de kassa bon dat ze ook in de aanbieding waren. Linda, ik heb weleens gelezen dat mannen ook last van de hormoontjes kunnen hebben nu! Dus wie weet... Marij, moet wel lachen hoor om je actie in de winkel! Euh dat was weer wat ik nog onthouden heb, sorry als ik iemand vergeten ben. Lees wel alles hoor! Had zelf vrijdag een hele mooie verrassing! Ik was een dagje weg en Mark had vrij genomen zonder dat ik het wist, heeft ie de muur in de babykamer gemaakt! Ik kan dus ook beginnen. Ben er helemaal gelukkig mee. Oja voor de dames met de oortjes onder water cd, op welk nummer reageert jullie beeb. Hier namelijk nog geen reactie!
Zijn er ook nog meiden hier die het geslacht niet willen weten bij de 20 weken echo?En graag de motivaties om het wel/niet te weten...want ik weet dus nog niet of ik het wil weten of niet.. En jullie hebben het steeds over een lijst..waar is die lijst? En wat staat er op?
wij willen t niet weten omdat t nog dat ene kadootje is wat je mag uitpakken op t eind van de periode zwangerschap. mn vriend wou t in t begin wel omdat je dan je dingen kan aanpassen enzo...maar tja...je hebt zoveel neutraals...wij hebben de kleuren op de muren geverfd en t zelfde als op inze slaapkamer en de overloop (moet nog 1 kamer maar is erg veel werk die kamer) en de kleur van de meubels is whitewash dus kan ook alles bij... de rest is alles bruin en natuurkleuren...
Sreepjes ik wil het ook niet weten, ik hou van verrassingen Op de lijst staat de uitgerekende datum van iedereen en wanneer iemand een echo heeft of controle bij de verloskundige. Degene die het heeft gemaakt is nu met vakantie en nu is Linda degene waar de wijzigingen gemeld kunnen worden. Als je het in een kleurtje typt kunnen jou gegevens er ook bij.
Ik denk eigenlijk ook dat het het leukste is als we het niet weten, maar de verleiding is zo ontzettend groot... Vraag me af of we bij de echo toch niet zeggen: ja we willen het toch weten...en dat we daar dan later spijt van hebben omdat dan de verrassing er een beetje af is. En die lijst staat gewoon hier in dit topic ergens? Volgens mij heb ik er maanden geleden een keer mijn naam bij gezet, maar weet niet of ik er nog wel op sta..ben de laatste tijd niet veel hier geweest.
Hier hebben we al op voorraad: 3 x pampers 1 3 x pampers 2 3 x pampers 3 Ze waren toen in de aanbieding, 3 voor 20 euro en kreeg ook nog personeelskorting. dus dat was erg goedkoop! O meiden, kan wel janken. Al mijn hairextensions zijn eruit! voel me nu gewoon kaal, heb nu nog maar een mini staartje op mijn kop!