Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    hmmm ik ook gister toen ik hier daar over las! Ik dacht, hoppa mjummie! En ze waren me toch lekker! 8)

onze echo vrijdag was hartstikke leuk, alles was goed. Nu droomde ik de nacht erna dat ie/ze een teentje miste. Nee, we weten dus niet wat het wordt. Het was erg leuk. Zaterdag waren we een jaar getrouwd en zijn we naar de Efteling gegaan, dat was ook superleuk. Als klap op de vuurpijl kreeg ik van mn ouders een boeket in de sfeer van mijn bruidsboeket, erg leuk!

Dus. Een feestweekend achter de rug dus.
    Sjimmie begint nu wat vaker te trappelen, errug gezellig vind ik dat. Ik raak er meteen van uit mn concentratie.

Hoe gaat het met jullie allemaal?

2. kroonj

kroonj Lid

15 mei 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    Hoi Meiden,

Ik lees dat jullie moete hebben met de negen maanden. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nergens problemen mee heb. Ik be niet moe, zwak ziek of misselijk. Ook heb ik nog niet echt problemen met mijn buik of gewicht en de ongemakken er om heen. Als het nu al moeilijk is hoe zal het dan de laaste paar weken gaan :( .

Ik vind het nu eigenlijk pas leuk worden. De kleine gaat nu pas echt schoppen en bewegen en mijn man kan het nu ook voelen, we genieten van elk moment. Het is alleen jammer dat de kleine mijn blaas als boksbal gebruikt :confused: .

Probeer nu nog maar te genieten want straks als de kleine er is zullen we het best druk krijgen.

Groetjes,
    Jessica

3. monatoetje

monatoetje Actief lid

31 jan 2007
    335
    1
    0
    me too. voel me precies zo. Heb me op moeheid en hoofdpijn na, steeds super gevoeld en nu begint het trotse gevoel van een groeiende buik en het voelen van de trapjes enorm te groeien.

Maar helaas voelt niet iedereen zich hetzelfde en ik kan me ook echt voorstellen dat er vrouwen zijn die het helemaal niet als een rose of blauwe wolk ervaren om zwanger te zijn. door klachten of door gewoon, dat t niet je ding is ofzo...

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

nou het is niet dat ik moeite heb met de zwangerschap maar gewoon, je bent zwanger en moet nog zolang wachten voor je kindje geboren word.
    Als er bv weer wat is, je voelt je slecht,of noem maar op denk je dat het door de zwangerschap komt. Soms zit een zwangerschap in de weg, je kan het niet even voor een dag ofzo aan de kant zetten, het is waar je aan vast zit tot je kindje wordt geboren.
    Het duurt te lang en ik weet ook hoe ik me op laatst weer ga voelen, hou nu rekening met de dingen die ik bij mijn jongste ook had.

wat ik trouwens ook wel heb is dat ik me nu te dik vind, maar ja je bent zwanger...kan het soms niet hebben...haha

5. Niet meer actief

Ik zit wel op een roze wolk hoor en voel me super! Maar dan nog hoeft de zwangerschap voor mij geen 9 maanden te duren! Ik wil die kleine gewoon lekker in mn armen hebben ;) En ik wil met verlof hahaha!

6. Niet meer actief

hallo dames, ik voeg me ook even toe.
    Ik voel me erg goed nu, gisteren de uitgebreide echo gehad en alles was prima in orde.
    We weten wat het wordt, maar mijn man wil het niet vertellen, dus daar leg ik me maar bij neer.
    Ik kan niet wachten tot onze kleine er is, wil ook zo snel mogelijk met verlof, maar ach, nog 12,5 week.
    (ga zelfs nog 1 week met vakantie)
    Ik kan niet wachten tot we de kleine mogen bewonderen.
    Ik ben trouwens helemaal forum verslaafd!
    Heerlijk om alle verhaaltjes te lezen.
    (ondertussen trapt de kleine zich een ongeluk in mijn buik, wat een heerlijk gevoel zeg!)
    Nou groetjes, Anita

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,
    ik heb net via marktplaats een lekker warm vest gekocht voor weinig.
    ik koop en verkoop ook veel via marktplaats.

anita wat fijn dat alles weer goed was

lapeldoorn van harte met jullie meisje

linda ik hoop dat alles goed mag gaan met je vriendin.

lefbekkie ik kan ook haast niet wachten tot het moment dat de kleine lekker vastgehouden mag worden.

marij en moppie sterkte vrijdag.groot gelijk hoor,je kleine gaat voor.

streepjes succes morgen!

linda lekker pepernoten!zag ze hier ook al bij de bakker liggen.

ga nog even door met opruimen.ben al het speelgoed aan het uitzoeken.
    pfff....maar wel leuker dan strijkwerk

kristy

8. Niet meer actief

Hoi Anita, welkom! Ik zal jou op de lijst van alle januari-mama's zetten! Wanneer ben je uitgerekend?

9. klein wonder

klein wonder Actief lid

29 dec 2006
    131
    0
    0
    Welkom nieuwe januari mamma's.
    Lapeldoorn van harte met je meisje. Je maakt de kloof iets dichter naar mekaar toe :)
    Die negen maanden mogen van mij ook wel korter. Heb zo zin om mijn kindeje in mijn armen te hebben. Heb daar zo zin aan. En dan mijn eigen figuur weer dan is alles compleet. Maar ja hoort er allemaal bij.
    Ik heb vandaag gevuld speculaas meegenomen had ik zooooooo'n zin aan. Het water loopt van dit uit mijn mond. :oops:
    streepjes alvast succes morgen.
    Ik weet niet meer wie het zei maar degene die vrijdag naar de arboarts moeten heel veel sterkte. Ze kunnen je maken en breken de vervelende mensen.
    Marieke fijne vakantie gehad!

10. Niet meer actief

Hmmmm gevulde speculaas! Hmmm heerlijk! *Neemt ondertussen nog een hap van haar appel*

11. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Ik had er last nog over op een feest met een stel vrienden dat een ieder de zwangerschap anders beleeft. Ik kan me goed voorstellen dat als je veel kwalen e.d. hebt dat het zwaarder is om vol te houden!
    ik vind 9 maanden ook lang, maar ik groei wel naar mijn nieuwe rol toe.
    Ik heb me jaren gedragen als een jonge hond, maar ben nu voldoende uitgeraasd.
    Gelukkig (even afkloppen op tafel...) heb ik geen noemenswaardige klachten. Ik merk dat ik wel minder last heb van mijn adhdtrekjes. Dat is voor mijn omgeving een voordeel!

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Helemaal mee eens :D

En gefeliciteerd met je meissie!

13. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Hahaha.. hier nog zo'n boksertje die mijn blaas er voor gebruikt!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik vind 9 maanden ook te lang maar dat ligt meer aan mijn ongeduldigheid hoor hihi
    behalve rugklachten nergens last van in principe zou ik op dzee manier lichamelijk wel 20 maanden zwanger kunnen zijn maar 9 is al lang zat haha

alleen nu weer dat rare bultje op mijn buik het kan toch nooit een voetje zijn al zo hoog? ( 5 cm boven navel)

15. Niet meer actief

Geen idee Berna, maar het is wel raar dat ie soms weg is en dan weer terugkomt!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    :) ja he nou ja ik heb er verder geen last van en het feit dat ie soms weg is is iig niks "engs"
    volgende week toch naar de verloskundige

ik heb zin in pizza joh...

17. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    dankjewel marij en anderen, was al bang dat ik de enige was die zo dacht.
    Ik vind de gedachte dat we een kindje gaan krijgen geweldig! Ben dolgelukkig en dankbaar zeker na alles wat misgegaan is en wat mensen in onze heel directe omgeving die nooit kinderen kunnen krijgen, maar ja je moet ervan genieten....NU niet DOE IK STRAKS WEL! gerommel in mn buik 1 dag heel bijzonder enz bla bla ik snap het allemaal wel, maar zwanger zijn vind ik voor de rest niets aan. Je rot voelen, uit elkaar gerekt worden (je huid dan haha) allerlei kwaaltjes, jezelf door je hormonen niet meer terug kennen, een man die geen zin meer heeft en een gruwelijk verlangen naar het moment dat je de kleine vast kan houden ipv het alleen maar voelen en de ongemakken ervan hebben.
    Fijn als je ervan kan genieten en NOGMAALS begrijp me goed! ik ben superblij dat ik zwanger mocht worden en kon worden, maar voor mij mogen die 9 maanden echt geschrapt worden, laat mij het er maar uitpersen en lekker van gaan genieten!

Maar goed...sorry ik val misschien weer wat nega op niet zo bedoelt, begreep van bovenstaander dat ik gewoon lekker mocht zeuren haha, doe ik dan ook maar gewoon.
    Ik geniet als ik het kamertje inloop en me bedenk hoe die kleine daar straks ligt als ik het eindelijk kan voelen, ruiken, horen en vooral zien, de spanning onzekerheid en lasten van nu kunnen me gestolen worden!

Maar goed ik hou vol en leef uit naar ons wonder!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik herken het wel beetje lefbekkie toen ik net zwanger was zei mijn moeder; oo heerlijk alleen om het zwanger zijn zou ik nog wel eens zwanger willen worden ( alleen dan geen kind haha)

ik dacht echt mens waar heb je het over ik vind er geen zak aan hihi. ( en dan heb ik nog niet eens klachten)
    Nu die kleine elke dag zich laat voelen wordt het wel leuker maar ik loop echt niet de hele dag met mijn handen over mijn buik te wrijven en te genieten zoals sommige vrouwen. Ik vind het best leuk zo en geniet ook wel en vrijdag lekker het kamertje gaan inrichten en kleertjes kopen en lekker voorbereiden heerlijk maar laat het maar snel januari zijn hoor!

19. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    inderdaad berna, nog even en dan houden we ons kleintje vast!

20. Niet meer actief

Ach ja, nog maar 132 dagen te gaan ;)

Deel Deze Pagina