Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

jawel, maar de 2 winkels waar ik naar toe zou willen staan nog in de steigers en worden in januari pas opgeleverd. <splinternieuw> ik was van plan om volgende week een gesprekje aan te gaan met de districtsmanager om te kijken hoe en wat. want elke dag een uur heen en een uur terug reizen met de bus word nu heel zwaar voor mij. om 9 uur lig ik al op bed, niet echt gezellig voor mike. dus even kijken wat de mogelijkheden zijn voor mij.

2. ProudMum

fijn dat je een goede echo had Moby!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    super Moby!

en roxanne groot gelijk zeg pff!

4. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,

srteepjes van harte met je dochter

marieke en streepjes veel succes vandaag met je echo

moby wat fijn dat gisteren alles goed was.lekker genieten meid.

roxanne ze zullen in die nieuwe filialen vast graag personeel willen met ervaring.hoop voor je dat je na je zwangerschapsverlof niet meer naar je oude filiaal toe moet.lekker alles helemaal nieuw.

ga zo echt hier aan de strijk anders komt het niet goed vandaag.
    beetje slechte nacht gehad.
    de kleine zegt meestal weltrusten en goeiemorgen maar gisteravond helemaal niets...maar vanochtend was het weer van hey mams ik ben er nog!

kom later nog wel ff meekletsen

kristy

5. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Veeeeeeeeeeeeeel leuker idd... hihi

6. ProudMum

ik hoop het ook kristy! maar ga er niet teveel op hopen! vind het gewoon prettig dat als er wat met mijn mannetje is ik in 10 min bij hem kan zijn! hopelijk snapt die districtmanager dat ook wel

7. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Wij kunnen volgende week donderdag het kamertje ophalen!
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

8. ProudMum

wat fijn moonie! dan kan je eindelijk gaan inruimen enzo!

9. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Moonie leuk hoor! Het inruimen is een van de leukste dingen om te doen. Hier heb ik alles al 10x in en uit de kasten weer gehaald. Het is zo leuk!

10. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Voor alle mensen die echo hebben vandaag: veel plezier! Geniet ervan!

11. ProudMum

ik loop elke dag wel een keertje binnen. als mike me kwijt is weet hij direct waar ik te vinden ben

12. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    goedemorgen!

aargh, kl*tebuurman! was om 5 uur wakker en kon niet meer slapen. dus dacht ik help man en kind eerst maar de deur uit vanmorgen (half acht waren ze weg). ik nog even rommelen in huis en lag er om acht uur weer in. duurt lang voor ik weer in slaap kon vallen, denk rond 9 uur. wordt ik om half tien wakker van de buurman die houten planken in zijn aanhanger aan het gooien is... grrrr. die man vindt toch altijd al dat de wereld van hem is en hij met geen levende ziel rekening hoeft te houden.... nou ja, vette pech voor mij. vanmiddag nog maar een keer proberen weer wat te slapen...

zo, ff geklaagd. Nu over tot de orde van de dag ;)

Moby, wat fijn dat je een goede echo had! wat heerlijk om te zien. ik ben benieuwt naar je foto's!

marieke en streepjes, jullie beiden ook veel plezier! geniet van jullie kleintjes! Ik ben ook al aan het aftellen. nog anderhalve week dan mag ik ook! (volgens mij ben ik de laatste of niet?).

even trots zijn hoor, mijn kleine meiske (2.5 jaar) is van het weekend overgestapt op een groot bed (we hebben haar babyspullen nodig voor de baby straks) in een nieuwe kamer. en het gaat vanaf het eerste moment helemaal super! ze komt zelfs niet uit haar bed (duurt vast niet lang) en wacht totdat we zeggen dat ze eruit mag. ze wordt snachts niet wakker, slaapt als een blok en is helemaal trots dat ze in het grote bed mag. goed he! had ik nooit gedacht dat dat zo probleemloos zou gaan. ben helemaal trots!

13. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    ps, roxyrox wat naar dat je zo'n suffe manager hebt! ik hoop heel hard dat je bij een nieuw filiaal terecht kunt straks. dan werk je vast met veel meer plezier! en als je het optijd meldt, dan zou overplaatsing toch geen probleem moeten zijn?!

veel plezier bij de vk en het shoppen! echt veeeeeeeeeeeel leuker dan werken! ;)

14. ProudMum

@ marij, Daar mag je zeker trots op zijn hoor! vond ze het niet eng de eerste keer?

15. ProudMum

Ik ga dan naar een ander district, dus ook een andere districtmanager. vandaar dat ik eerst even een gesprek met hem aanga. wil het niet achter zijn rug om doen. het zal ook vast geen problemen moeten geven hoor. en anders ben ik zo weg bij kruidvat! van mijn manager trek ik me lekker niks meer aan, laat me humeur niet meer door haar verpesten hahahaha.

over 3 weken komt de box binnen! las laatst ergens een tip om hem vol te gooien met opgeblazen ballonnen. als je kat er dan in springt en een ballon knapt komen ze er niet meer in. aangezien mijn poezebeest pas 7 maanden is en zo eigenwijs als ik weet niet wat vraag ik me af of het helpt...

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi roxyrox,

ik heb 4 van die eigenwijze mormels rondlopen.
    denk dat hier de box vroeg staat en zal net zolang balonnen opblaze als nodig is.nog een paar extra want de kinderen zijn er ook gek op :)

17. ProudMum

maar werkt het wel?

18. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    weet je wat ook helpt, aluminium folie neerleggen inde box. als de kat er dan inspringt, schrikt hij zich rot van het gekraak. helpt echt! (wij legden dat op de bank, toen de kat daar steeds op sprong (en de hond))

Ja,mijn docht4er vond het wel een beetje spannend, want ze bleef het naar bed gaan een beetje rekken, en ze is snachts 1x wakker geweest die eerste nacht, maar toen ik haar in haar kleine bed wilde leggen was ze ontzettend boos! ze wilde perse in haar grote bed slapen. sindsdien gaat het super! leuk he!

Nu kan ik langzamerhand de kleding van mijn dochter naar haar nieuwe kamer overdoen, en dan kan ik eindelijk ook met de babykamer aan de gang. kleertjes uitzoeken, lakentjes en dekentjes wassen, kinderwagen wassen, hemeltje weer neerzetten. kortom, leuk! wel handig als we binnenkort weten wat het is. ik ga toch maar voor de pretecho denk ik. gewoon even lekker genieten van dat wondertje in mijn buik! en ben zoooooo nieuwschierig naar het geslacht! haha

19. ProudMum

Dames, we moeten wel de februari mama's voor blijven he? die gaan nog harder dan wij!

20. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Weer 2 mooie echo's gefeliciteerd.
    Nog 1,5 week en dan heeft iedereen volgens mij de 20 weken echo gehad.
    Al was er volgens mij iemand die de echo pas met 25 weken kreeg?

We hebben op een heel mooi kamertje op marktplaats geboden maar er blijft maar iemand overheen gaan. :(
    Toch maar weer even verder kijken.

Succes met de echo's vandaag.

Deel Deze Pagina