Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Moby wat een mooie foto! Die kleine van ons beweegt veel te veel, of gewoon niet fotogeniek. Ben echt jaloers!

2. Niet meer actief

De lijst is weer up-to-date!

Moby, mooi plaatje hoor :D

Hier begint het nu wel te kriebelen, nog anderhalf uur en dan hebben we de echo....

:eek:

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    pacific leuk kamertje hoor.
    ziet er echt nog mooi uit.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke wat moet je lang wachten zeg... Jouw wachten zal vast dik beloond worden, veel plezier en succes!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou succes zo Marieke! spannend!

ff vraagje aan de meiden die al moeder zijn hier... 3 pakken pampers voor 19 euro is dat goedkoop? AH heeft ze in de aanbieding tis wel heel vroeg maar als het echt zoveel scheelt....

6. Niet meer actief

Wow mooie echo Moby!

Pacific, leuk kamertje hoor

7. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    ff een snel berichtje...

Moby-> hele mooie echo!

Ik heb ook mijn echo gehad!
    Gelukkig was alles goed en zat alles er op en er aan!

Ik zal de echo hier vanavond ff opzetten, nu ff geen tijd voor..

(ben trouwens schoenen wezen kopen in de stad voor onze meiden...Hoezo belachelijk duur! Je betaald bij de meeste winkels zo 89 euro!Gelukkig waren wij voor 40 en 50 euro klaar en dat vond ik al duur.)

8. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
  9. Niet meer actief

Fijn dat je echo goed was, streepjes!
    Kinderschoenen zijn duur he! een collega van mij geeft ook zo 130 euro aan een paar uit voor een meid van 6 jaar, kan ze 1 seizoen aan!
    dat ga ik echt niet doen!
    nou groetjes, anita

10. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he das leuk streepjes. Ik ga gewoon uren aftellen, telt een stuk sneller af! hahaha
    Ik moet nu nog 2976 uur. Joehoe. Valt me eigenlijk nog wel mee!
    Nu ga ik snel op kraamvisite! Misschien tot vanavond en anders tot morgen!

Toedels

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Volgens mij is dat inderdaad goedkoop, zag het ook net staan, maar er zijn heel vaak dat soort akties in diverse winkels dus of het nodig is om nu al in te slaan.
    Ik heb al iets van 3 pakken staan, 2x 1 en 1 x 2 volgens mij.
    Hoelang duurt het ongeveer voordat je kind maatje 2 nodig heeft? En maatje 3?
    Lijkt me handig om beetje rekening mee te houden.

Ik kreeg trouwens gisterenavond bij de bv cursus het advies om inderdaad te zorgen dat je wat flesvoeding in huis hebt (gewoon kleine verpakking) en toen ik vroeg wat nou het beste was vertelde ze dat het niets uitmaakt.
    Tussen Friso en Nutricia zit een smaakverschil maar das kwestie van wennen.
    Toen ik vroeg hoe dat zat met overstappen op ander soort kreeg ik te horen dat dat bij alle merken kan en dat je het beste gewoon de standaard voeding kunt nemen.
    Uitzonderingen dargelaten is het over het algemeen puur marketing.

Oh en goeieavond trouwens ;)

Ben vandaag erg moe en ga ook vroeg naar bed, dan morgen nog werken en dan weer 4 daagjes vrij gelukkig.

12. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    :confused: Ja moet je eens omrekenen...286 gulden!
    Dat zou niemand ervoor betaald hebben.
    Zo gek laat ik me niet maken hoor!

Ik ga ook een klein pakje melk in huis halen voor de baby, dadelijk wil die de borst niet pakken en dan kun je hem niets geven :(

Ow ja mijn echo foto's staan in mijn album!

13. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ja 20 euro voor drie pakken is erg goedkoop! (als het tenminste Pampers zijn). Is eigenlijk 1 pak gratis. Wij kopen ze nu in de aanbieding zowel in een grote maat voor mijn zoontje als ook in een kleiner maatje, dan hebben we straks vast een voorraadje! Ik heb net even gecheckt wat we nu voor het kleine beebje al hebben ingeslagen, en dat is allemaal maatje 2 (3-6 kilo). Als je kindje gewoon op tijd geboren wordt, zit het hoogstwaarschijnlijk qua gewicht ergens daar tussenin. Bij een te vroeg geboren of heel licht kindje kun je desnoods nog wat kleinere maatjes bijkopen.
    O ja nog een tip voor als de kleine er eenmaal is: voor overdag gebruiken wij een goedkoper merk (van de Lidl) en alleen 's nachts krijgt onze zoon een Pamper! Dat scheelt uiteindelijk toch weer centjes! (en die geef ik liever uit aan snoezige kleertjes, oh zo erg! Als ik me niet heel erg inhoud koop ik me echt helemaal suf!)

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou dan neem ik mooi 3 pakken mee mrogen denk ik

leuk he die kleertjes mmm nog 2 nachtjes en dan komen de meubels!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    geen nieuws van Marieke?

Ik ga maar 1 pak luiers kopen hoor, gewoon van 3-6 kilo. Anders staat het hier maar en misschien heb je ze niet eens nodig. Een pak is natuurlijk zo bijgehaald.
    Als je kindje prematuur geboren wordt heb je grote kans dat het een tijdje in het ziekenhuis moet blijven en dan heb je nog tijd zat om maatje 1 te kopen, toch?

Een collega van mij is trouwens opgenomen in het ziekenhuis met 31 weken de vliezen gebroken. Pfff lijkt me echt erg!

Ik ga lekker m'n bed in, ik weet niet meer hoe ik moet zitten met die rugpijn :(

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    streepjes en moby: gefeliciteerd met jullie goede echo's.

Marieke: welkom terug in het kikkerlandje. en hoe was de echo?

Wij hebben vandaag de 4D echo gehad......gewoon super! We hebben een dvd met een half uurtje film met uitleg en een cd met 47(!) foto's (2D en 4D) Staan in mijn album. We kregen zelfs een lach, ons kereltje duimt en zoekt steeds zijn mondje met zijn handjes, na zo'n 20 min had ie er geen zin meer in en legde uit protest zijn handjes op zijn gezichtje....hij zal gedacht hebben jullie met je geduw laat me met rust.

17. annika1985

annika1985 Niet meer actief

dag dames

ik kom afscheid nemen van jullie.
    het ging al tijdje niet zo lekker met mij en weer in zh gelegen voor de misselijkheid.

maar heb vandaag te horen gekregen dat mijn kindje overleden is.

het ga jullie allemaal goed.
    als jullie willen mailen kan dat naar miss_culemborg_1985@hotmail.com

veel liefs Annika

18. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Jeeeeh!
    Wat erg!
    Heel veel sterkte gewenst..

19. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Annika, wat schrikken, veel sterkte gewenst!

20. 12309

12309 Niet meer actief

hoi!

Annika, ik heb je al gemaild...
    streepjes en moby gefeliciteerd met de goede echo's!
    Ik heb 15 okt geloof ik de 3d echo. Krijg er onwijs zin in na het lezen van iemand zijn stukje (ben de naam even kwijt).
    linda: je maakt me wel lekker met je kruidnoten, ga morgen ook maar wat halen!
    Weltrusten allemaal!

Deel Deze Pagina