Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik geloof dat ik hier ook thuis hoor. Maandag en gisteren namelijk een positieve test. Ik vind het erg onwerkelijk, omdat ik als ik ongesteld zou worden, afspraken zou maken voor behandelingen om zwanger te raken (IUI). Ineens zijn mijn gevoelens 100% omgedraaid, van intens verdriet (omdat het steeds niet wou lukken) tot grote blijdschap. Ineens ziet de wereld er heel anders uit.

Ik ga zo eens even lezen, wie hier nog meer zitten.
    Joehoe, ik ben zwanger! :)

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Prinses Welkom, hoe voel je je buiten je ongeloof? Wat goed zeg dat het net op het nippertje zelf gelukt is!
    Geniet er maar lekker van!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoe ik me voel?

Eigenlijk wel goed. Lichamelijk weinig klachten. Een beetje buikpijn en zere boobies. Wel is mijn gevoel helemaal in de knoop. Er gaan allerlei dingen door me heen. ik ben blij dat ik vrijben, kan ik eindelijk de tijd nemen om me eens te verdiepen in zwanger zijn ipv worden. hahaha ;)

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Geloof jij het al?

4. Maddy

Maddy Lid

10 sep 2006
    42
    0
    0
    Bedankt voor het welkom!

Ik ben een beetje moe, heb er al een hele cup bijgekregen (joepie, het was nl nooit zo heel veel! :) )
    Wel wat krampen in mijn buik, maar dan vooral bij schaambeen en heupen, dus op de goede plekken!
    Veel honger, weinig misselijk maar wel veel extra geurtjes!

PRinses: mooi he, zo'n verrassing, als je er al heel lang op wacht!

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    hahaha, ik ruik ook beter. Ik durf het niet te zeggen waar anderen bij zijn, want stel je voor dat het opvalt.

Jij ook gefeliciteerd Maddy! Onwerkelijk he!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    prinses heeeel erg welkom!
    geniet er van!

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    prinses, welkom hier en van harte gefeliciteerd meid! Geniet er lekker van!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dankjewel! Het zal nog even duren voordat ik iedereen ken. Maar het voelt al heerlijk hier. Jullie ook van harte gefeliciteerd met dit kleine wonder.
    ik mag 19 juni voor een echo! :) Hahahaha, unbelievebel! (of hoe schrijf je dat ;) )

Whahahahahahahaaaaaa, ik ben zwanger! :) :) :)

9. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Ook ik ben zwanger :D
    Ik heb gister getest met clear blue digitaal...zwanger!
    Ik vind het nog heel onwerkelijk en ik durf eig ook niet zo goed blij te zijn.
    Ik heb eig geen kwaaltjes. Ja verschrikkelijk veel last van mijn migraine (niet hormonaal) af en toe steekjes in mijn buik en heel af en toe misselijk.
    Vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter, ben benieuwd.
    Wanneer gaan jullie voor een echo? en hebben jullie al dingen geregeld?

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    gefeliciteerd. Ik heb het maandag ontdekt en weet ook niet wat ik moet regelen en of ik al wat moet regelen (vind het nog erg vroeg, namelijk).

Ben al wel naar de huisarts geweest. Ik moest op de weegschaal en mijn bloeddruk werd gemeten.
    Verder heb ik een afspraak bij de gyn gemaakt, en ik krijg op 19 juni een echo. Spannend!

Ik laat het lekker op me afkomen!

11. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    @ Skat!ooohw wat super! wat zal jij je lekker voelen op dit moment.. ga je van het ergste uit en dan leeft het gewoon :D
    heel tof meid!
    Liefs, Geraldine

12. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    En nog een zwangere erbij! Maddy gefeliciteerd en welkom hier.
    Gaat goed vandaag!

Pfff heb me toch een hoofdpijn en ben duizelig. Maar even rustig aan doen. Is ook erg hectisch op mijn werk.

13. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Geniet ervan!

Skat: echt geweldig nieuws las ik zojuist! Super! ik wens je het allerbeste toe!

Met mij gaat het nog steeds goed gelukkig. Voel erg weinig van mijn zwangerschap, maar dat zegt niets toch?
    Weet er iemand waar je van die lijnzaadolie-capsules kunt kopen? Was zojuist bij de kruidvat, maar daar hebben ze die niet.

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    moby, gefeliciteerd meid! welkom hier! voor nu zou ik alleen je VK even op de hoogte stellen, en daar een afspraak mee maken, je kan ook even je HA inlichten, maar je hoeft niet persee langs te gaan, tenminste hier niet. Verder hoef je op het moment nog eigenlijk niks te regelen. Moeders voor moeders als je daaraan mee wilt doen ;)

15. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ow skat wat een goed nieuws ik heb gewoon kippenvel.
    en rustig aan doen

alle nieuwen hier. welkom en gefeliciteerd met de zwangerschao

groetjes

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik ben werken (voor het eerst sinds mijn verlof)
    heb er echt geen zin in, maja moet weer is een keer he.

Fijne avond allemaal!

Liefs meliske

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik merk nu dat mijn smaak veranderd heb vaak een rare smaak in mijn mond niet echt misselijk maar apart.. en dan denk ik oo ik heb echt honger joh en dan neem ik een paar happen en dan staat het me ineens weer zo tegen. Voelt allemaal niet echt lekker maar verder geen klagen hoor ik hoop dat het over een paar weekjes minder is..

nog 2 kleine weken en dan de echo erg spannend!

18. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    @Meliska ik moet wel langs de ha want ik slik medicijnen voor mijn migraine en daar moet ik dus mee stoppen.

Vanmiddag toch maar alvast langs de ha geweest, want ik vertrouwde het niet meer. Ik had erge buikkrampen, maar de assistent wist me te vertellen dat daar niet mijn baarmoeder zat maar mijn maag :oops:
    Oef gelukkig maar, waarschijnlijk maak ik me te druk.
    As vrijdag alsnog langs de ha en als ik het niet vertrouwde kon ik altijd langskomen. Echt fijn!

Ik lees dat hier vele zijn met weinig kwaaltjes, goed om te horen want daar ben ik er dus ook 1 van.
    Hebben jullie het al aan iemand vertelt?

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    jeetje wat een mama explosie ineens ha ha gezellig nieuwe mama s erbij heel veel succes meiden en welkom dat we nog maar lang gezellig met elkaar kunnen kletsen drukke maand januari ha ha ....
    Ze zeggen wel in mei leggen alle vogels een ei maar in maart april leggen alle mama s een ei volgens mij!

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik wel in ieder geval! (29 april volgens de ovutest)

Deel Deze Pagina