mijn god, ik schrik me kapot! ANNIKA, hoe kan dit nu?!?!? wat is er gebeurd? het ging toch allemaal goed met je ukkie?!?! jeetje meid, ik kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen! ik vind het zwaar klote voor je! ik kan er niet bij dat dat met deze termijn nog zomaar kan gebeuren, wat een vreselijke speling van het lot! en je had het al zo zwaar met je misselijkheid steeds. meiske, heel veel sterkte toegewenst de komende tijd. Je zult nog wel moeten bevallen denk ik, lieve annika, heel veel sterkte! ik zal een kaarsje branden voor je engeltje! jeetje meiden, ben er stil van.....
hoi hoi, streepjes wat fijn dat alles weer goed was. ik koop ook geen dure schoenen hoor.40/50 is goed te doen qwa prijs. ik gebruik straks overdag de luiers van het kruidvat en 's avonds pampers.als de kleine wat groter is dan alleen die van het kruidvat,dan haal ik de grootste pakketten die er zijn lekker goedkoop. annika nogmaals veel sterkte! heb je een mail gestuurd. ik heb ook inmiddels al en halve zak kruidnoten op mmmmmm marieke wat een klein eigenwijsje wel heel fijn dat alles goed is . heb vanochend mijn pretecho gehad.zo super om het mannetje weer te zien.ik heb 8 echo's en een dvd van 30 min.met alles wat er gezegt wordt. oh kan nu haast niet wachten om m levende lijve te kunnen zien. zijn voetjes zijn 4cm en hij is al +-26cm lang.ligt met zijn hoofdje naar deneden dus voel ik telkens geboks ipv geschop mijn zoontje vond het helemaal geweldig en is zo lief geweest tijdens de echo.nu heeft ie al voor de 2e keer de dvd aangedaan. ga zo even showen bij mijn buurtjes.zal zo snel mogelijk proberen om de echo's in mijn album te zetten. knuff.
ik wil hier even inhaken. ik ben een februari mama en ik schrokenorm van annika haar bericht, hierbij deze wil ik haar heel veel sterkte wensen en de rkacht met dit ontzettende grote verlies!
Jeetje, ik kwam even heel snel kijken hoe het hier ging (ben vrij vandaag)... En nu lees ik het berichtje van Annika.... Jeetje wat schrik ik daarvan! De tranen lopen over mn wangen...
Heeft er nog er nog iemand contact gehad met Annika? Hoe kan dat nou joh... We maakte ons al wat zorgen om haar, maar ik had niet in de gaten dat het met die kleine niet goed ging...
Ik heb Annika net even gesproken via MSN... Ze wordt morgen ingeleid en na de bevalling gaan ze een sectie doen... Ze weten nu nog niet hoe het komt dat het kindje niet meer leeft...
sorrie ik breek ook even in ik wil annika en man heel veel sterkte wensen voor morgen en de vreselijke tijd die er gaat komen veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd
linda, wat fijn dat je het even komt melden hier, ik vroeg me ook af hoe dit nu zomaar kan en wat nu verder. Mijn hemel, wat een schok voor hun zeg. kwam het bij een toevallige controle aan het licht dat haar ukkie was overleden? en morgen inleiden, bah wat tegenstrijdig. ik weet van een vriendin dat dat heel naar is als je kindje nog niet klaar is om geboren te worden, omdat je lichaam dan niet zomaar meewerkt. dus je hebt inderdaad weeenopwekkers nodig enzo. Mijn vriendin vertelde toen wel dat ze pijnbestrijding kon krijgen. pfff, wat een moeilijke tijd voor annika! meiske, sterkte! ik zal aan haar denken! linda, komt ze nog wel hier om te laten weten hoe het met haar gaat? misschien niet perse op dit maandforum, maar elders hier op zwnagerschapspagina? of weet je dat niet? bah, ben er de hele dag mee bezig en vraag mij af hoe annika overleeft. dit is de angst van ons allemaal!
Ja Linda ik denk dat je dat wel namens ons allemaal mag doen als je haar weer spreekt! Gatsie, ik ben er echt down van vandaag. Je rekent er eigenlijk nu niet zo direct meer op he? Natuurlijk weet je in je achterhoofd best dat er nog van alles mis kan gaan, maar dat ban je naturlijk echt naar de achtergrond. Nu worden we toch wel even met beide benen op de grond gezet he? Jeetje wat ben ik blij met elk schopje/ teken van leven vandaag (anders ook wel, maar nu extra). Lieve Annika ik steek een kaarsje voor jullie aan! Dikke sterkte knuffel van mij
Ow mijn God, Annika nee toch! Wat vreselijk dit... Ik weet niet wat ik moet zeggen, heb je een mail gestuurd mocht je hier niet meer lezen (wat ik me heel goed voor kan stellen). Ik ben er echt kapot van... Veel sterkte, ook voor morgen en de moeilijke momenten daarna. Wat oneerlijk zeg
Heel veel sterkte voor Annika, stuur je zo nog even een mail. Echt tegenstrijdig, het berichtje voor dat van Annika is van mijn supergoede 4D echo....................hoe kan het leven zo dubbel zijn. Linda als je haar spreekt wens haar dan sterkte.
Ik weet verder ook niet of ze nog hier op het forum komt. Heb haar maar eventjes gesproken. Heb in ieder geval nog wel gezegd dat iedereen hier aan haar denkt...
zulk nieuws slaat natuurlijk in als een bom, helemaal bij de ouders zelf! Je drukt dit soort mogelijkheden inderdaad weg, ook omdat het over het algemeen gewoon goed gaat. het is nu extra schrikken omdat het bij een van ons gebeurd. Annika zal morgen een zware dag hebben. Ik zal enorm aan hun denken, net als iedereen hier weet ik zeker! ik vind het wel naar dat ik Marieke nog helemaal niet gefeliciteerd heb met haar goede 20 weken echo! nu weten nog eens extra hoeveel dat betekent! meid gefeliciteerd! ik ben blij voor je! Citroentje, ook jij met een supergave 4 d echo. ik ehb je foto's gezien, ze zijn prachtig! gefeliciteerd meid! ik ben ook blij voor jou! ik denk dat we vooral weer even extra blij moeten zijn met de ukkies in onze buik. we weten allemaal dat het ook anders kan, en dat gunnen we niemand. helaas is het leven niet voorspelbaar en soms onbegrijpelijk. Laten we hopen dat alle andere wondertjes levend en gezond geboren mogen worden! dikke knuffe Marij
Ben ook nog steeds onthutst van het bericht van Annika. Lijkt mij zo erg om mee te maken en dan ook nog moeten bevallen van je dode kindje. Ik wens haar en de mensen om haar heen heel veel sterkte met dit vreselijke verlies. Zelf heb ik wel goed nieuws; ik mag naar de castingdag komen van Jonge Gezinnen, ze zochten modellen en ik heb mij in een opwelling opgegeven. Nu mag ik woensdag 26 september komen. In totaal zijn er 19 dames uitgekomen en uiteindelijk gaan ze met 7 dames door. Vind het wel erg spannend, eerst dinsdag maar eens kijken of ik die woensdag vrij kan hebben. Verder niet veel nieuws aan deze kant. Merk wel dat mijn buik steeds zwaarder wordt, vooral met opstaan enzo.