Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :cry: :cry: :cry:

ik lees het nu pas....

heel veel sterkte meid!

het leven is zoooo verdomd oneerlijk!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Annika, nogmaals sterkte meid...... heb je gemaild!

3. Niet meer actief

Het ging zo goed hier hè.... en zo'n nieuws slaat idd in als een bom... Vind het echt zó erg!

Maar ook nog goed nieuws, meiden met een goede echo: heel erg gefeliciteerd!

En MissFrodo: wat leuk! Hartstikke spannend lijkt me!

Hé als er nog meer meiden zijn die weleens op MSN zitten en me toe willen voegen: linda_braat@hotmail.com. Kunnen we nog vaker kletsen, dat is soms weleens fijn!

Gek eigenlijk hè, we kennen elkaar allemaal niet persoonlijk, maar we hebben toch een bepaalde band met elkaar hè?!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

lin, ik voeg je toe! maar ga nu lekker op de bank hangen!
    als hier nog liefhebbers voor mijn email zijn, hier komt ie: roxyrox9@hotmail.com

5. 12309

12309 Niet meer actief

he meiden, ik heb een mail gestuurd!
    Hier alles ok. Ik hang nu elke week in mijn lokaal een Aviertje voor de kinderen wat er in die week met de baby gebeurd, dus per zwangerschapsweek. Vinden ze geweldig!
    Ik ga op woensdag, donderdag en vrijdag werken, oppas kon gelukkig op do en vr. Weer een zorg minder!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh ik ben echt een beetje stuk van het nieuws van Annika. Ik kan ook niet over andere dingen praten nu.

Meliske, het nieuws zal bij jou ook wel hard aankomen, moet ook wel een beetje aan jou denken de hele tijd... De laatste dagen heb je niet veel gepost, ik hoop dat alles goed met je gaat.

Marieke sorry, ik heb je helemaal nog niet gefeliciteerd. Ik hoop dat je het wel begrijpt.

Citroentje, prachtige foto's, ook jou heb ik nog geen reaktie gegeven. Gelukkig zie je zelf al hoe dubbel het allemaal kan zijn...

Linda en roxy ik heb jullie toegevoegd. Als iemand mijn msn wil dan graag even via pb, ik ben wat voorzichtig met mijn gegevens.

7. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Net ook even een mailtje gestuurd naar Annika. Ik moet er ook de hele tijd aan denken.
    Zelf helemaal blij omdat we net het kamertje hebben opgehaald maar dit blijft door je hoofd heen spoken.

Ondertussen hebben er weer een paar een goede echo gehad, gefeliciteerd.

8. Niet meer actief

Lieve meiden, joh, na het nieuws van Annika vind ik het echt niet erg als ik vergeten word. Heel begrijpelijk!
    Ben er zelf ook stil van, en heb haar nog gemaild, gewoon dat ik aan haar denk enzo. Wat moet je zeggen?! Brrrrrr....
    Je bent er toch mee bezig, met je kleintje in je buik waar je nu al zoveel van houdt en die er dan ineens niet meer is....
    Als ik daar teveel over nadenk ga ik echt janken, vind het zo erg :cry:

Heb zelf nog wel wat leuke berichten, maar die vertel ik morgen.
    Ga eerst de babysite updaten en dan horen jullie van mij!
    Knuffel!

9. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    goedemorgen meiden!

annika, een kaarsje voor jullie vandaag! sterkte meid!

hier alles oke. vandaag naar de bedrijfsarts. het gebeuren van annika zet ook dat in perspectief. die arts kan me gestolen worden, mijn gyn geeft niet voor niks advies, en echt niet dat ik risico ga lopen voor mijn werk! ben er ene stuk relaxter onder. we zullen zien, ik kom vanavond wel verslag doen!

meiden, hoe gaat het verder met jullie? Meliske, hou jij het nog een beetje vol? (helemaal na dit nieuws van annika?)

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Annika sterkte vandaag!

Hier komt deze ochtend de babykamer hopen dat alles goed is en niet met beschadigingen enzo je weet maar nooit, dus jullie kunnen wel raden wat ikvandaag ga doen hihi

11. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Poe rillingen over mn rug als ik lees van Annika. Het leven van de baby's is nog zo teer en breekbaar. ONdenkbaar het verdriet wat er is. En de moeilijke emotionele dag van vandaag. Meliske ik denk ook aan jou, wat moeten deze berichten jou telkens ook weer terugwerpen op die pijn.
    Alletwee een dikke knuffel

(msn doe ik graag trouwens maar ff via pb als je wilt)

12. Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Leuk Berna dat de babykamer vandaag komt!

Ik zal veel aan Annika denken vandaag... Wat lijkt me dat moeilijk...

13. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    kippenvel als je leest wat ze nu mee moet maken.
    het is en blijft een wonder als alles goed gaat.
    gisteren met de echo moest ik ook wat tranen weg vegen.
    zo dankbaar dat het goed gaat.

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    was vanmorgen ook heel blij dat die kleine meteen begon te schoppen toen ik wakker werd.. ik voelde eerst een hele hard bult op mijn buik ( denk zijn rug) toen ik die een beetje wegduwde kwam ie meteen in beweging hihi

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    blijf aan je dneken Annika. Ik vind het zo vreselijk voor je

16. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Helemaal met je eens!
    Deze 9 maanden MOET je aan jezelf en je kindje denken. Je werk komt daarna wel weer.

17. Niet meer actief

Die vriendin van mij is trouwens weer uit het ziekenhuis. Ze moet de rest van haar zwangerschap volledige bedrust houden. Ze moet nog tot december, dus dat is nog een hele tijd.

Maar het is maar net wat Moonie zegt: je MOET nu echt aan jezelf en aan je kindje denken.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Sorry dames maar ik breek even in,

Annika, ontzettend veel sterkte met dit vreselijke verlies. Ik heb er geen woorden voor, :(

Meliske, meid dit moet voor jou ook een klap geven. Niet teveel gaan piekeren hoor.

Januari mama's: ook veel sterkte, ik hoop dat jullie straks een beetje de draad weer op kunnen pakken. Is niet makkelijk.

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Poeh wat een inpact zo'n berichtje kan hebben zeg, ben er echt al heel de dag van onderste boven. Gisteren was ook nog eens mijn uigerekende dag van mijn eerste zwangerschap dat was ook heel raar en 's avonds een bruiloft. Rare dag

Melis voor jou even een extra knuffel vandaag!

Marieke gelukkig dat je echo goed is! En nog een keerjte extra voor het geslacht, geen stra f toch?

Miss Frodo, wat leuk zeg ben benieuwd of je binnenkort kunnen bewonderen!

Citroentje, mooie echo's hoor!

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Oja linda jij had van het weekend de bruiloft toch? Hopelijk een mooie dag!

Deel Deze Pagina