Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    marij fijn dat jouw gesprek ook goed ging.

ik moet maandag mijn baas bellen om te kijken of hij aangepast werk heeft voor mij sochtends voor ongeveer 2 uur, 2.5 uur.
    er zijn er bij ons meerdere in de ziektewet, dus de kans is aanwezig dat er niets is. maar ja effe afwachten tot maandag.

weet je wat het is, als je 20 weken zwanger bent en je hebt een goede 20 weken echo gehad, dan valt er een hele last van je af omdat de kans dat het misgaat zo klein is en de baby gezond is, en dan hoor je het nieuws van annika en dan wordt ik ineens weer een beetje onzeker. dat zullen jullie ook wel herkennen denk ik

ik was 1 juli eigelijk uitgeteld van mijn eerste zwangerschap.

2. Niet meer actief

Ook jou willen we niet missen hier hoor!

Had het volgens mij al een keer gezegd, maar ook al ken ik jullie allemaal niet persoonlijk, er is toch een 'band'. Leef heel erg met iedereen mee hier!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Meliske sterkte meid doe waar je je zelf het lekkerst bij voelt!

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

nou hij is niet degene die moeilijk doet, hij wordt in mijn ogen geleefd door haar, zelfs zijn zusje zegt dat hij zo niet is.
    Hij wil zijn dochter niet kwijt, maar als zij zo door gaat ga ik er aan onder door en daar pas ik voor, dus dan weet ze de gevolgen. Ze dreigt met van alles, een paar telefoontjes en een paar gesprekjes en de kinderbescherming staat hier voor de deur zegt ze.
    zat er al aan te denken om naar de politie te gaan, maar ja wat doen die.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik leef ook erg mee met iedereen, ook de kleine dingetjes natuurlijk, al reageer ik er nu niet echt leuk op.

Berna, staat het kamertje al? Ben wel benieuwd hoor, maak je een foto?

Marij, fijn dat het gesprek met de arbo arts goed ging. Zal vast een flinke opluchting zijn.

Zo dat was mijn poging "weer leuk doen". Ik zie dat het regent en ik heb echt zin om in de regen met de hond te gaan lopen!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh trouwens wehkamp geeft vandaag 50 % korting op dekbedovertrekken. Aangezien we die allemaal nieuw wilden kopen.... Ik heb er 2 besteld, echt een koopje!

7. anita1975

het is wel zo dat als je de echo hebt gehad je denkt dat het allemaal vanzelf sprekend is dat het allemaal maar goed gaat, de echo van Annika was toch ook goed?
    en linda je leeft indd met iedereen mee ook al ken je elkaar niet persoonlijk.
    Ik denk dat we nu allemaal bang zijn, misschien nog een beetje meer nu als anders

8. anita1975

ben ook wel beniewd berna....foto's..?

en er moesten 2 naar de arbo, marij en ? fijn dat de gesprekken goed waren zeg.
    Was destijds wel anders bij mij, toen ik in de zw zat van mijn oudste tijdens de zwangerschap.

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Haha kast staat nu bijna daarna nog commode dus foto's zullen morgen wel komen wat een klus zeg haha

Nou das lekker net vorige week een nieuw overtrek bij wehkamp gehaald.. heb nu 3/4 goeie en 2 wat minderen ( voor tijdens de bevalling maar denk ik) meer kan ik er bijna niet kwijt in de kast ...

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    moppie wat fijn dat het gesprek goed ging vandaag.
    zal wel een hele geruststelling zijn.

meliske heel begrijpelijk hoor!
    jouw verdriet is zo goed te begrijpen voor ons allemaal
    probeer een beetje te genieten van deze kleine.
    danischa* zal altijd dicht bij jullie zijn en waken over deze kleine.

marij wat fijn dat de arbo-arts bij jou ook meeviel.
    lekker halve dagen werken.

bij mijn vorige zwangerschap zou ik 13 augustus uitgereknd zijn.
    denk hier de laatste dagen ook best veel aan.

anita wat een situatie meid.
    tja die nieuwe vriendinnen.....
    en dan die mannen die het niet willen zien

11. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Meliske, voel je niet bezwaard, blijf je hart luchten!Praat erover dat is juist nu zo belangrijk. Ik hoop dat je ook lekker kunt praten met je mannetje.
    Het kleine wondertje in jouw buik nu groeit en wordt een heel mooi kindje. Je andere meisje kan het nooit vervangen maar dat hoeft ook niet, het blijft je eerste dochter waar je altijd van zal blijven houden.
    Natuurlijk kan de hele wereld zeggen tegen je dat je je niet druk moet maken enz enz. Maar deze weken zullen voor jou erg zwaar zijn. Mocht ik iets kunnen doen...hoe dan ook.
    Weet in ieder geval dat heel veel meiden aan je denken en ik weet zeker dat je over een paar maandjes je kleine heerlijk in je armen kunt houden, vertrouw erop dat het goed komt deze keer!

Liefs en een hele dikke knuffel!

Ik bid voor jullie beiden voortdurend.

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Ik ben vanmiddag bij de VK geweest en alles gaat gelukkig goed en helemaal volgens schema. Mijn moeder was mee en die zat daar als een trotse oma in spe. Zo schattig!

De VK ging even voelen aan mijn buik en toe kreeg ze toch een schop :)

Volgende afspraak VK op 8 oktober om 15.45 uur.

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Fijn dat alles goed was moonie!

14. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Meliske: je kunt altijd met je verdriet hier komen hoor. Niemand wordt hier verveeld daardoor. Het moet inderdaad een vreselijk gevoel zijn als jij dan degene bent bij wie het mis gaat.

Ik sta er versteld van hoeveel meiden hier allemaal eerst een miskraam hebben gehad (bijna iedereen lijkt het wel).

Vandaag en gisteren heb ik al veel lopen janken. Ik moet een aantal belangrijke keuzes maken in mijn leven nu en ik kan dit gewoon niet. Ik heb nergens zin in, ik zou enkel willen bezig zijn met voorbereidingen voor het kindje.

En vanmorgen luisterden we nog even met de angelsound en toen mijn vriend luisterde stopte hij zo abrupt en zei 'hou er maar weer mee op'. Toen ik hem vroeg wat er was zei hij dat hij soms een onregelmatigheid hoort in de hartslag, dat het soms een slag overslaat. Toen was ik natuurlijk erg ongerust. Ik weet niet of het echt zo is of dat het dan soms het kindje is dat wat beweegt. Ik zal het dinsdag eens aan de verloskundige vrzagen. Gelukkig voel ik op dit moment weer veel kleine lieve schopjes...

Gisteren zijn we de kinderwagen (bugaboo, zwart-roze) gaan ophalen. Wel leuk dat die hier nu staat, maar ook eng. Wat als het nu toch nog zou misgaan...Trouwens: ik moet wel nog een andere manier vinden om hem in mijn auto te krijgen, want zoals het gisteren was kon er nooit een kindje nog bij. Ik rij met een toyota yaris, is die nou zo klein?

groetjes
    juni

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mijn moeder heeft ook zo'n exman! voor hij zijn vriendin leerde kennen was het echt een toffe kerel maar nu zij in zijn leven is is het een draak!

16. ProudMum

bij de 20 weken echo zeiden ze dat het normaal was als het oversloeg.

17. ProudMum

Meliske, blijf aub je gal spuwen hier, dat lucht in ieder geval meer op dan dat je het op gaat kroppen.. wij zijn er juist om elkaar er doorheen te slepen.
    je kan me altijd een PB sturen meis.

dikke knuffel

18. Niet meer actief

Melis: gewoon hier komen kletsen hoor als jij dat fijn vindt! Als iemand het niet leuk vindt leest hij/zij er maar overheen.
    Kan me goed voorstellen dat je ff een dip hebt.
    En dat dik voelen herkennen we vast allemaal, ik wel iig :oops:
    Blijf hier gewoon lekker kletsen hoor meis! Knuffel!

Nou, vandaag natuurlijk weer ontzettend veel aan Annika gedacht. Hopelijk krijgt ze veel kracht.
    Aan onze gedachten hier zal het niet liggen....

Ik heb goed nieuws en wil het niet meer voor me houden!

We krijgen een MEISJE!!!

We konden zowaar gister nog terecht voor een pretecho! Het was zoooo gaaf! En ze liet zich erg goed zien. Zal zo wat plaatjes in m'n album zetten.
    Nou, dit was het in een notedop, kan er uren over doorgaan :D

19. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Marieke, gefeliciteerd! Leuk joch, nog een meisje. En weet je, ik ken jou niet maar ik heb steeds heel sterk het gevoel gehad: bij Marieke wordt het ook een meisje. Grappig he. Ben benieuwd naar je echo. Geniet ervan he.

juni

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Yeah MArieke! gefeliciteerd met jullie meid! leuk!

Deel Deze Pagina