Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Leuk idee die hondenpootjes :D

Wat is het hier rustig trouwens....

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wauw berna wat mooi!
    Die kleuren zijn echt prachtig, lekker fris en jong!
    Leuke schilderijtjes ook, heb je die ergens gekocht? (ben ook nog op zoek naar zoiets...)

Ons kamertje komt nog lang niet. Maar goed ook denk ik, anders was ik daar veel te veel mee bezig. Komt lekker in de herstvakantie!

Marieke, flessen heb je ook nog helemaal niet nodig joh! Ik was er toevallig al over aan het nadenken, had laatst een artikel gelezen over flessen, vandaar. Ik ga ze ook echt nog niet kopen hoor!
    Ik zal eens zoeken of ik dat artikel nog kan vinden, dan zal ik het voor je inscannen.

3. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he dames,
    was ik ook nog weer even. Over de difrax flessen, die kunnen gewoon in een magnetron-sterilisator hoor. Mijn schoonzus gebruikte ook difrax flessen en ik heb haar magnetronsterilisator overgenomen. Dus kan gewoon hoor, ze heeft het bij 2 dochters gebruikt.

Maandag krijgen we "eindelijk" het kamertje. Tjonge, ik kan gewoon niet afwachten, echt erg.

Verder weinig nieuws onder de zon hier ( over zon gesproken, wat een HEERLIJK WEERTJE vandaag he?)

Berna, mooie kleurtjes hoor voor de kamer, hihi, kan erover meepraten! Erg leuke meubeltjes ook!

Anita, wat een prachtige echo, een stoere kerel. Stekt hij nou zijn tong uit op de foto? Lekker eigenwijsje al, heerlijk!

Toedels

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
  5. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Mooi nieuws Anita, dat is een mooi jongetje!
    Hier weinig nieuws, ga zo snel aankleden en opmaken voor het feest.
    Vannacht een afschuwelijke droom gehad over familieruzie en heb mijn hele lippen in mijn slaap stuk gebeten....
    Berna: mooi kamertje!
    Guppie: staat je buik er al? Ik ga zo even checken!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

deze info staat op het label van de s-fles, met andere flessen durf ik het niet zo goed te zeggen

7. ProudMum

spannend hoor marieke!

nee hoor, daar hoef je nog niet mee bezig te zijn! maarja, was toch aan het babyshoppen en die stonden toch op de lijst, dus ja dan gelijk maar meenemen. bovendien liggen ze heerlijk in de hand

8. ProudMum

Gefeliciteerd anita met je kereltje!

9. ProudMum

prachtig kamertje berna!

10. ProudMum

ja was erg vroeg offline gisteren. heb de griep te pakken en was helemaal emo gisteravond. het berichtje van Annika is me niet in de koude kleren gaan zitten. bij een ander topic hoorde ik ook nog dat een andere dame een miskraam heeft gehad. toen trok ik het even niet meer. dus heerlijk bij mijn ventje op de bank gezeten en lekker gejankt!

vanmorgen legde mike zijn hand op mijn buik en gelijk een reactie van onze kleine... helaas voelde mike het zelf nog niet maar dat deed mij toch weer goed. ben zo dankbaar dat het hier goed gaat!

wie gaat er nog wat leuks doen vandaag? wij gaan even buurten denk ik. voor de rest niks in petto

11. ProudMum

Kruidvat aanbiedingen!!!

:idea: Pampers, 2 pakken voor 16,50

:idea: Knoei doei doekjes 3 pakken voor 2,99

:idea: Bambino bekers en zuigflessen 25% korting

:idea: Digitale koorts thermometer 2,99 <staat op je uitzetlijst>

:idea: Disney knuffels keuze uit: Micky, Minnie, Donald, Katrien ,Goofy, Pluto, Winnie the Pooh, Tijgertje, Iejoor, Knorretje en Lollifant 4.95 <bij bart smit gezien voor 11 euro per stuk>

:idea: Snoopy rompers 2 voor 4.99

:idea: Snoopy pyama 4.99

12. anita1975

anita1975 Niet meer actief

dank je rox, heb je ook aanbiedingen van Dora...?
    mijn meisje vind dat zo leuk.
    Nou ik neem wel ff een kijkje bij de kruidvat, za hadden laatst ook van die knuffelkoeien, vind ik ook zo lief.

IK ben druk dit weekend, al neemt dat niet weg dat ik jullie vergeet en niet aan Annika heb gedacht.
    Vrijdag ging ik weg met de bus naar mijn werk en heb zelfs met mijn foon op het forum zitten lezen om te zien of er neiuws was.
    Weet iemand al wat....?
    Gister met het aquarium bezig geweest voor de kids, dus wat dingen veranderen in huis, Dus over 2 weken mogen de vissen erin.'smiddags nog ff weg geweest en 'savonds op visite bij mijn ouders. Lisa Louise had een ton met duplo mee dus die was lekker aan het spelen.
    Vanmiddag gaan we op verjaardag, mijn zus en haar dochter zijn jarig....

Trouwens Berna leuk kamertje, en leuke buikfoto.

Oh ja Anita, wat leuk een jongetje...gefeliciteerd met je mooie echo

hihi moet wel ff wennen hoor zie mijn naam soms staan maar dan is het niet voor mij...

verder ben ik alles ff vergeten, morgen ben ik er weer helemaal... :)

fijne dag vandaag, Liefs Anita

13. ProudMum

helaas deze week geen dora, maar houd het in de gaten voor je!

14. anita1975

anita1975 Niet meer actief

dank je....haha.
    laatst hadden een dvd van Dora (2 weken terug ofzo) en die krijgt ze op haar verjaardag. We hebben ook al een soort van puzzel gehaald...bij Toys R us, dus dat word weer een dora verjaardag

15. ProudMum

hahahhaha, leuk toch?

zal mijn best gaan doen voor je

16. Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie mannetje Anita!

Supermooi kamertje Berna!
    Ons kamertje komt pas begin november...

Ik ben ook nog helemaal niet met die dingen bezig Marieke. Maar het is wel handig dat de andere meiden hier nu alles uitzoeken, hoeven wij straks alleen maar hun advies op te volgen!

17. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    anita gefeliciteerd met je kereltje

berna mooi kametje hoor.

xxx

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Berna, wat een onzettend mooi kamertje!
    Nu heb ik meteen weer een ideetje erbij, zo die verf achter de radiator is mooi. Wilde eerst een want appelgroen maar bedacht vannacht dat ik dat toch beetje vel zou vinden bij dit kamertje dus wie weet doen we wel zoiets als jij maar dan dus in appeltjesgroen.
    Zal zo even een foto posten van de kamer die wij waarschijnlijk over gaan nemen (als het lukt want die van het wippertje kon ik ook niet kopieren).
    Mogen het voor 250 euro overnemen das volgens mij erg goedkoop.

Verder inderdaad voor heel weinig een kolf en flesjeswarmer van Avent overgenomen.
    Moet alleen even een nieuw massagestukje bestellen bij Avent, lijkt mij wel zo fris.

Anita wat een leuk jochie zit er in je buik!

Verder weinig nieuws vandaag, mannetje is gaan klimmen en dus heb ik het rijk alleen (onee wij natuurlijk, moet mevrouw wel meerekenen ;))

19. ProudMum

hihi mijn moeder heeft het ook niet meer over je of jij maar over jullie hihi

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Oke kamertje:

Deel Deze Pagina