wat ik me af zat te vragen. voor die gene die weten wat het geslacht is en het niet vertellen aan ouders en familie etc, hebben jullie ook dat ze zo zitten te gissen of overal wat achter zoeken? mijn moeder wel. Laatst nog voor ik wist wat wij zullen krijgen, heb ik mijn zusje kleertjes mee gegeven van mijn dochtertje. Maar woensdag gaf ik haar drie jasjes mee voor de winter, en dat was voor mijn moeder zo iets van he je krijgt een jongetje want ons kindje komt in januari en die van mijn zusje is van maart, ja die wordt dan 1 maar dat is dezelfde periode zegt ze, en dan kan die van ons het ook wel aan. Ja maar zie ik het dan nu verkeerd dat die van mij 14 maanden jonger is dan die van mijn zusje en die het jasje niet aan kan als zij het past. dus als ik een meisje zou krijgen en die die kleertjes of jasjes aan zou kunnen kan dat meisje van mijn zusje het niet meer aan.... zie ik het nou verkeerd. Ik word er gek van..... gisteravond begon ze weer, dus ik was later thuis en had zoiets van als ze nou nog 1 keer gaan vragen of zeggen, zeg ik gewoon als jullie zo graag willen weten wat we krijgen dan zal ik het nu gelijk vertellen. De naam weet ze ook al voor jongen en meisje en dat is heel raar gegaan, maar dit mag dan toch wel geheim blijven?
Om dit gezeur te voorkomen mag iedereen bij ons gewoon weten wat we krijgen haha ik kan daar dus helemaal niet tegen
nee ik ook niet maar ze weten dat ik het niet wil vertellen, maar ze zeuren zo...kunnen ze het dan niet begrijpen...?
Mooi kamertje missfrodo! leuke kleuren Wij vertellen het niet aan de familie, wil mijn man niet. Ze zitten gelukkig ook niet te gissen of te zeuren. De naam zou ik i.i.g. wel voor jullie zelf houden (mijn mening hoor), anders is er helemaal geen verrassing meer, toch?
Mijn moeder is ook zo nieuwsgierig en heeft haar eigen theorie. We krijgen volgens haar een dochter (toevallig klopt dat wel) want ik heb gezegd dat het in ieder geval geen kleine Frodo (onze kater) wordt en ja Frodo is een mannetje dus...... En zo heeft ze nog 101 van die logi dingen. Gelukkig zit ze niet zo te vissen.
Buikfoto staat in mijn album. Op deze pc zit geen bewerkingsprogramma, dus kon de was op de achtergrond en mijn natte haar er niet af snijden. Wij vertellen ook lekker aan iedereen wat het geslacht is. Heb ook geen zin in dat gezeur en wij zien geen reden om het geheim te houden. De naam wel, maar dat is meer omdat we dat nog willen kunnen veranderen als we dat willen.
Mooi buik Guppie en leuk shirtje btw! 8) Hier ook geen geheimhouding, als ze gaan gissen ga ik alleen maar gekke bekken trekken en krampachtig doen denk ik. Ik ben nogal een open boek, dus geen goed plan. De hele wereld mag weten dat we een meiske krijgen, hihi Ik heb gister trouwens een zw.broek gekocht, vrij laag, maar wel met band. Zit best goed, maar toch loop ik de hele dag te hijsen.... Hebben jullie dat ook?
Guppie mooie buik heb jij zeg! Marieke ik heb hetzelfde loop ook vaak te hijsen en de riemen van Mark pas ik eigenlijk ook niet meer Voor nog meer leuke schilderijtjes; http://www.tierelantijne.nl/