Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Hallo hier!
    Zal vandaag niet zoveel hier zijn, ben veel heen en weer aan het rijden voor mn vriendin.
    ze is 32 weken zwanger en heeft sinds gisteren weeen. Ze ligt nu aan de weeremmers en gelukkig helpen ze wel, alleen nu is de baby al wat aan het indalen en dat mag niet bij haar omdat ze perse met en keizersnede moet bevallen (ze is reumapatient geweest en heeft twee kunstheupen) Erg spannend allemaal, ik hoop dat haar beebje nog even blijft zitten... Ik ga weer ff wat dingen regelen voor haar.

o ja gefeliciteerd met de jongen! Wat is de tussenstand nu trouwens?

2. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik heb een vraag:
    Heb dus een 2de hands kolf gekocht en nou hoor ik net van iemand dat je, als degene van wie je hem hebt, een borstontsteking heeft gehad je die dan ook krijgt ongeacht hoe goed je hem schoonmaakt.
    Nu maak ik mij een beetje zorgen, maar is het niet zo dat als ik alle onderdelen in de steralisator doe het niet fout kan gaan?

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    miss frodo, ik zou het gewoon even de vk vragen. Ik ga er een huren bij de kraamzorg, die is ook al eerder gebruikt lijkt me ;)

Berna, die zijn ook leuk zeg! Ik was eerst van plan om zelf iets te maken, maar het werd niet echt naar m'n zin.

Heb net de geboortekaartjes besteld! Ik ga zo ook even een eigen uitzet lijst maken, van wat ik vind dat we nodig hebben.

Ben eigenlijk best wel moe. We zijn net terug van de zwemplas, heerlijk maar erg druk. De hond was helemaal hyper. Normaal lopen we altijd om de zwemplas heen, maar het ging me helemaal duizelen. Dat red ik echt niet meer!
    Ik verheug me er nu al op om dat rondje wel weer te kunnen lopen, maar dan met kinderwagen ;)

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    roxyrox, nog een vraagje; weet jij of de S fles wel in een flessenwarmer past?

5. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Miss Frodo: het is toch waarschijnlijk een kolf waar je wel zelf van die 'opzetstukken' op moet zetten? Die heb ik nl. zelf helemaal nieuw gekocht toen bij mijn zoontje, en die kosten maar een paar euro. Vond ik een fijner idee.
    Maar het lijkt mij een onzinverhaal van die borstontsteking eerlijk gezegd. Als je die opzetstukken gewoon goed steriliseert (net zoals je je flessen ook steriliseert deed ik dat, in de magnetron in zo'n speciale sterilisator) kan daar geen bacterie tegenop hoor!

6. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Dank je wel voor het meedenken.
    Lijkt mij inderdaad ook onzin maar je gaat toch twijfelen op zo'n moment.
    Ik heb ook zo'n speciale magnetron sterilisator dus dat moet goedkomen.

Hoor net dat we waarschijnlijk vrijdag het kamertje kunnen ophalen, dan moet het wel even tijdelijk bij een vriend gestald worden maar dan hebben we het in ieder geval in huis.

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Toch nog een foto kunnen vinden van onze luxe wipper!

8. Niet meer actief

Missfrodo, was helemaal jullie mooie kamertje vergeten!
    Ziet er echt leuk uit en een koopje! Gefeli :D

Wat een blije wipper zeg, leuk!

9. Niet meer actief

Ik ben net iets te actief geweest geloof ik :confused:
    Ben helemaal stijf en stram.
    Heb de tuintafel (teakhout) helemaal schoongemaakt/geschuurd en geolied.
    Pfffff.... Wat verandert er veel aan je lijf zeg! :rolleyes:

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

ik heb via marktplaats ook een borstkolf gekocht.
    ik kook m gewoon goed uit en dan moet ie toch helemaal schoon zijn.

ik zag nog leuke babykamers voorbijkomen.leuke schilderijtjes trouwens.

bij mij zijn ze ook nieuwsgierig en dat het een jongetje is mogen ze best weten.vind hetzelf ook superleuk.de naam krijgen ze pas te horen als de kleine geboren is.

gisteren de wieg in de slaapkamer opgehangen.
    kan niet wachten totdat de kleine erin ligt.

leuk wippertje missfrodo.
    zit een trilfunctie op of niet?
    mijn oppas had m volgens mij ook,haar zoontje zat er graag in.

wij zijn er wel uit dat we een grappig geboortekaartje willen maar verder zijn we nog niet hoor.

ga zo even lekker douchen :oops:
    lekker de hele dag in mijn badjas gelopen.
    daarna lekker pizza eten!

oh,die tip over vla eten tegen brandend maagzuur werkt wel.
    neem zo af en toe een paar hapjes en je voelt het gewoon wegtrekken.
    dank je wel

groetje kristy

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ja is inderdaad een wipper met een massagestand.
    Zou voor mij ook wel fijn zijn als mijn stoel dat had ;)

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    anita: gefeliciteerd met jullie mannetje en erg mooie echo!

Berna: mooie kamer!

Missfrodo: ook al zo'n mooie kamer.

Over het gokken naar het geslacht, wij hebben om alle vragen verder te verwijden besloten dat ik blijf volhouden dat het een meisje wordt en Luc blijft zeggen dat het een jongen wordt, we zitten dus gewoon mee te discusieren als het er over gaat. Verder heb ik op de site van onze uk een echo foto (van internet) gezet waarop ik aangeef dat het geslacht erop te zien is (moeten ze toch wel erg goed zoeken want er is werkelijk niks te zien!) Tot nu toe werkt het goed!

Guppie: mooie buik

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ow ja meliske gewoon blijven schrijven hoor. Als je er mee rond blijft lopen doe je je kindje in je buik geen plezier! en jezelf al helemaal niet, ik wil je zeker niet bang maken maar jezelf druk maken is niet goed! DENK AAN JEZELF en spui je verhaal hier niets zo geduldig als het forum!

14. Niet meer actief

@ citroentje
    Hahaha, das een goeie van die echo voor de familie, en dat er dan niks te zien is, lachen!

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier ook zo! alleen nu willen ze ineens ook de naam weten en vinden het lullig als ik het niet vertel! de kapster zei waar mijn moeder bij was ; je kan het toch in mijn oor vertellen? nou nee, je wacht maar af net als de rest!

:idea: Guppie, boeiend hoor die was! je moet die berg bij mij af en toe eens zien! alsof we daar van op kijken!
    en de fles past in de flessenwarmer. ik heb er een van avent

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wat een leuk wippertje zeg! Handig ook met trilstand lijkt me...
    Wij hebben overigens onze dommoo seat nog steeds niet, dus als je er een wilt... Er zit een behoorlijke levertijd op. 7 weken nu al.

roxyrox bedankt weer voor je antwoord!
    Wat brutaal eigenlijk van je kapster. Ik zeg er gewoon bij dat we het misschien nog veranderen, dan zeuren mensen ook niet echt door.
    Mijn leerlingen helpen dan namen verzinnen, maar ze hebben niet echt mijn smaak op dat gebied.

Citroentje, wat een goeie grap zeg! Ik kon eerst nog niet een wijs worden uit onze eigen foto van het gezichtje, laat staan dat iemand het geslacht kan zien!

Kristy, lekker toch zo's dagje! Ik had dat gisteren hoor...

Lefbekkie wat spannend zeg, dat verhaal van je vriendin. Ik hoop met je mee dat de baby nog lekker blijft zitten voorlopig!

17. ProudMum

hebben jullie dat nostradamus topic al gelezen in de lounge? lopen ze mekaar bang te maken met dat de wereld vergaat en de doden tot leven komen..... :rolleyes: wat nou als je gecremeerd bent?

18. Niet meer actief

@ guppie, wij hebben ook een domoo seat, leuk is die he!

maar dat wipstoeltje ziet er ook leuk uit, inclusief massagestand, wow!

19. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    vriendin dr weeen zijn gestopt, wel nog aan de remmers, morgen afbouwen dus wel spannend!

missfrodo wat en geweldig leuk kamertje! Echt super!

20. ProudMum

oh gelukkig lefbekkie! laat dat kleintje nog maar wat langer bij mama blijven!

Deel Deze Pagina