Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

die open ik al niet eens, dat is vragen om gezeur

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    aaaaaaahhhhhhhh er zit een balpen in de was.
    GRO_#%*)$#^*!_

2 shirtjes verpest, 1 (net nieuw!) van mij.
    Die andere (van Rinaldo) lekker een hele dure. Eigen schuld Grrrrrrrrr

3. ProudMum

Dylon halen. 1e hulp bij was ongelukken en Citin heeft ook een bepaald goedje wat je er op kan doen

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Balen guppie!

5. Niet meer actief

Onee, een balpen :confused:
    Killing!

Ja, er kan behoorlijk gebekt worden in de lounge.
    En dan vraagt men zich af waarom er oorlogen zijn :rolleyes:

6. ProudMum

het sterk het gevoel dat alle verassingen in de lijst meerendeel meiden zijn in januari....

7. ProudMum

doen we ook zo'n belboom oprichten?

8. Niet meer actief

Iemand wilde een tussenstand:

14 jongens
    10 meisjes
    12 verrassingen

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik ga niet op die balpenvlekken boenen hoor. dikke pech gewoon...

Wat vind je zelf van zo'n belboom of sms'en roxy? Ik heb er nog niet echt over nagedacht, maar als iedereen het graag wil zal ik geen spelbreker zijn!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik post hier wel als ik bevallen ben hoor
    1 keer puffen en hij is er :) :) :)

11. Niet meer actief

1x puffen? Pfff, ritsje open en klaar toch? :)

Ik denk dat ik hier ook snel post, ben nogal een junkie.... :confused:

12. Niet meer actief

Was het maar 1 x puffen ! haha
    even een klein vraagje, hebben jullie al wel eens last gehad van een harde buik?

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hoi allemaal

Hier ben ik weer even. Heb geen puf om op iedereen te reageren. Was afgelopen dagen echt super moe. Die drie uur op een nacht slapen van afgelopen maanden hebben er goed in gehakt. Werd vanavond zelfs pas om 20:00 weer wakker. Had het schijnbaar even nodig...

Harde buiken heb ik soms wel. Meestal na de sex (komt nog maar sporadisch voor), maar de laatste dagen ook af en toe als ik gewoon in bed lig of op de bank zit. Er zit geen regelmaat in, dus hoop maar dat dit oke is. Moet morgen naar de vk, dus dan vraag ik het wel even.

Ben trouwens bang om weer op de weegschaal te moeten daar. Mijn buik groeit en groeit maar. Het is net of ik al 35 weken zanger ben. Weet iemand of je nu ook geprikt gaat worden op suiker bij de vk? Ik hou niet zo van prikken, dus hou mijn hart vast voor morgen (zal dan wel weer aan de bloeddruk te zien zijn).

Verder trouwens leuke kamertjes gezien en heb nog even bij iedereen in zijn foto-album gespiekt. Leuk altijd om te doen! Hoop binnenkort ook wat foto's in mijn album te kunnen zetten. Ik ben zo onhandig met die stomme computer dat het me tot dusver niet is gelukt. Als ik op foto verkleinen druk hier links aan de zijkant gaat ie wel heel hard denken, maar verkleinen ho maar. Misschien dat ik mijn mannetje eens zo ver krijg dat ie me gaat helpen. Zou leuk zijn!

Ik ga nog ff forum lezen. Ik las net iets over Nostradamus in de lounge. Ben benieuwd waar dit op uit gaat lopen...

Vraag me trouwens af hoe het nu met Annika is....
    En met Melis ook. Zie dat ze niet veel meer heeft gepost afgelopen dagen...

14. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Ik dacht als de eerste 12 weken voorbij zijn zal ik vast niet meer veel meer op deze site komen, het wordt dus alleen maar meer :D
    Elke dag nu wel even een paar keer kijken als ik tijd heb.

Vandaag behang lopen afkrabben bij een vriendin die net de sleutel van haar nieuwe huis heeft gekregen. Mijn rug is daar niet zo blij mee merk ik, kan toch wat minder hebben.

Wat een leuk wipstoeltje zag ik voorbij komen.

Vrijdag met vakantie, ik heb zo'n zin!

15. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Gisteravond zoooo enorm genoten van de kleine wurm!

Hij is vanaf half 8 tot half 11 heerlijk aan het koppeltje duikelen geweest :)
    Wat is dat toch genieten... zucht...

Enne ik beval gewoon met de laptop op schoot dus plaats een berichtje zodra hij eruit is... hihi... (hoezo verslaafd?)

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Lekker is dat he Moonie

Hier ook harde buiken vooral smorgens had vanmorgen gewoon ook echt last van mijn buik voelde zo zwaar.
    Ik moet nu elke keer urine inleveren bij de vk voor suiker en eiwitten dus geen prikken.

17. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Haha met je laptop op schoot bevallen haha.
    Ik denk dat ik of snel zelf of manlief wel even laat melden wat en hoe!
    Nog spannende dingen vandaag?

18. 12309

12309 Niet meer actief

hoi!

Feest was gisteren erg gezellig. We waren pas om 11.45 thuis. Eer dat je dan slaapt......
    Marieke: bij lage zwangerschapsbroeken draag ik een bretel onder mijn trui. Zit veel lekkerder en dan hoef je niet zo te hijsen!
    Misschien heel blond maar wat bedoelen jullie met een belboom?
    Ik mis mijn mannen wel, we halen ze vannavond op, het is nu zo stil huis :(
    Fijne dag allemaal!

19. Niet meer actief

Hallo, nog snel even een berichtje,
    vandaag moet ik de hele dag werken vandaar!
    Mijn man heeft gisteren voor het eerst de kleine voelen schoppen, toen we in bed lagen!
    Leuk joh!
    Nou ik ga naar mijn werk, moet om half 9 beginnen, kheb nog 5 minuten,

20. ProudMum

:idea: Guppie, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit hoor. ik zal zelf ook wel posten zodra de weeen beginnen enzo. <voordeel van thuis bevallen hihi> bovendien kan ik altijd Mike of mijn moeder vragen om het te posten hier. Bovendien moet iedereen zijn telefoon nummer geven, kan me best voorstellen dat sommige dat liever prive houden..het is en blijft internet....

:idea: Anitadejong, heb nog geen harde buiken gehad voor zover ik weet.

:idea: busybusy, ik word pas met 27 weken geprikt zei de VK. maar iedere VK is verschillend natuurlijk. maar dan moet je nuchter komen lijkt me toch?

:idea: San, met die belboom bedoelde ik dat je zeg maar een van de andere meiden laat weten als de bevalling begonnen is en zodra je kleintje geboren is zodat ze het hier kunnen posten en de rest dus op de hoogte houd

Deel Deze Pagina