Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

van die zwitsal mama zooi word ik helemaal misselijk!

2. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    :) Dat nog net niet maar ik vind het gewoon echt niet fijn ruiken.

3. ProudMum

de baby producten van zwitsal vind ik wel lekker. vreemd..... hier staan de kasten ook al vol met zwitsal hihi

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Ik wil hier juist geen Zwitsal meer in de kasten ;)
    Dacht eerst dat het wel meeviel met de geur maar tis het gewoon niet voor mij.
    Denk dat ik maar Weleda ofzo ga gebruiken.

5. Niet meer actief

Hé meiden,

Ik heb Annika net gesproken op MSN. Haar zoontje heet Youri en de bevalling is heel vlot gegaan. Ze heeft haar zoontje nu bij haar thuis en hij wordt donderdag begraven... Ze heeft veel vrienden die langskomen en haar ouders zijn er ook iedere dag.

Ik denk niet dat ze nog op het forum komt, want ze had even genoeg van forums zei ze...

Heb haar wel gezegd dat iedereen hier heel erg aan haar denkt...

6. ProudMum

weleda is ook erg fijn spul. of Natusan

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    bedankt voor de info Linda.. is de oorzaak al bekend?

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

natusan is ook wel lekker hoor.
    Maar wat ga je nu doen met die Zwitsal die je al hebt?

9. anita1975

linda, fijn dat je wat gehoord hebt van Annika, kan me voorstellen dat ze even haar genoeg heeft van forums.

10. ProudMum

wat fijn dat het zo snel is gegaan. mooie naam, Youri. en ook wel prettig dat hij bij haar thuis is. zo kan ze nog even van hem genieten. zo zou ik het ook willen trouwens

11. kroonj

kroonj Lid

15 mei 2007
    50
    0
    0
    Chemisch Laborante
    Mijdrecht
    Hoi Dames,

Mijn man en ik speuren nog al graag op internet naat de laaste prijzen en de beste producten.

Nu hadden we gevonden dat de Alecto DBX-88 een goede babyfoon is. Dus we zijn opzoek gegaan wat het ongeveer kost. Bij de bestekeus.nl staat deze babyfoon voor 67.90 en dan krijg je er nog een gratis reistas bij. Bij de Baby dump kost dezelfde babyfoon 119.95 maar ze hebben de laagste prijs garantie.

We hebben de printjes meegenomen naar de baby dump en we kregen de babyfoon mee voor 65 euro omdat hun de reistas niet hebben. Dit scheelt toch 55 euro :confused:

We hebben daar ook een kinderwagen besteld maar we wisten nog niet wat de laagste prijs was. Maar als ik ergens anders toch nog de laagste prijs kon vinden dan kon ik het even door bellen naar het hoofdkantoor en dan kon ik het toch nog mee krijgen voor de laagste prijs.

Zo kan je veel geld besparen.

Groetjes,
    Jessica

12. ProudMum

dat scheelt weer een hoop geld!

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Anita, zoals ik al eerder poste ben ik op zoek naar iemand die wel blij wordt van Zwitsal ;)

Ben blij dat het naar omstandigheden goed gaat met Annika. Kan mij best voorstellen dat ze nu geen interesse heeft om hier me te kletsen. Dat lijkt mij in haar situatie erg pijnlijk.

Zie net dat Etos ook veel babyakties heeft dus daar ga ik zo ook maar even langs.

Moet echt iets gaan doen nu, schiet niet op met dat geforum ;)

14. ProudMum

pff en ik zit de tijd af te tellen tot ik naar mijn werk kan. schiet niet op zo. tegen de tijd dat ik op mijn werk kom ben ik kapot van het reizen en wachten

15. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Youri is inderdaad een mooie naam. Ik kan het ook wel begrijpen dat ze misschien niet meer online komt. Zou denk ik ook niet graag weer tussen alle zwangere meiden willen zitten als je net zoiets hebt meegemaakt.

Hier trouwens wel een zwitsal fan hoor! Ik gebruik nu de mama produkten en over een maand of twee haal ik voor de kleine ook alles van zwitsal. Dan maar hopen dat ie er niet allergisch voor is...

Zo'n belboom hoeft voor mij niet trouwens. Zodra de kleine er is laat ik het jullie zo snel mogelijk weten (helaas hier geen laptop die op schoot kan). Mocht ik voor die tijd al worden opgenomen (bijv. door hoge bloeddruk) laat ik mijn mannetje hier wel een berichtje posten voor jullie.

Van het weekend is trouwens het kamertje afgemaakt. Ik mis alleen nog gordijnen, maar er hangt sowieso een rolgordijn, dus dat heeft niet zo heel veel haast. Wilde eigenlijk dit weekend al foto's maken ervan, maar alle klusspullen staan er nog, dus ik ga even wachten tot het er weer netjes is. Zodra alles aan kant is maak ik wel een foto en dan hoop ik tegen die tijd dat iemand me kan helpen hem in mijn album te krijgen. Vind het zelf super leuk geworden. Lekker fleurig!

Ik moet nu even wat gaan haasten. Eten en douchen, want ik moet om half twaalf bij de verloskundige zijn. Hartje gaan ze wel kunnen vinden dit keer, want ik voel de kleine al een paar uur trappelen. Nu maar hopen dat mijn bloeddruk weer goed is.

Fijne dag nog iedereen, ik kom later weer eens kijken!

Ps: wie heeft dit verschrikkelijke weer van vandaag trouwens besteld? Wilde fietsen, maar pak straks toch maar lekker mijn autootje...

16. anita1975

ja dat had ik een beetje begrepen missfrodo, maar ga je het opsturen naar iemand dan en wat zijn de kosten en wat heb je haha. Ik heb ook al wat in huis maar weet zo ook niet wat het allemaal kost.

17. Niet meer actief

Misschien kunnen alleen de meiden die het fijn/leuk vinden om aan iemand hier te laten weten dat 'het' zover is, telefoonnummers uitwisselen. Maar dat komt wel als we iets dichterbij het einde zijn denk ik hahaha.

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mama bad en douchecreme
    Mama bad en douchecreme aangebroken
    Mama buikbalsem
    Mama buikbalsem aangebroken
    Mama bodygel creme
    Mama bodygel creme aangebroken
    Zachte creme
    Zeepvrije wasgel 400ml
    Babyolie 400ml
    Bodylotion 200ml
    Goedemorgen haargel
    Shampoo 400ml

Dit is wat ik allemaal heb en ik kan het best opsturen naar een liefhebber.
    Dan komt er wel 6,20 portokosten bij. Voor de spulletjes zelf hooef ik niet veel. Je mag me ook een kadobon opsturen om de verzendkosten en een beetje voor de produkten te dekken ofzo...Vind het gewoon zonde om weg te gooien.

19. 12309

12309 Niet meer actief

Marij: dat bedrag vind ik persoonlijk wel erg veel. Een nare streek naar mijn mening.....
    Ik bied mij bij deze wel aan om de belboom bij te houden en een ieder in te lichten over elkaars nummer. Ik ben toch pas de 21ste uitgerekend.
    Mijn mannetje is ook niet zo handig met de pc!
    Ik ben nu aan 't werk, de kinderen werken lief....

20. 12309

12309 Niet meer actief

diane: welkom!

Deel Deze Pagina