@Meliske: fijn dat je toch nog even komt gluren hier. En het is niet erg als je alleen maar over jezelf mekkert zoals jij dat noemt. Wij vinden dat je alle recht hebt om dat te doen! Leuk dat je je meisje zo vaak voelt. Hier laat de kleine ook steeds vaker van zich horen...
nou ik ga een poging doen om de pc kast uit elkaar te halen. ik heb de bovenkant er al af, nu de rest nog. dan naar boven slepen en dan mag mijn vriend me helpen om weer in elkaar te zetten. dat wil niet alleen. Dan kan de pc er weer in.
oh ja melis, fijn dat je even langs komt, en klagen of zeuren alleen over jezelf geeft niet hoor, wij hebben ook wel eens zoiets van ik schrijf wat maar geen zin om op anderen te reageren. Je moet doen wat je lichaam zegt en als jij veel in bed ligt is dat beter voor jou. Lekker dat je de kleine meid de hele dag door voelt bewegen, een hele geructstelling. wanneer moet je weer naar de vk?
Bedankt voor je reactie op mijn vraag. Ik ga haar dit ook vertellen...ik weet alleen nog niet hoe..aangezien mijn vriend en ik hebben besloten dat ik daar niet meer heen ga en dat ze er hier ook niet meer inkomt zolang dit gedoe bezig is...misschien moet ik haar bellen of smsen..Ze was immers ook niet erg subtiel toen ze mij voor het blok zette..
@Mariekepieke: zesde afspraak verloskundige op 9 oktober Ben vandaag weer bij de verloskundige geweest. Ben onderhand al 12 kilo aangekomen. De verloskundige heeft er niks van gezegd, maar ik vind het zelf erg veel. Toch eet ik niet anders als anders. Eigenlijk nog steeds heel gezond en snoep weinig. Ben bang dat ik aan het einde er zo'n 25 kg bij heb zitten Bloeddruk was trouwens weer erg hoog. Dit keer 150/85. Ze zegt dat hoge bloeddruk gewoon iets is wat bij mij hoort, maar ik maak me er wel zorgen om. Ben zo bang voor zwangerschapsvergiftiging... Met de kleine ging alles goed. Aan mijn buik te voelen ligt de kleine met zijn/haar hoofdje naar beneden. Dit scheen ook zo te zijn bij de 20 weken echo. Zelf had ik het idee dat het met de beentjes naar beneden lag, omdat als ik beweging voelde ik het altijd ver onder mijn navel voel. Is hij/zij blijkbaar toch aan het boksen ipv aan het voetballen Mijn baarmoeder is nu navel +4. Is dit niet al erg hoog? De uitslagen van de 20 weken echo waren goed. De kleine zit met alles (behalve met omtrek vh hoofdje) iets onder het gemiddelde, maar nog wel binnen de curves. Mama is ook niet zo groot, dus dat zal daar wel aan liggen. Volgende keer verloskundige is alweer over 3 weken. Wat gaat de tijd toch snel!
Ik zou haar gewoon even bellen. Je hoeft er geen lang gesprek van te maken, maar dan heb je het wel even netjes uitgelegd en kan zij kijken wat zij ermee doet. Ik vind het een goede beslissing om haar even aan de zijlijn te zetten. En inderdaad is ze zelf ook niet echt subtiel geweest....
fijn dat alles goed was busy...mijn baarmoeder zit ook al hoog hoor zag vanmorgen de kleine bewegen ver boven de navel. hoge bloeddruk ai....dat heb ik meestal aan het einde van mijn zwangerschap... en al 12 kilo...ik zal ook die kant op gaan al heb ik de vorige keer pas voor het eerst op de weegschaal gestaan....en wat ik voor die tijd woog wou ik nooit weten hahaha...
ik heb as donderdag de pretecho. ben benieuwd. onze hele kast hangt vol met jontgenskleertjes en dadelijk krijg je ineens te horen dat het een meisje is. gelukkig heb ik al bonnetjes bewaard en alle prijskaartjes er nog aan zitten. maar ik zie me niet met 20 tassen door de stad lopen om alles terug tebrengen. wel spannend hoor. bij onze pretecho zit ook een gezondheidscheck bij, dan wordt er hetzelfde gedaan als de pretecho ben benieuwd. ik wens annika heel veel geluk met de toekomst en ik hoop dat ze het ooit een plaatsje kan geven. diane ook welkom hoor ik ga voor een ziekenhuisbevalling. ik ben nu 6.5 kilo aangekomen. busybusy fijn dat alles goed was. meliske je zeurt helemaal niet. gewoon alles van je afschrijven. dat scheelt vaak al veel. ik zag dat de meisjes al een aardige inhaalslag hebben gemaakt. ook ik ben benieuwd naar wie dadelijk in januari als eerste gaat bevallen. xxxx
bedankt meiden! busy, volgens mij is n+4 gewoon goed. Misschien ietsje aan de hoge kant, maar ik zat de vorige keer ook al op n+1, dus zal volgende week ook wel zoiets zijn als bij jou. als je VK er niks over heeft gezegd zal het wel goed zijn. anita, maandag moet ik weer naar de VK. Heel raar, wanr de vorige keer bij danischa moest ik met 25,4 weken naar de VK, dat was op een maandag, toen was alles prima en een paar dagen daarna is ze overleden. Nu moet ik volgende week maandag, dus ook een maandag en ook met 25,4 weken naar de VK! Brrr....dat benauwd me wel een beetje....
Hoi! Ik ben ook rhesusnegatief! Er is hier jaarmarkt, uiteraard mooie kleertjes gehaald voor de kleine uk. Streepjes: ik zou haar denk ik opbellen en vertellen dat wat jou bertreft het contact niet meer hoeft en je verder er klaar mee bent vanwege persoonlijke redenen. Jouw gezin is nu eenmaal no 1! En daar heeft zij zich maar bij neer te leggen! Het klinkt n.m.i. dat ze misbruik van jouw aardige karakter heeft gemaakt. Meliske: fijn om weer wat van je te horen! Misschien een idee dat Lefbekkie was het geloof ik en ik de belboom doen, aangezien jij aan het begin uitgerekend bent en ik de 21ste. Ik ga nu weer werken. Oja linda moest nog aan je denken, heb op de jaarmarkt hier heerlijke kruidnootjes gehaald, lekker smullen vannavond!
Ik wilde mijn gewicht ook nooit weten en vind het dan ook killing dat je iedere keer bij de verloskundige op die stomme weegschaal moet (al heel mijn leven mijn grootste vijand). Had al wel het idee dat er een fiks aantal kilootjes bij waren gekomen, maar 12... Heb nu ook al een buik alsof ik 35 weken zwanger ben. Volgens mij val ik straks voorover als ik door moet lopen tot de 40 weken...
kan ik me voorstellen melis dat je dat benauwd, krijg je nou trouwens niet extra echo's om te kijken. Het komt voor jou allemaal ook zo dichtbij nu en je bent er wel mee bezig natuurlijk.
Mijn onderdruk was vorige keer ook 85, bovendruk volgens mij 140. Bloeddruk gaat bij mij iedere keer een stapje omhoog, dus ben benieuwd hoe ie donderdag is. VK zei tegen mij dat het nog niets was om me druk over te maken...
Anita je hebt een pb. Meliske, fijn dat je weer even iets laat horen. Enne das gen zeuren hoor wat je doet, kan het heel goed begrijpen dat je er vel mee bezig bent zeker nu. Marije, (volgens mij was jij het), zou inderdaad vragen of het voor minder kan en het anders weer op laten halen. Misschien hard en onaardig maar dat is zoveel geld aan familie vragen ook. Streepjes, inderdaad proberen te zeggen waarom je geen contact wil. Kan begrijpen dat je daar absoluut niet op zit te wachten. Was net onderweg naar AH en besloot even bij een vriendin langs te gaan, daar kreeg ik een lading lakentjes en een badjasje mee en toen kon ik met mijn spullen niet meer naar AH. Nouja is ook niet zo erg. Nog wel bij Etos rompertjes gehaald met boerderijdieren en een pyamaatje. Straks maar even bij de Vomar boodschappen doen, is wat dichterbij dan AH en moet toch eten hebben.
Fijn dat je er weer even bent Meliske sterkte deze dagen/weken... ik zit te twijfelen van het weekend mooie fiets gezien ( gazelle orange)niet meer in mijn maat nu kan ik wel het 2008 model krijgen kost maar 75 euro meer kost me dus 700 euro en dat vind ik heeeel veel geld voor een fiets. Maar ja heb wel een goede nodig en krijg 40% terug van mijn werkgever dus dat scheelt weer dan... denk denk denk haha