hier ook.... ik had het laatst met mijn eigen site... die deed het niet en op de laptop wel.. pc opnieuw opstarten en klaar hij deed het weer....
O Mark heeft een even goede fiets gevonden voor 500 euro scheelt weer haha wat een druilweer moet gewoon de lampen aan doen
Das wel erg lekker ja, maar daar houdt Roy dan weer niet zo van... Hmmm maar ikke vind het wel erg lekker!
Das een van mijn favoriete maaltijden. En sinds ik een nieuwe manier van klaarmaken heb vind Jan ze ook geweldig en komen ze dus vaak op tafel
ow zwitsal! ja lekker! jammer, anita is me voor.... helaas pindakaas! Linda, wij eten wraps met kip en sla. heel erg lekker. gewoon van die grote tortilladingen, even opwarmen in de magnetron. Kipfilet in stukjes snijden, lekker marineren (liefst met japanse marinade van de silvo mmmh) en bakken. de warme tortilla insmeren met een dun laagje paturain, kip erop, ijsbergsla erop, geraspte kaas iets erover, dichtrollen en creme fraiche erbij eten. heeeeeeeeel lekker! 8) Berna als je een goede fiets nodig hebt omdat je elke dag fietst zou ik zeker een investering doen (en 40% van je werk terugkrijgen is super!). streepjes, ik zou ook opbellen en zeggen dat je het contact wil verbreken omdat je vanuit jouw normen en waarden niet achter zwart werken staat, en het bij jou niet goed valt dat ze liegt om jou zover te krijgen dat je haar ophaalt. ze is zelf verantwoordelijk (zeker als ze al 2x een waarschuwing heeft gehad voor zwart werken) voor de keuzes in haar leven. ik sluit me aan bij wat iemand al zei, vriendschap moet van 2 kanten komen. en ik denk ook dat je op een zelfde soort manier in het leven moet staan (zelfde normen en waarden, zeg maar principes) wil je een echte hechte vriendschap kunnen opbouwen. ik heb ook 2x een erg intensieve vriendschap beeindigd vanwege principeverschillen (1e x was een vriendin die ineens zwaar christelijk werd, niks mis mee behalve dat ze een hele goede vriend van me zwaar beledigde en nooit meer wilde zien alleen omdat hij homo is, 2e x een vriendin die ineens ww ging trekken en expres weigerde te solliciteren omdat ze vond dat ze recht had op die uitkering nu ze premies had betaald.... ze werkte echter nog maar kort en kon prima allerlei banen aannemen.) beide dingen ging zo onwijs tegen mijn principes in en bovendien was het natuurlijk niet alleen dit incident, maar een levensinstelling die zo tegen alles inging waar ik voor sta, dat ik besloten heb die vriendschappen te beeindigen. heb er wel verdriet van gehad (Veel zelfs) maar ben blij dat ik eerlijk naar mezelf ben gebleven! marije, ik vind het echt shocking om te horen dat je eigen familie 1000 euro vraagt voor een tweedehands babyuitzet! ik vind zowiezo dat als ik spullen heb die ik niet gebruik, mijn familie ze zo mag meenemen (zonder te betalen) maar als je dan al geld wilt hebben, dan wil je in elk geval NIET beter worden ten KOSTE van je familie. ik schrik hiervan! ik zou ook eerlijk zijn, zeggen dat je het goedkoper hebt gevonden en alles terugbrengen....... hoe moeilijk ook. zij lichten jou op! jij niet hun! vandaag voor het eerst een halve dag gewerkt. heerlijK! wel erg druk vanmorgen, dus heb de hele middag op de bank gehangen. moet nog leren dat ik echt ene paar uurtjes ga slapen smiddags, dat vind ik echt moeilijk! ik ben blij te horen dat annika haar bevalling zo spoedig is verlopen en dat ze haar mannetje nu thuis heeft. kan me voorstellen dat ze geen zin meer heeft in forums trouwens. vind het zwaar k*t dat ze hierdoor heen moet! melis, fijn je weer te zien hier! ik duim ook voor je maandag, en vooral die week erna!
ha was ik ook weer even. ben even de stad in geweest voor beits en ik MOEST ook nog ff naar de Hema, hahaha. Wat een vreselijke winkel is dat toch ook, je KAN daar gewoon niet weg zonder iets te kopen. hahaha...Ik geloof dat ik mezelf maar een Hema-verbod op ga leggen de komende weken. Ohhhh ik heb zo'n schattig, stoer tuinbroekje gekocht. Er stond gewoon met koeieletters opgeschreven KOOP MIJ! Tja.... dan heb je weinig keus toch? hihihi Ik ga nu ff op marktplaats kijken, zodat ik dat kamertje aan mijn schoonzus kan laten zien vanavond. Heb er ook met mijn vader en moeder over gehad vanmiddag en die vonden het ook echt veel te gek. Nu Edwin nog overtuigen, dat we er echt wat van moeten zeggen (hij vindt alles erg snel goed, erg vermoeiend af en toe). Daarom ga ik nu maar even vergelijkingsmateriaal zoeken om hem te overtuigen. Wordt vervolgd. Meliske wat fijn om weer even iets van je te horen meid! Kan me voorstellen dat dit erg zware weken voor je zijn. Ik hoop dat je maandag weer positief nieuws krijgt. Kun je trouwens niet vragen of je de komende weken wat vaker kunt komen voor een check-up? Al is het alleen maar voor jouw geruststelling? Meid, doe je verhaal maar lekker hoor, zoals je ondertussen al begrepen hebt, heeft niemand hier daar problemen mee. We begrijpen allemaal heel goed dat het voor jou extra moeilijk is nu. Voor de rest ben ik het even kwijt. Ik ga nu snel ff surfen. Later! Liefs Marije
Hmmm dat klinkt ook erg lekker Marij! Maarre creme fraiche erbij eten... Dat eet je er toch niet zomaar bij of wel? Of zeg ik nou iets stoms? En het hoeft niet meer in de oven dan of zo?
marij, mmm dat klinkt lekker die wraps! smakelijk! marije, dank je voor je liever woorden! ikke moet dalijk met me hondje naar de dierenarts. heeft ie altijd gehad, als we gaan wandelen en we komen toevallig onderweg mijn ouders met hun 2 honden tegen, dan maakt mijn hondje zich zoooo druk van blijdschap, dan maakt ie een heel gk geluid, lijkt wel ademnood ofzow. nou ja niks aan het handje. Maar nu doet ie het sinds een paar dagen, iedere dag, met regelmaat, ook als ie thuis ligt te slapen begint ie ineens dat geluid te maken. hij heeft het dan zoooo zwaar. Iemand misschien enig idee wat hij heeft? hieronder ene filmpje als ie zo doet: http://img532.imageshack.us/my.php?image=1002132zz0.flv is met geluid...
Geen idee Meliske! Kan het niet zo heel goed horen, maar kan het niet zijn dat ie moet overgeven of zo? Onze hond gaat dan altijd wat gras eten en dan maakt hij ook van die rare geluiden en kokhalzingen en dan komt het er allemaal uit...