Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee dit heeft ie al een paar dagen, en overgeven hoeft ie niet. Hij maakt ook geen zieke indruk, eet goed.

2. Niet meer actief

Zou idd ook even naar de dierenarts gaan. Maar als ie verder geen zieke indruk maakt en goed eet, zal er wel niet veel aan de hand zijn hoor!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Meliske ik denk kennelhoest

4. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    ik herken het niet, melis? ik zou ook even naar de dierenarts gaan!

Linda, je doet de wraps in principe niet in de oven, maar dat kán wel als je dat lekker vindt. dan natuurlijk de opgerolde wraps bestrooien met kaas en even grillen voor een krokant korstje...

de creme fraiche moet eigenlijk sour creme zijn (sorry). ik heb die altijd van blue band culinaisse (lekker mager). de combinatie is ontzettend lekker! probeer maar eens!

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey melis, ik weet niet wat het is maar zou indd ff naar de dierenarts gaan, wel lief hondje trouwens.

marije succes vanavond...hoop ook dat je edwin hebt kunnen overtuigen.

wij hebben rode kool gegeten.
    de pc ook alwer boven nu moet ik hem nog aansluiten en dan kan alles weer zo'n beetje in de kast.
    Straks nog een een tv bekijken en evt mee nemen.

dus als ik er niet ben, ben ik druk....

gr anita

fijne avond....

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wat hebben jullie veel gekletst vandaag :confused:
    Zal mijn best doen om overal op te reageren.

Marij, ik vind het een hoog bedrag, zeker voor familie. Ik zou persoonlijk zeggen laat maar, dan koop ik het wel nieuw. Ik zou eerder 500 euro vragen ofzo (hoewel ik persoonlijk het gewoon weg zou geven).

Miss frodo, aaah een aambei! Dat is echt mijn grootste angst, lijkt me vreselijk! Of valt het mee?

Ik ben ook rhesus negatief en zou met 26 weken een spuitje krijgen en misschien nog na de bevalling.

Kristy de hik, dat lijkt me leuk om te voelen zeg! Ben een beetje jaloers ;)
    Ik moet mijn broeken ook nog aardig ophijsen, al deed ik mijn spijkerbroek vanmorgen wat losser. De band aan de bovenkant zat vrij strak.

Linda, bedankt voor je update over Annika. Heel droevig voor ze, maar mooi dat ze het af kunnen sluiten. Wat lijkt me dat loodzwaar zeg!

Streepjes wat een rot situatie zeg! Ik zou persoonlijk gewoon zeggen wat op je hart ligt. Ik heb een paar keer soortgelijke situaties meegemaakt. Hoewel het niet leuk is, of moeilijk om de waarheid te zeggen, vaak heb je er zelf het meeste aan.

Meliske, wat fijn om wat van je te lezen! Ik heb veel aan je gedacht de laatste dagen.
    Ik denk ook dat je hond kennelhoest heeft. Die van mij heeft dat een paar maanden terug gehad.

busybusy kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je bloeddruk. Je kan er wel iets aan doen door op je eten te letten, maar verder ook niet. Miss hoort die bloeddruk gewoon bij jouw zwangerschap.

Berna, ik zou die fiets gewoon doen hoor. Ik heb net een nieuwe (ook fietsplan) en er is niets fijner dan een goede nieuwe fiets!

Marije, leuk zo'n tuinbroek met koop mij op de voorkant, hahaha! Ik zie het al helemaal voor me ;)

Nou hehe ben er doorheen.
    Ik heb vandaag lekker gewerkt, maar thuis meteen een harde buik en daarna buikpijn. Is nu eigenlijk pas over. Hebben jullie ook wel eens buikpijn? Ik maak me daar eigenlijk wel een beetje zorgen om.

7. Niet meer actief

Echte buikpijn heb ik niet, vandaag wel erge bandenpijn, maar dat voelt anders!
    Ik heb het wel vaak na een dag lang werken.

Meliske, ben je al bij de DA geweest met je hondje?

8. Niet meer actief

Zo, nog even gauw voor de yoga...

Werken was op zich wel leuk om iedereen weer te zien en te vertellen van onze kleine meid. Maar aan de andere kant wel weer saai (ben werk nogal zat). Je zit gelijk weer in de sleur....

Ik moest wel lachen om het yoga verhaal van Mamasu geloof ik.
    Ik lag daar bij de proefles ook op de grond te bedenken wat ik nog moest kopen, hoe laat ik moest werken etc. En zij maar praten over je stress laten wegvloeien de aarde in onder je :confused:
    Best wel zweverig dus! Maar goed, ik ga het nu 4 weken proberen en dan kijk ik of ik ermee doorga of toch een moderne versie van zwangerschapsgym ga proberen.

Melis, gezellig dat je er weer bent! Ik ga ook aan je denken hoor.... Kun je niet wat vaker naar je vk volgende week?
    Of misschien wat vaker naar je angelsound luisteren?
    En gewoon hier je zorgen neerplempen hoor!

Nou, ik ga zo zweven, tot later....

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marieke succes op yoga

Guppie welke fiets heb jij dan?

10. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    He Meliske fijn weer wat van je te horen! Ik denk aan je volgende week en het komt vast goed, je meisje laat al weten dat je je niet zo druk moet maken door veel van zich te laten horen haha!

Ik was van de bel ja zeg maar haha.
    Eerste deel niet nee want dan moet ik zelf bevallen haha.
    Groeit hier als kool, slechte dag vandaag steken, harde buiken en gewoon aan het zeuren. Ik heb sinds vorige week ook last van aambeiden, echt niet om vrolijk van te worden zeg maar.
    Daarnaast zit ik ff niet zo lekker in mn vel.zwangerschap althans de gevolgen daarvan leggen nogal druk op onze relatie opt moment. (niet het feit dat ik zwanger ben hoor!) Ik mis alleen verschrikkelijk de intimiteit die ik zo nodig heb zeker nu en die hij gewoon eigenlijk sinds 2 maanden zwangerschap niet meer kan geven.... Af en toe grijpt me dat gewooin heel erg aan en ik voel me schuldig als ik droom over vreemdgaan en zo, terwijl dat echt wel het laatste is wat ooit in me op zou komen...
    Nou ja goed laat maar, ik ga ff afwassen en mn bedje denk opzoeken zal jullie er nie tmee vermoeien.

Wat gaat het ineens toch hard, nog maar 10 weken werken haha! Waarvan nog 1 week vakantie ook haha!

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Lefbekkie lastig zeg.. meestal hoor je het anderom
    sterkte ermee qua intimiteit kan ik ook niet wachten tot de beeb er is hoor pff tis er wel maar toch anders...

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lieve meiden, bedankt allemaal voor jullie reacties.

Ze noemen het ''reverse sneazing'' vertaald: achteruit niezen! Niks ernstigs, er staat dan even een klepje in de luchtwegen de verkeerde kant uit.
    normaal heeft ie er af en toe last van, maar nu is keeltje iets gezwollen en dan heeft ie er veker last van. Heeft antiobiotica spuit gehad en een kuur voor 10 dagen en dan moet het over zijn.

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie reacties!
    Ik ben weer gerust gesteld!

13. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Meliske gelukkig valt het mee! berna ja meestal is het andersom, maar bij ons is het vanaf het begin al zo geweest, al voor de zwangerschap zeg maar. Niet dat ik zo'n beest ben hoor haha...maar hij heeft gewoon geen of nauwelijks behoefte...en kan dan ook geen zin maken om het maar s zo plastisch uit te drukken.
    Maar goed ik ga nu echt ik blijf achter de pc zitten zo haha.
    tot morgen

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lefbekkie, sterkte meis, probeer er ook met je man over te praten hoor.
    mijn vriend is ook altijd wel zo. Ook voordat ik zwanger was wilde ik altijd meer als hij. Terwijl ze altijd zeggen dat mannen wel 100 keer per dagen willen ;)

15. Niet meer actief

Meliske, fijn dat het niets ernstigs is met je hondje!

16. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    marije: Wij hebben een nieuw kamertje, combi wagen en alle toebehoren en wij zijn nieuw net iets meer als €1000,-- kwijt.........Nu hebben we niet het duurste kamertje maar ja mooi is goed vinden wij. Ik vind dus €1000,-- voor een 2e hands kamer en van familie notabene wel duur.

Diane: welkom

Meliske: zal aan je denken. en fijn dat je er weer bent.

Hier vanavond tomatensoep op (vers gemaakt door mijn mams, het recept van mijn oma hmmmmmmm)

17. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Bener weer eventjes, duik zo lekker de bank op met mike!

:idea: San, laat mij maar weten wanneer ik mijn nummer moet geven, dan pb ik hem wel.

:idea: Marieke, veel plezier bij yoga!

:idea: Streepjes, ik zou gewoon eerlijk tegen haar zeggen dat je er niet van houd dat mensen tegen je liegen en je daarom het contact verbreekt.

:idea: Meliske, ben blij dat je weer wat laat horen meid! wat fijn dat je je kleine meisje voelt trappelen, weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met je!

:idea: hier macaroni gegeten vanavond

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    citroentje, jaaaa die recepten van oma's zijn errug lekker he ;)

roxyrox, fijne avond met je mannetje op de bank!

19. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Bedankt voor alle tips, ik heb haar gebeld en het verteld...ze belde me alleen gelijk 2 keer weer op, maar ik heb niet meer opgenomen.
    Ik had haar ook gezegd niet meer te bellen.

Aan de ene kant vind ik het sneu, maar ik vind het gewoon eng dat ze me zomaar in zo'n situatie meesleurde en dat terwijl ik van te voren niets er van af wist...
    Ik volg gewoon mijn hart en die ligt toch echt bij mijn gezin!

Nog even----->1000 euro voor een tweedehands kamer is belachelijk duur hoor!
    Ons kamertje is ook tweedehands en kostte ons maar 200 euro...dan blijft er wel nog 800 over voor een leuke kinderwagen en leuke baby spulletjes!

20. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    melis, fijn dat er niets ernstigs aan de hand is met je hondje!

streepjes, wat goed dat je al hebt gebeld! echt knap van je, en ik denk echt dat dit het beste is wat je had kunnen doen! je gezin is inderdaad het allerbelangrijkst!

meiden, duik zo mijn bedje in! tot morgen!

Deel Deze Pagina