Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    streepjes, wat knap van je dat je gebeld heb!

marij, slaap lekker!

2. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Dank je!
    En slaap lekker!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna, ik heb een batavus diva. Lekker stevige fiets en zeker een goede fiets voor kinderzitje/buggy.
    Ik heb de diva genomen omdat er geen handremmen opzitten, die gaan vrij snel stuk bij ons in de fietsenstalling op het werk. Je hebt ook nog de bolckbuster, die is met handremmen en 50 euro duurder.
    Mijne heeft wel een barokprintje, waar ik een beetje op gevallen ben.

Streepjes, knap dat je al gebeld hebt!

Lefbekkie, hier is het ook anders hoor. Ik ben best veel met mezelf en mijn lichaam bezig. We vinden het allebei wel prima zo en hebben er genoeg vertrouwen in dat het weer helemaal goed komt.
    Ik heb meer moeite met rommel in huis en klusjes die uitgesteld worden. Ik wil straks een goed voorbeeld geven, discipline e.d. en dat moet dan nu ook al prefect zijn. Daar hebben we dan wel eens woorden over.

Ik ga ook naar bed, pfff morgen pas dinsdag bleh!

4. Niet meer actief

Hoi allemaal

We zijn weer terug van vakantie! Vanochtend om 7uur waren we thuis en heb ff 3 uurtjes geslapen en zit met laptop in bed en probeer mn ogen nog even open te houden hihi
    Even snel wat gelezen over Annika. Wat erg zeg! Verder nog niks over dr bekend? Oorzaak bv?
    Onze vakantie was de eerste 4 dagen heerlijk, en toen was mn kuurtje voor de "blaasontsteking"afgelopen....Dag erna meteen weer harde buiken en veel plassen. Mn moeder gebeld en die weer de Ha voor de uitslag van de kweek. Bleek dat die er nog niet was dus Ha ziekenhuis gebeld en die zeiden doodleuk dat ze mn urine kwijt waren!
    Dus zit ik daar weer met klachten en niks kunnen doen :S Dus de rest van de week alleen bij het appartement op het strand gezeten en niks gedaan, zo ging het nog wel. Vandaag meteen weer naar Ha en weer diezelfde medicijnen gekregen maar nu iets meer en weer een kweek naar ziekenhuis en dus weer een week afwachten pfff
    Nu maar hopen dat de medicijnen snel aanslaan zodat we van deze week nog volop kunnen genieten, want heb nu advies gekregen om heel rustig aan te doen om de harde buiken tegen te gaan.

Ik las nog iets over beebiesite wij hebben er ook 1 al van begin af aan, wie t leuk vind om te lezen moet maar even pb sturen.

Morgen mogen we weer naar de vk benieuwd wat die van dit alles zegt.... en zaterdag weer pretecho!

Nu ga ik echt slapen al van gisterochtend 10uur wakker, nog maar 3uur geslapen...
    Truste!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Welkom terug mss9
    Slordig zeg dat ze het kwijt waren! Ik hoop dat er nu snel wat aan gedaan wordt voor je!

Ik ga naar bed mijn rug kan niet meer maandag naar de fysio heb al een afspraak

tot morgen meiden!

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    pfffff he dames,

moet ff weer mijn gal spuwen. We komen dus net terug van mijn schoonzus. Ze was hevig verbaasd dat we het teveel geld vonden, ze hadden het zelfs nog naar beneden afgerond. Ik heb haar verteld dat we hetzelfde kamertje voor 200 euro op marktplaats konden kopen. "Tja dan had ik het net zo goed zelf op marktplaats kunnen zetten" zegt ze ook nog, dom wijf! (sorry voor de harde taal, maar zo denk ik nu dus helemaal over haar) Ik vroeg haar dus of ze dus aan ons meer wilde verdienen dan aan een vreemde. Nee natuurlijk niet, we hebben het toch naar beneden afgerond!. Ik vertelde dus dat de kinder/ wandelwagen voor 150 euro op marktplaats stond en dat dat samen dus maar 350 euro is in plaats van 1000. En dat scheelt me gewoon teveel. "Nou, doe dan maar 800 zegt ze." Ik zei dat we samen besloten hadden dat we niet meer dan 750 euro wilden betalen en dat het anders maar gewoon niet door moest gaan. "Nou dat zal ik dan maar even overleggen" Uiteindelijk gingen ze dus wel akkoord, maar ik heb er wel zo'n dikke sik van, dit doe ik dus ook never nooit niet weer. Het is dat ik mijn zinnen al helemaal op het kamertje had gezet, en dus eigenlijk ook niet meer wil wachten op wat anders, anders had ik de boel allang laten staan daar. Maar goed, ik weet dus wel dat zij nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer wat van me krijgt! ALLES zal ze betalen, tot op de laatste cent.

Hehe, dat lucht even op. We hebben het kamertje hier nu in de garage staan en zal ik jullie niet meer lastig vallen met mijn familiefetes, haha, want daar kan ik wel een boek over schrijven als ik eenmaal bezig ben.

Meliske, onze bobby heeft dat ook altijd als hij erg enthousiast is. De DA van ons zei dat het een soort van hyperventilatie is, niets aan te doen.
    Oh ik lees ineens dat je al geweest bent *schaam*. Fijn dat het allemaal meevalt.

Streepjes, knap van je dat je haar gebeld hebt en haar duidelijk hebt gemaakt wat je van het contact vindt! Hoop dat ze je snel met rust zal laten.

Wat zijn we toch goed bezig geweest vandaag he?!
    NOu nu lekker slapen want ik ben echt bekaf van al die opgefoktheid vandaag. Mijn kereltje heeft me trouwens wel goed aangemoedigd toen ik mijn schoonzus haarfijn vertelde wat ik ervan vond. Het ontbrak er nog net aan dat je een stemmetje van binnenuit hoorde met "hup mam, hup mam" Hihihi volgens mij was ie flink aan het juichen met de vuistjes om zich heen. Zou wel eens willen kijken hoe die deed.

Nou ik ga nu echt stoppen, want ik brei er zo weer een heel verhaal aan vast.
    Trusten dames! En bedankt weer voor jullie luisterend ooG, hihi.

Liefs Marije

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Nou Marije, gelukkig heb je dat gesprek weer achter de rug... Blijf het - net als de anderen- achterlijk veel geld vinden om te vragen aan familie. Maar goed, het is nu gelukkig uitgesproken en ze weet tenminste hoe jullie erover denken....

Ik heb trouwens weer een foto van mijn buik in mijn album gezet! Hij wordt al iets minder 'bescheiden', vinden jullie ook niet? Hoewel iedereen nog steeds roept dat ik zo'n lief klein buikje heb voor deze zwangerschapsduur... Ach wat er niet aankomt hoeft er ook niet af, en ik weet ook dat het de laatste weken erg hard kan gaan!

8. Niet meer actief

Mamasu, mooi buikje inderdaad!

Nou Marije, wel ontzettend jammer dat het zo moet gaan zeg! Hou je toch een beetje een wansmaak aan het kamertje enzo over lijkt mij.
    Vind 750 nog steeds veel geld, maar ja, kan me wel voorstellen dat jullie het zo gedaan hebben.
    Vind het wel erg vervelend voor jullie! Goed dat het uitgesproken is :D

Streepjes, goed dat je het gezegd hebt! Altijd je gevoel volgen hoor!

Nou, ik ben weer naar yoga geweest, maar ben bang dat het niet echt mijn ding is. Heb hierna nog 3 lessen, maar denk dat ik daarna iets anders ga doen....
    Kreten als: wortel schieten vanuit je stuitje naar de aarde etc. word ik een beetje kriegel van :oops:
    En dat geforceerd buikademhalen kan ik thuis veel beter.
    Nou ja, ben een beetje negatief, misschien verandert het nog, maar ben bang van niet. :rolleyes:

Zijn er hier al dames bekend met samen bevallen?
    Ben daar wel nieuwsgierig naar. Het leek mijn mannetje nogal intensief, 2 uur per week ofzo?

Over sex enzo, moet zeggen dat ik het nu eigenlijk veel leuker vind. De frequentie is niet zo heel vaak, maar de kwaliteit is wel goed zeg maar :oops:
    Het is nu geen 'moeten' meer. Klinkt beetje suf, maar we zijn 11 maanden bezig geweest om zwanger te worden, heb getemperatuurd, bewust rondom de vruchtbare dagen 'geklust' en uiteindelijk toen ik het wat meer losliet en de thermometer de deur uit heb gegooid was het raak. Zo zie je maar weer.
    En nu is het weer gewoon voor de lust zeg maar, hihihihi :oops:
    Dat was er tijdens die 11 maanden ook wel hoor, maar was toch anders.

Zijn er hier die geen zwangerschapscursus gaan doen? En waarom?

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Goed van je Marije! met 750 euro mag ze nog heel blij zijn!

Mamasu jouw buik lijkt wel op die van mij maar ja ben al wel bijna 9 kilo aangekomen dus das minder

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oja ik zou gaan slapen maar er zit een heel groot eng beest op de slaapkamer en ik krijg hem niet weg dus ik wacht tot mark terug is van sporten erg he hahaha

11. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    wat voor beest? spin?

12. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hallo,

Hier ben ik ook weer even. Afgelopen weekend hadden we logees dus ik kon hier niet komen.

Anita, nog gefeliciteerd met jullie ventje!

Ik zag ook een aantal mooie kamertjes voorbijkomen.

Guppie: ik heb vanavond ook al de hele tijd buikpijn. Soms is het duidelijk bandenpijn maar vanavond voelt het aan alsof ik een ontsteking aan de eierstok heb of een cyste (heb ik al eerder gehad). Gelukkig moet ik morgen naar de vroedvrouw op controle, dan krijgen we wel weer een echo. Ben benieuwd of het nog altijd een meisje zal zijn.

Wat kost het toch veel om een kindje te krijgen! Vandaag alweer de gordijnen besteld voor op de baykamer, best wel duur weer.

Zo, ik ga dan maar eens naar bed.

liefs juni

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
  14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nee het vliegt Mark is er inmiddels en volgens hem is het een mot nou echt niet een mot is niet zo groot.. hoor net dat ie hem heeft gevangen whaha dus trusten

15. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Sorry te moe om op iedereen te reageren. Eerst drukke dag op het werk gehad en vanavond allemaal overdrachten moeten schrijven voor mijn collega die voor me in gaat vallen. ( ik heb hier toch een typefouten moeten uithalen :D )

Hier ook rhesus negatief.

Marieke ik ga ook yoga doen, ik hoop dat het bij ons iets minder zweverig is.

Welterusten allemaal.

16. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Dank je wel Streepjes, nu ga ik helemaal ontspannen slapen :)

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    lekkere beessies hoor!

Brrrr.....

18. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goedemorgen vanuit de herfst.

Moet zo werken dus even een heel kort berichtje van mij.

Marieke, wij gaan samen bevallen doen. Heb mij weken terug al aangemeld mar nog geen oproep gehad en kan je er dus verder weinig over vertellen.
    Volgens mij is het 9 keer een uur.

19. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Grappig he dat die vooroordelen dus echt nergens op slaan! We blijven praten maar het frustreert hem ook en we zitten gewoon in een cirkel nu en de zwangerschap maakt dat er niet beter op.
    (wel iets om het nu een reden te geven maar goed...)

20. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Marije heel goed van je hoor! Opkomen voor jezelf ze kan de heen en weer krijgen..... Weer iemand waar je minder bij langs moet gaan haha.

Ik ga trouwens geen cursus doen. Ik heb een hekel aan dat zweverige gedoe en kan dan toch niet serieus meedoen en andere cursussen, ja leuk en zo. ik lees wel wat. Voelt mij veel te verplicht en als het moment daar is ben ik het toch allemaal vergeten. Daarnaast zijn er miljoenen vrouwen die het al jaren zonder cursus doen dus als het moment daar is zal mijn oerinstinct ook wel boven komen drijven.

Deel Deze Pagina