he guppie ook een juf! Haha. skat dat je het al verteld hebt en zo...ik wil het echt nog even stil houden. Waarschijnlijk zijn ze er bij mij opt werk er niet zo blij mee. Er waren dit jaar 5 zwangeren en ik vermoed voor het volgende schooljaar ook weer 2 met mij erbij maar beiden fulltimers die daarna natuurlijk geen fulltimer meer zijn.. Ik blijf maar kijken naar ons boontje, want was het toch geweldig om het hartje te horen. Nog ff meiden dan mogen jullie ook en kan je ook even (gaat veel te snel) genieten van de hartslag van je kleintje!
He Lefbekkie, lijkt me zo heerlijk om al een goede echo achter de rug te hebben! Dat is echt mijn grootste wens op dit moment. Kan me voorstellen dat jullie nu helemaal op een roze wolk zitten!
Ik vind het wel vroeg om nu mijn werk al op de hoogte te stellen. Ik wil het pas op mijn werk gaan vertellen als ik een echo heb gehad en gezien dat het hartje klopt.Eigenlijk wil mijn man dat ik wacht tot 12 weken maar ik weet niet of ik het zolang kan volhouden. Er zijn nu ook een hoop veranderingen gaande op het werk, dus het lijkt met nu nod niet de juiste tijd.
anneliesje ik heb dat ook ik heb geen zere borsten meer wel gevoelig als ik ze vast houd maar niet meer zo van pfff snap je en verder voel ik niks eigenlijk vind het maar eng.... nou nou nog meer mama s het blijft maar komen de laatste 2 dagen ik vond het al zo stil ineens maar jullie maken het dubbel en dwars weer goed! leuk meiden en welkom als meliske weer een lijst maakt staat er een pagina vol denk ik ha ha
goedemorgen allemaal. hoe is het hier? en met de kwaaltjes? veel liefs Annika ps heb ik nog wat gemist
Mariekepieke en Roxyrox Gefeliciteerd en welkom!! Gupsie Ik werk een half uurtje rijden van mijn woonplaats dus als ik zeg dat ik om 14.30weg moet voor de huisarts geloven ze dat wel... Iedereen vrij vandaag? Lekker even zo'n dagje bijkomen en nixen. Nou ja poetsen Morgen gaan we een dagje naar Renesse dan gaan we het goeie nieuws vertellen aan mijn schoonouders en schoonzus! Meliske Hoe ging het op je werk? Was wel vermoeiend zeker? Annika volgens mij heb je geen nieuws gemist hoor
Goedemorgen, hoe gaat het hier? Ik ben nog steeds aan het wennen aan het idee Zo leuk! Hoe voelen jullie je, al klachten? Ben benieuwd naar de lijst hier, het is een goede maand geloof ik
tjee alweer 2 zwangeren erbij! Gefeliciteerd! Ik ga vanaf vandaag ophouden met doemdenken, daar schiet niemand iets mee op toch... Ik ben NU zwanger en dat kan idd misgaan, maar de kans dat het goed gaat is vele malen groter! Ik heb gisteren wel de VK gebeld en gezegd dat ik me echt zorgen maak. Zij zei dat het nergens voor nodig is. Ze zei ook, je mag wel komen voor een echo, maar morgen kan het zo weer anders zijn. Als de echo bij 10 weken goed is heb je meer bevestiging. Ik voel me ook nog steeds zwanger, mijn buik doet vreemd en mijn borsten zijn ontzettend gespannen en pijnlijk. Vanaf nu ga ik dus gewoon genieten... haha! Normaal ben ik helemaal niet zo'n paniekmiep hoor... Wij gaan zo lekker wel naar de prenatal, lekker rondkijken en zwijmelen. Misschien dat we iets kopen, maar niet iets groots hoor. Gewoon voor de leukigheid. Marieke, leuk zeg op jullie trouwdag! zaterdag is onze eerste trouwdag en dan ben ik 6 weken zwanger. Hoelang zijn jullie al getrouwd?
doen jullie ook mee aan moeders voor moeders? ik wel, wat stinken die flessen zeg hahahaha. veel liefs Annika
ik heb me opgegeven annika1985, dit heb ik gisteravond via internet gedaan. aangezien het vandaag hemelvaart is zal ik vandaag niet gebeld worden. Ben benieuwd wanneer ik mag beginnen
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... p?cat_id=6 Dit is mijn test. i khoop dat ie het doet. veel liefs Annika
Lieve Dames, ik ga zo met vriendjelief naar babydump. ff snuffelen en neuzen, misschien dat het dan wat meer werkelijkheid word.
hihi je hebt nogal wat testen gedaan... Ik wou dat ik ook wat meer verschillende had gedaan, alleen 2 DA testen, maar die hadden 2 dikke strepen, zei mij wel genoeg!
heb 3 thuis testen gedaan. en deze die hier staat is van moeders voor moeders maar was de enige waar ik een mooie foto van kon maken. veel liefs Annika
lefbekkie, ow wat een mooie echo foto's! Wat een klein mooi frummeltje al he! jo, welkom hier, gefeliciteerd meid! ma2be, nee ze weten het nog niet op me werk, hoop het ook nog even stil te houden. Was gister wel doodmoe, echt gebroken, maar wel voldaan moe zeg maar. Mariekepieke, gefeliciteerd meid! Ennuh veel kletsplezier hier he! Mooie dag dat je uitgetelt bent (geboorte van me dochtertje ) roxyrox, gefeliciteerd! welkom hier! anneliesje, ik was idd erg moe. Door de vermoeidheid en hormoontjes ook best emotioneel toen ik weer thuis was. Ik moet vanavond weer werken van 17.00 tot 22.00 uur. Jij een hele fijne dag morgen in Renesse!