Ik ga geen cursus doen, heeft mijn moeder ook niet gedaan en die zei tegen mij; als je moet gaan bevallen weet je toch wel hoe het moet. bovendien zal ik dan als enige nederlander in een groep zitten, nou nee, dan lees ik nog wel een boekje extra!
Ik ga ook geen cursus doen, ik leer mezelf wel wat pufjes aan, ik denk dat ik alleen maar in de lach schiet als marco (das mijn man, trouwens) met me mee zou puffen. Even snel men ontbijt opeten en dan weer werken, bleehhhhhhh.... ik heb vanmiddag vrij genomen. Werken staat me al weken tegen, geen zin, het is superrustig, dus ik zit me maar wat te vervelen op het werk, zit ik dus liever thuis, daar is altijd wat te doen.
Weet je dat ik al aardige moeite krijg met veters strikken, mijn buik zit dan al echt in de weg. Moest ik vorig weekend nieuwe laarzen kopen met rits, he wat vervelend nou
Melis: reverse sneazing... nog nooit van gehoord! Gelukkig dat het niets ernstigs is! Marij: de wraps waren erg lekker! Lefbekkie: ik herken dat ook wel tussen Roy en mij, dat had je misschien al eens gelezen... Het gaat nu eigenlijk wel weer goed tussen ons, maar ik had meer verwacht dat we de zwangerschap echt samen zouden beleven en dat is eigenlijk ook wel zo, maar ik denk dat ik het allemaal wat geromantiseerd heb... Marieke: haha kan me voorstellen dat je de yoga niets vindt als ik dat zo hoor... ben benieuwd hoe het met mij gaat! Heb weleens vaker yoga gehad en vond het toen wel heel ontspannend, een beetje zweverig blijft het wel natuurlijk... Streepjes: goed dat je het eerlijk gezegd hebt! Berna: ik heb pas ook een nieuwe fiets gekocht. Gekozen voor een moederfiets, maar weet het merk zo niet. Volgens mij is dat een eigen merk van die fietsenmaker... Prijs weet ik ook niet precies meer, maar volgens mij waren Roy en ik voor twee fietsen iets van 800/900 euro kwijt. mss79: welkom terug! Wat stom joh dat ze je urine kwijt zijn... Hopen dat je de uitslag nu snel hebt! Marije: oh ik kan me zo voorstellen dat je even zat te koken van woede toen je terugkwam van je schoonzus! Vind het nog steeds raar. Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar dat verhaal over je fiets hahaha. Van je familie moet je het hebben hè... Mamasu: mooi buikje! Ik vind mijn buikje wel mooi met kleren aan, maar zonder kleren is het echt een flubberbuik hahaha Berna: wat voor 'eng' beest zat er op je slaapkamer? Heb je lang op Mark moeten wachten? Anita: dat heb ik ook dat ik moeite heb met mn schoenen! Zo, vandaag weer een dag werken voor de boeg... Heb er 's morgens echt moeite mee met opstaan!
Ja echt mooi weer wordt het vandaag volgens mij niet... Denk sowieso dat het over is met het mooie weer! Afgelopen weekend was het nog even mooi, maar nu wordt het weer winterkleren uit de kast halen denk ik (als die nog passen )
Ik denk dat ik het gewoon houd bij mn winterjas en hem gewoon open laat hangen en er een dikke sjaal/das of zo onder doe...
roxyrox:Misschien is een poncho iets voor je? Die passen altijd wel en zijn best wel mooi! Linda1980: Ik denk ook dat het mooie weer echt wel voorbij is!Lekker shoppen voor winterkleding! Anitadejong:Ik kan ook nog maar met moeite bukken hoor!Ik heb steeds het gevoel als ik buk dat ik de baby verpletter! san0976: Vervelend dat je je zo ziek voelt...beterschap en maar hopen dat het niet doorzet!Geniet maar van je vrije dag! lefbekkie:Ik zou dus ook nooit een cursus doen! Ben er helemaal geen type voor.En mijn vorige bevalling verliep prima zonder cursus dus zal het nu ook wel goed gaan! Vanmorgen had ik het idee dat mijn buik ineens veel kleiner is dan de rest van de week...Is dat normaal?Hij lijkt wel de helft kleiner! Het zal wel mijn verbeelding zijn denk ik! Lekker rustig aan doen vandaag...ben ontzettend moe
mss79, wat stom dat ze je urine kwijt waren in het ziekenhuis! Heb je ondanks de blaasontsteking toch nog ene beetje kunnen genieten van de vakantie? marije, grrrr die schoonzus van je! kan me goed voorstellen dat je helemaal pissed bent! mamasu, mooie buik hoor! marieke, ik ga geen zwangerschapscurcus doen. Heb ik de vorige keer ook niet gedaan, en toen lukt me het heel goed om de weeen op te vangen, dan lig je echt niet te denken, ow is kijken, wat heb ik ook alweer geleerd. Mijn mening over een zwangerschapscursus is gewoon gezellig met andere zwangere kletsen. san, bedankt voor je reactie. me hondje is vanmorgen weer mee weesten wandelen en had nergens last van, de medicijnen slaan gelukkig goed aan. is het bij jou rotweer? hier schijnt het zonnetje Beterschap! Hou je maar lekker rustig! anitadejong, haha gelukkig heb ik geen schoenen met veters, maar als ik me laarzen aan wil doen en ik moet de rits dicht doen dan wordt het bij mij ook vrij lastig. Ook bikinilijn scheren lukt niet meer goed, doe alles op de gok berna, nog gedroomd van dat enge beest linda, zo doe ik het ook, winterjas gewoon open, ikke ga niet een nieuwe dure jas kopen voor die korte tijd. koop liever wat meer babykleertjes roxyrox, idd een lekker dik fleecevest, is lekker zacht en lekker warm en niet zo duur als een winterjas streepjes, heb je niet een foto van vorige week en van nu? Kunnen we even vergelijken naar je buik.
ik hoor ook wel ooit dat de mannen het doen, nou de mijne blijft daar weg hoor met een scheermes... brrr moet er niet aan denken dat ie daar aan de slag gaat