Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

gelijk aan mijn favorieten toegevoegd!

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    de kaart is idd van kenemer.
    wij gaan nu echt voor het grappige!

de recepten zijn niet zo heel erg moeilijk en hoe ze eruit zien maakt niet uit als de smaak maar goed is :D

ik kom vaak op zoeits om zo mijn zoontje straks bezig te houden en samen dingen doen nu is ook wel leuk aangezien er straks een drukke tijd met de kleine aankomt. ;)

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jazeker, voor kleintjes is het altijd leuk om samen iets te bakken en dan lekker opeten! ik moet het alleen opeten...ook niet heel erg :)

4. ProudMum

hahaha, ben zowiezo altijd wel aan het koken of bakken....helemaal geen straf!

5. Niet meer actief

Nee vind ik ook geen straf!

6. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik voel af en toe nog wel een schopje of een beweging, dus hij/zij is wel aktief...

Misschien is ie anders gaan liggen?

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    leuke dingen bakken vind ik helemaal niet erg maar als het echt om koken gaat maak ik me er momenteel makkelijk vanaf.
    heb 's avonds echt geen puf meer.
    stond vanochtend op de weegschaal en die gaf aan dat ik 10,5 kg aangekomen ben.draag alles voorop plus dat ik echt alles aan het opruimen en weggooien ben dat ik 's avonds meer zin heb in iets makkelijks.

8. Niet meer actief

@Streepjes: misschien is ie idd anders gaan liggen. Als je je er druk om maakt, zou ik voor de zekerheid de vk bellen. Die weten dat vast wel!

9. ProudMum

heb het meer dat als ik heb gekookt ik geen honger meer heb

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    streepjes, het zou kunnen dat de kleine anders is gaan liggen ja. Als je het niet vertrouwt gewoon even je VK bellen.

ik heb dat ook, totaal geen puf om savonds nog te gaan koken :(
    ik ben trouwens nog maar 4 en halve kilo aangekomen.
    terwijl ik rond deze periode, tijdens de vorige zwangerschap, al 13 was aangekomen.
    Moet wel zeggen dat ik nu wel erg oplet met wat ik eet.
    dus waarschijnlijk ben ik daardoor wel afgevallen :)

11. Niet meer actief

Hallo meiden, wat een leuke geboortekaartjes allemaal, wij hebben hem ook al uitgezocht.
    Een baby die een ooievaar een pijl op zijn kont schiet, wel grappig! (mij maakt het niet zo veel uit, mijn man heeft hem uitgekozen)

Ik ga zo toch nog even naar de HEMA om wat kleertjes te halen, rompertjes enzo.
    Ik ben nu al 7 kg aangekomen, en heb best wel een buik hoor!
    Nou ik ga even 4 boterhammen naar binnen werken, honger!

12. ProudMum

ik ga donderdag even naar de HEMA denk ik. heb nu geen zin om door dit weer weg te gaan. bovendien is het een zooi bij mij voor de deur. we krijgen nieuwe parkeervakken en alle bomen worden gekapt. anders word het 1 grote zand en zaagsel bak binnen en heb net alles schoon....

13. ProudMum

het mag van mij snel 17-11 worden.... dan krijg ik mijn nieuwe harry potter boek!

14. Niet meer actief

Dat mag het van mij ook snel worden ;) Dan duurt het niet zo lang meer voor ik die kleine in mn armen kan houden!

15. ProudMum

hihi maar eerst kerst! heb daar zo'n zin in! maarja, zal ook wel een speciale kerst worden ook. omze laatste kerst met z'n tweetjes!

16. Niet meer actief

I love Harry Potter boeken en films, heerlijk!
    Kerst is ook leuk, gezellie, mijn man is 1e kerstdag jarig, das wat minder, komt weinig visite natuurlijk.

17. ProudMum

ja dat is idd wat minder, maar aan de andere kant. anders zitten ze elke kerst bij jou....weer wat minder vind ik persoonlijk.

mijn zwager is 30 december jarig, ook zo'n rot datum. iedereen komt dan met oud en nieuw. lekker lullig vind ik dat

18. Niet meer actief

Ik ben op 5 december jarig, ook al zo'n lekkere datum!

19. ProudMum

ja idd linda, dan zie je ook weinig mensen.

wacht maar als je kleintje er is. kunnen ze gelijk bij jou pakjesavond vieren hihi

20. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik vind die feestdagen altijd wel leuk hoor.
    denk alleen dat de woonkamer na sinterklaas een beetje vol komt te staan.
    ik heb dan natuurlijk de kerstboom met kadootjes eronder,de box met aluminiumfolie en balonnen(gebruik gewoon allebei de tips) en de kinderwagen zet ik ook vast neer gevuld met balonnen.
    in de woonkamer hebben wij meestal een lekker zonnetje mocht de kleine dan gelig zien kan hij mooi in de wagen in het zonnetje liggen.
    zo hoef ik alleen begin januari de kerstspullen op te ruimen ;)

Deel Deze Pagina