ik zou nu al nieteens weten waar ik de box neer moet zetten, en dan ook nog een boom erbij..... pffff
ja vol he. ik moet wel,ik heb 4 katten rond lopen en wil er echt zeker van zijn dat ze er lekker uit blijven. rond die tijd zitten ze ook alle 4 in huis en mogen ze pas na oud en nieuw weer naar buiten...gezellig
ik heb er gelukkig maar eentje! zet de box wel bijtijds op hoor, ook met balonnen enzo. de kinderwagen vind ze nu al heel erg intressant vandaar
zelfs mijn zoontje wilt nu graag in de kinderwagen,wieg en ledikant liggen. de ouderwetse kinderwagen staat nog verstopt dus dat komt vanzelf zodra hij in de woonkamer staat. ik heb 2 kinderwagens........
hoi hoi al weer heel wat gelezen vanmorgen en zo net maar ben de helft alweer vergeten geloof ik. Heb net maar ff wat gegeten, ik had me toch een honger. Maar de box in de kamer, ikheb het nooit gedaan van te worden maar zit er nu wel aan te denken, en waar ik hem neer moet zetten....ja ik denk dat ik de sierhaard er maar uit haal. vol proppen in huis vind ik niet leuk. De kerstboom kan er ook nog wel bij. Maar willen jullie ook een bed in de huiskamer? die mag van mij dan wel na oud en nieuw komen. streepjes, je buik is indd wat kleiner, ik denk dat de baby anders ligt nu. Mijne ligt ook anders want ik ging luisteren met de angelsound en ik hoorde het hartje wel maar verder weg, ook hoorde ik mijn eigen nu duidelijk. ik heb ook al even gekeken voor de sint recepten, is straks wel leuk voor de kids als het vies weer is. Verjaardagen, mijn dochter is op 1 december jarig en ik op 7 december.... kristy, jij zag je buik bewegen toch, ik gister ook. leuk hoor. en geboortekaartjes zag ik weer....leuk... ik ben er nog niet uit, maar denk wel dat ik het zelf wil gaan printen. heb hem ook zelf ontworpen dus haha... maar ja hoe print ik hem nou in het juiste formaat....dat moet ik nog ff uitzoeken. Anders mijn ex man ff vragen die is wel handig met pc's. (ik ook wle maar als ik er niet uit kom vraag ik hem) Zo gister een andere tv gehaald via marktplaats...komen we aanrijden, ik zeg tegen mijn vriend wat is dit, wat een rare huizen, stenen ecru en bruin door elkaar en als je lang keek leek het wel hout, de stenen zaten horizontaal en verticaal, ik zou gek worden als ik daar tegen aan moest kijken. Maar goed de tv staat en het beeld en geluid is perfect. Kunnen we weer ongestoord tv kijken. hadden jullie mijn berichtjes gister niet gelezen over mijn wipstoel en dat setje wat ik gekocht had, had foto's erbij gedaan maar geen reactie gehad nee geeft niet hoor haha er wordt ook zoveel gekletst....
oh anita, zeker overheen gelezen! ga zo direct kijken! Marieke, 24 oktober heb ik om 19.30 een 3D echo!! duurt nog eventjes, maar de mevrouw zei dat het juist mooier is om het later te doen, anders kijk je tegen een skeletje aan omdat er nog niet zoveel vetvorming is. dus tja, dan maar eventjes geduld...
ach joh nee hoeft niet haha maar plaatste jij niet die wipper met trilfunctie? en ja indd met die 3d echo zeiden ze ook bij mij, toen ik de 20 weken echo kraag keken ze ook ff met het 3d ding....lijkt indd anders dan.
Anita, heb er ook overheen gekeken denk ik... Ga nu meteen even kijken! En een bed in de kamer... was het niet van plan eigenlijk!
neej heb nog geen wippertje. trouwens, geeft me gelijk weer een idee om marktplaats af te struinen....
nou mocht ik thuis bevallen, dan doe ik dat liever op een bed in de kamer dan in de slaapkamer...dat bed is niet geschikt denk ik voor een bevalling haha
nog helemaal vergeten.... ik droomde vannacht dat ik bloed verloor, ik was inmiddels wel aan bevallen toe maar de vk zei ach je moet gewoon afwachten...maar het duurde en duurde maar en toen ik wakker werd was ik nog niet bevallen, ik was in mijn droom al overal heen, maar nog geen bevalling... dus nu weet ik nog niet of ik in mijn droom ook een jongetje krijg...
Nou Anita heel wat blz. terug kwam ik dan je wippertje en het setje tegen Ziet er leuk uit hoor! Ik had nog niet echt nagedacht hoor over dat bed in de woonkamer... We hebben net een nieuw bed op de slaapkamer en het leek ons in ieder geval geen handig bed om omhoog te moeten zetten. Mn moeder had het toen ook al over tijdelijk een ander bed, maar dat leek me ook zo'n gedoe!
Trouwens over dat wipstoeltje hè... Dat heb je toch ook altijd nodig hè of niet? En is dat al voor meteen in het begin of pas voor later? Wat dat betreft weet ik nog helemaal niets van al die dingen hoor!
joh je had niet hoven zoeken, maar dat bed ja ik wil niet boven bevallen of liggen na de bevaling dus word het een bed in huis.
nou ja begin, je baby kan er al vrij snel in liggen en voor later is het ook weer niet want dan is je baby weer te groot of beweegt weer te veel, mijn jongste is een keer over de kop gegaan met dat ding, dus....