score van de HEMA: 8 luierpakjes (jip en janneke en muisjes(groen/blauw)) en 2 paar sokjes en een mutsje, voor 19.95 euro gekocht
ik ben niet zo'n kerstmens. Wij mogen altijd kiezen of we met kerst of oud en nieuw willen werken. Laat mij maar lekker werken met kerst. Zijn echt van die hang dagen en alleen maar eten. ik moet zeggen dat ik er nu wel meer zin in heb als andere jaren. lekker met me dikke buikkie (als alles goed gaat) leuke foto's maken bij de kerstboom roxyrox, owww daar zat ik toevallig vorige week ook aan te denken, hoe ga ik dat toch doen, en een boom en een box....dat wordt nog een heel puzzelwerk anita, een bed in de woonkamer? bij mij komt de kraamvisite gewoon de eerste paar dagen boven of misschien doen we het zelfs zo dat we eerst lekker zelf van de kleine gaan genieten en pas na een paar dagen visite laten komen hihi gekke dromen van jou! anitadejong, niet duur voor zoveel spulletjes!
Aan de meiden die zelf een geboortekaartje maken: doen jullie dat met een speciaal programma ofzo? Wij zouden het ook wel willen proberen maar we weten niet goed wat de mogelijkheden zijn. Ook kunnen we niet zo goed tekenen ofzo. Over 2 uur mag ik naar de vroedvrouw. Ik ben benieuwd naar de echo. groetjes juni
Wat is het verschil tussen een rompertje en een luierpak of zit daar geen verschil in Of kom ik nu echt niet slim meer over hahaha
ja nou ja mijn zus haar dochter is bijna een half jaar en ze zit er nog in, maar ze heeft ook al een kinderstoel gekoct via MP en die kan in ligstand, net als de mijne... ze past nog wel in de wipstoel hoor.
Linda: de vroedvrouw doet standaard een echo bij ons. Alleen mag zij niet echt iets 'opmeten' ofzo. Ze controleert volgens mij heel globaal of het kindje goed groeit enzo. Tot nu toe heb ik elke maand één echo gehad en op het einde moet je nog vaker op controle, maar ik weet niet of ze dan telkens een echo doen. Ik denk dat er in België standaard meer echo's gedaan worden. Hier gaat ook bijna niemand voor een pretecho denk ik. Ik zou niet eens weten waar ik er voor moest zijn.
nou ja ik heb heb bij mijn andere 3 kids ook een bed in de kamer gehad, vind het niks aan zo alleen boven liggen heel de dag. En ja ik heb er nu ook nog 3 kinderen bij lopen dus wel gezellig dan als ik beneden ben. Ben van mijn 2 oudsten dus ook in de kamer bevallen.
oh ja ik heb mijn kaartje gemaakt met psp (paint shop pro), maar moet dus nog ff zien hoe ik hem op geprint krijg, moet 13 bij 13 zijn
anita, ja je heb natuurlijk nog 3 andere kids die ook aandacht van mams willen. ik snap wel dat je dan in de huiskamer wilt zijn.