krijgen wij ook, omdat ik bij de gynaecoloog onder controle ben, is gaaf hoor, elke maand je kindje weer zien.
melis, je kan indd ook de maxi cosi gebruiken, die gebruikte ik meestal om fruit ofzo te geven, dat past dan wat makkelijker op de bank, maar de wipstoel is wat ruimer om de kleine heen...
trouwens nog ff over die gym of zo... ik ga niks doen, nare ervaring mee gehad met de 1e en net wat melis zegt je weet op het moment wel wat je moet doen, dan kan je niet eerst gaan na denken....en elke bevalling is anders. en bij mij waren de weeen ook niet gelijk... maar waar ik ook aan zat te denken, daar hadden jullie het ook over is dat ik Roland nog niet zie staan naast me, echt hij kan zo nuchter zijn, en ja zo van pfff wat moet ik doen. Ik zei gister nog volgens mij ga je gewoon op de stoel zitten met een voetbal International in de hand.... haha
Ja sorry hoor, ik heb een barstende hoofdpijn, ligt vast daaraan, let niet goed op hierdoor! ik moet extra controle ja, i.v.m. met mijn baarmoederafwijking, maar het gaat gelukkig nu erg goed!
geeft niet meis, komt allemaal wel eens voor! was ook niet echt duidelijk van mij af ook! maar dan beval jij toch ook eerder dan je uitgerekende datum?
ik zou ook wel elke maand een echo willen. helaas doen ze dat bij mijn vk niet. een wipstoeltje heb ik ook al staan en 1 bij mijn schoonvader geplant.voor mijn zoontje heb ik m later aangeschaft omdat ik wou kijken hoe het met de maxicosi ging. ik vind dat ze hier idd iets meer ruimte in hebben maar een maxicosi kan ook hoor.net wat je wilt. velen zijn al druk met de kaartjes.leuk! ik wil uiterlijk over 2 maanden alles klaar en geregeld hebben. gaan we ook lekker ontspannen de feestdagen tegemoed. hoop wel dat de kleine pas echt in het nieuwe jaar komt. x
whahahahaha ik zie jullie al samen! jij flinke pijn en heftige weeen en hij rusti met een boekje in zijn hand ana het lezen, hahahahaha
hahaha! wie is er bij jullie allemaal bij de bevalling? of weten jullie dat nog niet? hier mijn vriend, mijn zusje en me moeder.
Roy zit af en toe ook weleens te geinen van: ik hoef er toch helemaal niet bij te zijn?! Maar volgens mij barst hij dadelijk ook van de zenuwen als het eenmaal zover is!
ja nou dat zei ik ook al, en dan zegt ie weer ja ik weet toch ook niet wat ik moet doen...ik denk eerder dat hij maar een cursus moet gaan volgen...."hoe help ik mijn vrouw tijdens de weeen en bevalling" hahaha hij keek me ook aan toen ik iets zei over een bevalling op tv gister....ik zei kijk nou moet ze zo stoppen met persen en dan weer verder, nou vond ie maar stom maar heeft wel ff goed gekeken hahaha....