Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik denk dat alleen Roy erbij is...

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    iedere zondag middag komt de kraamkamer op tv, eerst keek ik altijd alleen, maar nu kijkt me vriend voortaan altijd mee. Vind het allemaal wel intressant. Maja hij heeft het nu al is meegemaakt, en het kan ook voor hem alleen maar leuker worden als de bevalling die hij nu heeft ervaren ;)

ennuh mij moeder die MOET ik er echt bij hebben, anders kan ik het echt niet ;)

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

nou ik wil alleen Roland erbij hebben, mijn moeder is bij de andere 3 bevallingen geweest maar ik wil dat niet weer.
    Bij ijn vorige zwangerschap zou het ook niet maar mijn moeder was bij mij in het ziekenhuis toen het ineens zo snel ging. Ik moest het doen met mijn moeder dus en mijn vriend ( toen) was er niet eens bij. Nou dat is verschrikkelijk hoor, ik huilde toen mijn meisje was geboren omdat haar papa er niet was. toen wou ik bellen , maar deed die domme telefoon niet wat ik wil.

Maar goed Roland werkt nu in de kunstofkozijnen en is altijd weg van de zaak, dus hoop wel dat ie op tijd is.

4. anita1975

welke zender melis? en ja het kan alleen maar leuker worden maar ook voor jou he...

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

pff gelukkig kan mike altijd direct weg en mijn moeder ook!

owja de kraamkamer, leuk!

6. Niet meer actief

Roy zorgt er maar voor dat ie niet te ver weg is als ik (bijna) uitgerekend ben!

7. ProudMum

haha en mike kwam van de week thuis met het verhaal dat er in januari klussen aan werden genomen voor bjorn borg, dus moet ie heel t land door en evt overnachten... hij zorgt er maar voor dat ie in utrecht blijft!

8. anita1975

dat heb ik ook al gezegd dat hij dat maar ff moet melden bij de baas, hij belde vanmiddag alweer op dat hij weer laat thuis was vanavond, vond ie niet leuk...want hij moet ook te darten...
    gelukkig zijn ze nog niet te ver weg maar goed kan ook zo amsterdam worden of op de eilanden...dan ben je ook niet zomaar thuis

9. ProudMum

nee idd anita1975! vind weldat hun bazen er een beetje rekening mee kunnen houden. maar de mannen zelf ook!

10. anita1975

wat voor werk doet hij rox?

mijn dochter wil boxers hebben van dat merk...
    ja in de buurt blijven hoor.

11. anita1975

nu is het meeSTAL NOG DE baas zijn schuld maar het zijn altijd dezelfden die lang onderweg zijn....
    smorgens vroeg van huis en laat thuis, is niet leuk meer dan...

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mijn vriend werkt bij mijn vader dus das allemaal makkelijk te regelen ;)

kraamkamer, uhmmmmm volgens mij sbs6.

13. Niet meer actief

klopt, misschien wordt ik wel een december mama!

14. anita1975

oke zal eens in de gids kijken....lijkt me leuk, ik zag ok altijd de bevalling...

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee als het altijd dezelfde zijn is het idd niet leuk meer.

16. anita1975

je bent de 18e uitgerekend...gaan ze een datum pannen bij je...

17. anita1975

je bent de 18e uitgerekend...gaan ze een datum plannen bij je...

18. Niet meer actief

de kraamkamer kijken wij hier ook, zondagmorgen/middag (wisselt qua tijden)

alleen marco en het ziekenhuispersoneel zijn bij mijn bevalling!

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    die kans zit er bij mij ook in ;)
    we blijven tochwel gewoon bij elkaar kletsen als iemand in december of februari bevalt he?

anita, jaaaa de bevalling, keek ik ook altijd, zooo leuk, helaas komt het al een hele tijd niet meer.

20. anita1975

en er rekening mee houden dat je prive ook dingen te doen hebt ho maar....
    zo ook vrijdags, ik moet werken en hij soms naar Cambuur te werken, nou als hij dan ook nog eens laat thuis is is het niet te doen qua tijd.

Deel Deze Pagina