anitadejong, misschien heb je het al ooit vertelt, maar wat heb je dan voor afwijking aan je baarmoeder?
Als alles zo goed gaat als het nu gaat, dan laten ze het op zijn beloop! het is echt afwachten, hoeveel ruimte onze jongen krijgt in mijn baarmoeder.
Mike is glazenwasser/ interieurverzorgen ofwel in de volksmond schoonmaker. zijn baas had een deal gesloten met de NL directeur van Bjorg Borg dat als er een winkel word opgeleverd in nederland zij alles schoonmaken enzo.maar nieteens een leuke deal gemaakt voor het personeel ofzo dat ze korting krijgen als ze wat kopen...jammer... een december mama? dan hoop ik voor jou dat je kleintje er voor de feestdagen al is! wanneer hoor je dat?
Voor iedereen die het nog niet wist, ik heb dus eigenlijk 2 halve baarmoeders met een tussenschot ertussen, 2 baarmoedermonden en medisch gezien eigenlijk ook 2 vagina's wat uitmondt in 1. mijn beebje zit rechts in de baarmoeder, links doet niet meer mee, is heel klein en zit achter de andere nu. ik heb risico op stuitbevalling, en een te vroeggeboren baby.
anitadejong, jeetje zeg, dat dat ook al kan, 2 baarmoeders.. had er nog nooit van gehoord! Nou hopelijk blijft die kleine van jou lekker zitten en met het koppie omlaag
jee anita, wist niet eens dat zo iets bestond, ben je ook via het ziekenhuis zwanger geraakt dan? kan me die extra controle voorstellen dan. Nou maar hopen dat baarmoeder genoeg ruimte heeft.
hey meiden, ik ga weer ff moet de was uit de droger halen en de wasmachine ff weer aan zetten, dekbedovertrekjes eruit zoeken want die gaat mijn zusje strijken. eten maken etc... wat eten julie vandaag? ik maak nasi...
nee hoor, wij kunnen normaal zwanger raken, dat is ook gebeurd, duurde 4 maand maar ben even eten tot straks
Goh... ik kijk een middagje niet en ik kan jullie geklessebes al niet meer bijhouden Wij zijn net klaar met eten. Zo'n 4 stappen diner van AH. Erg handig als je niet weet wat je moet eten! Ik ging vanmiddag op een stoel zitten onder de douche omdat ik het staan niet zo lang vol hou (en helaas geen bad hebben) zag ik mijn buik helemaal bewegen Volgens mij vond de kleine man het heerlijk!
Kom even zeuren hoor... Ik had vandaag zo'n buikpijn bij het fietsen. Ik kon wel janken, maar moest toch echt naar huis. Ik maak me er echt ENORM zorgen om... Ik ga nu terug lezen en laat het jullie weten als de baby schopt, dan ben ik pas weer happy ben ik bang...
Guppie dat is toch geen zeuren! Ik kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Probeer anders even lekker een half uurtje te liggen dan zal je zien dat die kleine uk zich weer aanmeldt!
Ik kan wel janken zeg, zo rot voel ik me opeens... Na dat verhaal van annika ben ik niet zo zorgeloos meer. Ik ga idd maar even op bed liggen, meestal gaat ze dan wel bewegen.
Wij hebben bewust gekozen voor een bevalling in het WKZ en alleen Ger en het personeel zal daar bij zijn. Ik denk wel dat mijn ouders op de gang zullen ijsberen Begin november gaan wij naar de cursus Samen Bevallen!
Aah guppie sterkte meid ik haf gisteren ook menstruatieachtige krampen maar dat was meteen over gelukkig... soms moeilijk om te genieten he! Ik ga wel een cursus doen maar das gewoon gym/begeleiding met 1 partneravond ik zie het wel. Mark is sowiso bij de bevalling en ik hoop nu toch wel mijn moeder. Eerst hoefde dat neit voor mij maar zou het toch wel fijn vinden. Mijn moeder is het van het niet zeuren type en dat kan ik dan wel gebruiken alleen... mijn ouders gaan 29 dec tot 4 jan naar de canarische eilanden... dat wordt dus nog heel spannend of ze er bij kan zijn.... Ze wilde eerste cancellen maar ik zei ga maar lekker ik hoop dat die kleine nog ff blijft zitten. Verder heb ik het idee dat mijn huid zo strak zit of het zijn spieren ofzo zit gewoon niet lekker in mijn zij.... Ik eet een lekkere pizza geen zin om te koken. Ben lekker anderhalve week vrij nu... morgen en donderdag om te leren ( vrijdag tentamen) en daarna weekje samen lekker thuis.